2016-07-16, 21:32
Medlem
Harry_Palmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Du hatar Ghodos också då som påstod att de spelade ut Peking?

Nej, han hade ju rätt och har inte heller spelat för Ängelholm eller Djurgården.
Citera
2016-07-16, 22:18
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Palmer
Nej, han hade ju rätt och har inte heller spelat för Ängelholm eller Djurgården.
Ghodos hade tyvärr inte rätt.
Vad spelar det för roll att han spelat i dem då?
Citera
2016-07-16, 22:27
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Palmer
Norrköping ska vara glada för poäng i dag. Straffmiss av ÖFK och ett offsidemål av äcklet Seb Andersson i andra halvlek.
Snarare att ÖFK ska vara glada att man fick avsluta matchen med elva man på planen efter att Papagiannopoulus med flit stämplat Dagerstål (tror jag att det var) på handen. Kallar man andra för "äckliga" ska man nog sopa rent framför egen dörr först.
Citera
2016-07-17, 01:39
Medlem
Ingen bra känsla inför Malmö idag. Efter Göteborgsmatchen var jag lite positiv till säsongen, även om vi släppte in tre (Hyséns överkörning av Carlgren). Vi hade ändå ett spel som varierade och kom till olika avslut. Sedan dess har det mest varit sidled och inlägg från höger. Carlos funkar som target och Isak är mycket men inte stor och stark. Är det verkligen Nisse som ska spela bredvid Pertan. Måste sova nu.
Citera
2016-07-17, 07:07
Medlem
kostymnisses avatar
Ellos away idag då således. Det blir väl som vanligt, massivt följe, låter som en hemmamatch publikt sett och vi får jävulskt svårt på plastaskiten.
Jag hoppas på oavgjort så vi fortsatt bara ligger en pinne bakom fjolårets poängnotering på samma matcher, det ger goda förutsättningar inför fortsättningen.

Via att vi, så gott som, säkrat EL-avancemanget lär vi starta med bästa möjliga lag idag och vila några på torsdag istället. Spännande värre iaf, vi har ju hiskeligt svårt i Borås.

För fåtöljfans är ju detta en bra dag med först Ellos mot oss och sedan AIK-MFF. Dessutom den hyperviktiga kampen Bajen-Falkenberg. Vinner Bajen där kan vi nog en gång för alla vinka adjö inte bara till Gefle utan även till Falkenberg efter säsongen. Synd att Falkenberg åker, själv vill jag ha helst ha ur Östersund (långt åt helvete, plastgräs och inget roligt alls).

Förutom att den där greken i ÖFK kanske skulle åkt ut igår tycker jag inte som de flesta att domaren där var så usel. Straffarna blåser de flesta för och i övrigt inget häpnadsväckande.
Citera
2016-07-17, 07:35
Medlem
junkbords avatar
Hemmamatch fast borta i dag.
3000-4000 blåvita på besök hos plasternas högborg.
Som vanligt kommer vi ha övertaget på läktarna och ellös kommer vara som mjällby på besök på GU.
Sex raka tävlingsmatcher med vinst och 19-4 i målskillnad. Så för första gången på väldigt länge har jag en positiv syn på eftermiddagens match.
Citera
2016-07-17, 08:22
Medlem
4522s avatar
Hur såg Pekings insats ut? Bäst respektive sämst på plan? Jag missade matchen.
Citera
2016-07-17, 09:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hur såg Pekings insats ut? Bäst respektive sämst på plan? Jag missade matchen.

Norrköpings bästa spelare var väl anfallsduon. Sämst mittbacksparet. Båda lagen var rätt slarviga i eget straffområde, därav den sex målen.
Citera
2016-07-17, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Hemmamatch fast borta i dag.
3000-4000 blåvita på besök hos plasternas högborg.
Som vanligt kommer vi ha övertaget på läktarna och ellös kommer vara som mjällby på besök på GU.
Sex raka tävlingsmatcher med vinst och 19-4 i målskillnad. Så för första gången på väldigt länge har jag en positiv syn på eftermiddagens match.

Bra summerat.

De har ingen tacos i år som kan rädda dom!

Förra årets bengalfest.
https://www.youtube.com/watch?v=jaPKMjMKl-o
Citera
2016-07-17, 10:33
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
För fåtöljfans är ju detta en bra dag med först Ellos mot oss och sedan AIK-MFF. Dessutom den hyperviktiga kampen Bajen-Falkenberg.

För att inte tala om denna ligas största möte i gladfotboll, ÖSK-Häcken. Magkänslan säger 5-5 som slutresultat.
Citera
2016-07-17, 10:54
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ellos away idag då således. Det blir väl som vanligt, massivt följe, låter som en hemmamatch publikt sett och vi får jävulskt svårt på plastaskiten.
Jag hoppas på oavgjort så vi fortsatt bara ligger en pinne bakom fjolårets poängnotering på samma matcher, det ger goda förutsättningar inför fortsättningen.

Via att vi, så gott som, säkrat EL-avancemanget lär vi starta med bästa möjliga lag idag och vila några på torsdag istället. Spännande värre iaf, vi har ju hiskeligt svårt i Borås.

För fåtöljfans är ju detta en bra dag med först Ellos mot oss och sedan AIK-MFF. Dessutom den hyperviktiga kampen Bajen-Falkenberg. Vinner Bajen där kan vi nog en gång för alla vinka adjö inte bara till Gefle utan även till Falkenberg efter säsongen. Synd att Falkenberg åker, själv vill jag ha helst ha ur Östersund (långt åt helvete, plastgräs och inget roligt alls).

Förutom att den där greken i ÖFK kanske skulle åkt ut igår tycker jag inte som de flesta att domaren där var så usel. Straffarna blåser de flesta för och i övrigt inget häpnadsväckande.

En av världens bästa spelare genom tiderna, Anders Svensson, fyller 40 idag, det firar vi med att vinna mot Götlaborg med 7-0.
Citera
2016-07-17, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
För att inte tala om denna ligas största möte i gladfotboll, ÖSK-Häcken. Magkänslan säger 5-5 som slutresultat.

hahaha Det låter väl inte helt osannolikt!

Jag missade U-21 matchen där Rasmus Lindgren spelade men enligt fotbollskanalen så andades han klass. Han lär gå in från start idag så det skall bli mycket spännande att se var han står.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in