Citat:
Ursprungligen postat av
Ghurp
Vet inte om de bara e placebo men peta i dig massa vitaminer och ät nåt lätt yoghurt eller en power bar om du inte kan få i dig riktig mat. C vitamin hjälper ju mot att minska affet i kroppen. Har du inte fått i dig tillräckligt med vattem kör en resorb och dricka ofta vatten i små mängder. Haha samma kur när jag är bakis. Jag tycker der funkar speciellr c vitamin och resorb sen nåt med med mkt kolhydrater protoin.för jag äter fan ingeting på stimulanter
Men nu kanske du inte har allt det hemma och mår du För jävligt är det inte så skönt att gå till affären
Okej, tack för info. Jag har käkat jävligt bra under tjackruset (Pizza, proteindrinkar, vitamintabs, kött kyckling). Blev ju heller inte några större mängder tjack egentligen, Ungefär 1g under en 24h period, varit vaken omkring 37h. Jag har ingen tillgång till alkohol eller benzo atm men har rejält med sprayer, plåster och pulver

blir nog fan 1 sprut spray endå. Jag är inte rädd för ATN men vill landa och sova nu alltså, måste ju jobba, nyss kritat på en fast 100 procentig tjänst .
Äh, dunkar 1-2 spray.