2016-06-29, 13:51
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dallie
Tjabba, Drog sista linan amfetamin vid 08:00 i morse och känner hur det börjar lägga sig. Så min fråga är när kan jag börja inta fentanyl (är opiattorsk) utan att det ska vara farligt. Är inte så erfaren då det gäller tjack så. Tänkte landa på fentan

Någon som vet?

Enligt tråden här

http://www.bluelight.org/vb/threads/674623-Adderall-xanax-fentanyl-l

Så nej om du inte vill dö. Men någon annan kanske kan ge ett mer specifikt svar. Tror inte qtt en halv tablett eller en 1/4 är såvskadligt. Flaska skulle jag inte rekommendera. Men killen in tråden drog ju massa bensos också
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-29 kl. 13:53.
Citera
2016-06-29, 13:53
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Tjabba, Drog sista linan amfetamin vid 08:00 i morse och känner hur det börjar lägga sig. Så min fråga är när kan jag börja inta fentanyl (är opiattorsk) utan att det ska vara farligt. Är inte så erfaren då det gäller tjack så. Tänkte landa på fentan

Någon som vet?

Nej nej nej. Landa på benso eller alkohol och mat
Citera
2016-06-29, 14:08
Medlem
Ghurps avatar
Vet inte om de bara e placebo men peta i dig massa vitaminer och ät nåt lätt yoghurt eller en power bar om du inte kan få i dig riktig mat. C vitamin hjälper ju mot att minska affet i kroppen. Har du inte fått i dig tillräckligt med vattem kör en resorb och dricka ofta vatten i små mängder. Haha samma kur när jag är bakis. Jag tycker der funkar speciellr c vitamin och resorb sen nåt med med mkt kolhydrater protoin.för jag äter fan ingeting på stimulanter

Men nu kanske du inte har allt det hemma och mår du För jävligt är det inte så skönt att gå till affären
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-29 kl. 14:12.
Citera
2016-06-29, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Vet inte om de bara e placebo men peta i dig massa vitaminer och ät nåt lätt yoghurt eller en power bar om du inte kan få i dig riktig mat. C vitamin hjälper ju mot att minska affet i kroppen. Har du inte fått i dig tillräckligt med vattem kör en resorb och dricka ofta vatten i små mängder. Haha samma kur när jag är bakis. Jag tycker der funkar speciellr c vitamin och resorb sen nåt med med mkt kolhydrater protoin.för jag äter fan ingeting på stimulanter

Men nu kanske du inte har allt det hemma och mår du För jävligt är det inte så skönt att gå till affären

Okej, tack för info. Jag har käkat jävligt bra under tjackruset (Pizza, proteindrinkar, vitamintabs, kött kyckling). Blev ju heller inte några större mängder tjack egentligen, Ungefär 1g under en 24h period, varit vaken omkring 37h. Jag har ingen tillgång till alkohol eller benzo atm men har rejält med sprayer, plåster och pulver blir nog fan 1 sprut spray endå. Jag är inte rädd för ATN men vill landa och sova nu alltså, måste ju jobba, nyss kritat på en fast 100 procentig tjänst .

Äh, dunkar 1-2 spray.
Citera
2016-06-29, 14:31
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Okej, tack för info. Jag har käkat jävligt bra under tjackruset (Pizza, proteindrinkar, vitamintabs, kött kyckling). Blev ju heller inte några större mängder tjack egentligen, Ungefär 1g under en 24h period, varit vaken omkring 37h. Jag har ingen tillgång till alkohol eller benzo atm men har rejält med sprayer, plåster och pulver blir nog fan 1 sprut spray endå. Jag är inte rädd för ATN men vill landa och sova nu alltså, måste ju jobba, nyss kritat på en fast 100 procentig tjänst .

Äh, dunkar 1-2 spray.

