Citat:
Nu är det ju så att det var ju inget one-night-stand utan jag hade ju känt skrället i några års tid, vi hade vid olika tillfällen setts i omgångar och haft sex. Och då uppfattade jag skrället om normal, eftersom psyksjuka fittor har tydligen förmågan att kunna uppträda i stort sett normalt under begränsad tid, tills fasaden rämnar och den riktiga personligheten dyker upp. Tyvärr lyckades ju hon spela normal alla gångerna. Det var ju först några dagar efter sista turen som hon började bete sig dumt och jag bad henne dra åt helvete. Jag hade ju använt kondom så jag kände ju inte att det skulle vara något problem.Jag tror du hade tjänat på att inte doppa den i äppelpajen så fort utan noga undersökt kvinnans intentioner, personlighet och psyke. Lätt att vara efterklok men detta bör vara kutym. Sen krävs det ju också att man är en bra människokännare, vilket du kanske inte heller är.
Sen oavsett utfallet så det också vedertaget att.. "if you can't do the time, don't do the crime".... väljer man att doppa oavsett intentioner, skydd etc så måste man ändå vara beredd för eventuella konsekvenser även om de är minimala.
Sen oavsett utfallet så det också vedertaget att.. "if you can't do the time, don't do the crime".... väljer man att doppa oavsett intentioner, skydd etc så måste man ändå vara beredd för eventuella konsekvenser även om de är minimala.
Det fanns liksom inte psykotendenser tidigare, så jag hade ju inget att gå på och jag ska ju inte behöva begära brottsregisterutdrag, psykologisk analys osv för att våga träffa någon i detta landet. Då är det ju något som är riktigt skevt!
Problemet med detta fittlandet är att INGEN åtgärdar ORSAKER till problem utan ger sig på symptomen istället. Men så blir när ryggladslösa KRÄK röstar och styr landet.
I sådant fall hoppas jag att tjejen ser dessa signaler som ytterst viktiga. Det skulle antagligen aldrig ha avlats på dig, åtminstone inte om kondomen haft ett mindre hål som du sannolikt kan ha missat.