2016-07-20, 18:00
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twirre
Bara att farma 100st Magikarp

Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
för det blir typ den bästa pokemonen i spelet xD

Bara något för storspelarna, alltså!?
Citera
2016-07-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Ajdå, låter inte roligt.

Ladda ned detta:
https://drive.google.com/file/d/0Bwb...w?pref=2&pli=1

Öppna appen, välj vilken mobil "du vill ha", jag själv använder Galaxy S5 och den fungerar, så ta den bara,

välj sedan någon carrier, borde kunna ta vilken som helst.
Tryck på Activate, Vänta, tryck på länken som kommer upp i appen, klar.
*Notera att du inte ska behöva göra någonting på länken, men du kanske blir tvungen att logga in på ditt gmail konto.
**Länken är http://www.google.com/android/devicemanager så inga konstigheter, när du går in på länken så "uppdateras" helt enkelt vilken mobil du har.

Gå in på playstore, ladda ned/uppdatera pokemon GO, KLART!

Öppna sedan "market helper" appen och tryck "Restore" - om det nu inte fungerar, starta helt enkelt om mobilen (med wifi/3g/4g aktiverat).. detta gör så att mobilen återställs till det den var, dvs inga spår av "market helper" modifikationerna kommer finnas kvar.

Bara att göra detta en gång i veckan/vid varje uppdatering av pokemon go.
Har själv gjort detta med äldre mobiler för samma problem (dock inte pokemon go), så det fungerar utmärkt.
Notera dock att inte alla mobiler är supported, så håll tummarna och hoppas att det fungerar på din mobil.
(Blir inget strul med mobilen om din mobil inte är supported, det kommer helt enkelt inte att fungera bara)

Läs detta. se om det fungerar

Tack så hemskt mycket för svaret!

Fick det tyvärr inte att fungera, och efter den senaste tidens megabuggande med min telefon (nerstängning, missat flera asfina vilda pokemon :/ )så jag bestämde mig för att införskaffa en ny lur. Det var ändå dags, mer eller mindre.

Än så länge har jag inte spenderat en enda stardust, och man börjar få en jävla massa ackumulerat nu. Tänker nog fortsätta spara ändå. Först tänkte jag börja köpa på lvl 20, men nu tar jag gymen ändå, utan att använda det så jag känner jag fortsätter spara. Mot 100k stardust! ;D
Citera
2016-07-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kazimus
Såg att nån jävel fångat Mew idag i Malmö

instagram.com/wunderchef

Låter ju lite märkligt då Mew, Mewtwo, Moltres, Articuno och Zapdos inte går att få tag på än...
Citera
2016-07-20, 19:35
Medlem
M-9s avatar
Kom fram en Porygon igår för mig med CP ???, någon mer som haft så? Den drog iväg efter ha hoppat ur pokebollen..
Citera
2016-07-20, 19:39
Medlem
Rebali179s avatar
Dock Fungerar inte Pokémon Go på min Samsung Glaxay S 5 Mini.
Är det fler som har samma problem.

Eller går det att ladda ned APK-Filen någonstans
Citera
2016-07-20, 19:42
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Kom fram en Porygon igår för mig med CP ???, någon mer som haft så? Den drog iväg efter ha hoppat ur pokebollen..

Ja ett par gånger. Det betyder att den har högre CP än vad din bästa pokemon har.
Citera
2016-07-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kazimus
Såg att nån jävel fångat Mew idag i Malmö

instagram.com/wunderchef

Photoshoppat, Mew går inte att fånga än så länge.
Citera
2016-07-20, 19:50
Medlem
Så som jag förstått om jag är högre lvl så får jag bättre Pokemon?
Citera
2016-07-20, 19:51
Medlem
kennedy8s avatar
Någon som vet om det kommer komma mega evolutions till Pokémon Go? För jag antar att det inte finns redan?
Citera
2016-07-20, 19:54
Medlem
Skumt att så många dräller runt och stirrar i sina mobiler. Ser flera i mitt kvarter som flummar runt i helt nya mönster. Hade man inte begripigt vad dom höll på med hade man vart oroad. Folk beter sig som dom har en mild psykos.

Skönt att man lätt kan be folk om råd dock när man behöver fråga. Man ser tydligt vilka som spelar.
Citera
2016-07-20, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Någon som vet om det kommer komma mega evolutions till Pokémon Go? För jag antar att det inte finns redan?

De har ju planer att lägga till fler Pokemons så jag tror det kommer komma mega evolutions.

Jag hoppas personligen att ´´Hoppa´´ och några nya Pokemons läggs till som är speciella för filmerna.

Sedan så finns det fler legendary pokemons som ej har lagts till som de kunde lägga till.

Men vad krävs för att fånga en Legendary Pokemon?
Citera
2016-07-20, 19:59
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har 4-åringar något intresse av att spela Pokemon Go tror ni? Jag funderar på om det kan vara en bra idé för en släkting o hennes barn som är fyra att spela tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in