Nej men inte 2. I så fall 1 rejält utspettat. Men jag har bara kört akrylfetanyl 3 gånger i tablett form. Ditt val men om du börjar må riktigt dålig ring ambulsen
Citera
2016-06-29, 14:33
Medlem
Citat:
Nej men inte 2. I så fall 1 rejält utspettat. Men jag har bara kört akrylfetanyl 3 gånger i tablett form. Ditt val men om du börjar må riktigt dålig ring ambulsen

Absolut, kommer inte tveka en sekund. Vad är största risken tror du? Alltså negativa saker.
Citera
2016-06-29, 14:34
Medlem
Ghurps avatar
Citat:

För övrigt tog jag 3 tabletter andra gången. Jag däcka inom någon minut vakna upp 8 timmsr senare med lite huvudvärk. Hade gått på lite rc tidigare kväll. Så du kanske är safe.. jag blev grymr besviken att jag somna den gången dock
Citera
2016-06-29, 14:36
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Absolut, kommer inte tveka en sekund. Vad är största risken tror du? Alltså negativa saker.

Jag har inte så mkt kunskap.om den här. Men adningsdepp när man sover eller slutar andas i vaket tillstånd tror jag. Någon annan med mer erfarenhet får komma hit
Citera
2016-06-29, 14:50
Medlem
Citat:
Jag har inte så mkt kunskap.om den här. Men adningsdepp när man sover eller slutar andas i vaket tillstånd tror jag. Någon annan med mer erfarenhet får komma hit

Tack för all information och hjälp. Tog 1 sprut bara för att kunna slappna av. Det känns bra faktiskt men ska vara ytterst försiktig nu. Vill liksom bara vara säker att sova inatt då jag ska upp tidigt och jobba!

Någon fler som sitter lite information kring detta får gärna lämna en rad. Tack!
Citera
2016-06-29, 14:57
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Tack för all information och hjälp. Tog 1 sprut bara för att kunna slappna av. Det känns bra faktiskt men ska vara ytterst försiktig nu. Vill liksom bara vara säker att sova inatt då jag ska upp tidigt och jobba!

Någon fler som sitter lite information kring detta får gärna lämna en rad. Tack!

Varsågod men som sagt med akrylen. Har jag ingen kunskap av. Men man kan väl fylla på typ var fjärde timme. Ta inga andta substanser sp kanske du kan ta ett sprut inför läggdags. OBS Alla får rätta mig ifall jag har fel
Citera
2016-06-29, 19:42
Medlem
Jag har börjat med mao-hämmaren Aurorix (bara mao-a). Hur fungerar det med sub och tjack?
Skulle redan gissa att tjack inte är en allt för bra combo, men funkar det vid enstaka tillfälle utan någon större risk?
Citera
2016-06-30, 02:07
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiantGreen
Jag har börjat med mao-hämmaren Aurorix (bara mao-a). Hur fungerar det med sub och tjack?
Skulle redan gissa att tjack inte är en allt för bra combo, men funkar det vid enstaka tillfälle utan någon större risk?

Fan jag spendera över en timme för hitta ett svar då jag blev sjukt nyfiken på moa sen krashar mobilen nät jag kopierat in länkar..

Men nej. Moa är den medicinen som har störst risk att få Serotonergt syndrom av en liten mängd seratoin innehållande medicin eller droger och till och med mat. Och det är exavt samma med dopaminet och norandrenalin
Jag orkar tyvärr inte spendera wn timme till att hitta alla länkar.. för hålla det kort. Sub ska du absolut ibte röra. Läste qtt man kan ta en jätte liteb dos av affe typ 10m det är inte ens värt det. Moa verkqr ju i princip vara en drog som fyller på dopamin och seratonin i en ganska snabb tid.
Hur länge hqr du gått på den där? Läste också att många läkare knappt vet nåt. Allt det jag läste var från usa england och australien. Verkar vara en dunder kur att ordna deppressionen men många märkte speciellt dom som hade social fobi att dem extremt alpha hane och överdrivet självsäkra vissa aggresiva. Och dom som sluta mådde ingen vidare. Verkar vara nåt som används som forsknings objekt på ett lagligt sätt..

http://www.myhealthagency.com/noradrenalin-syndrom/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in