2016-06-28, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nej jag kan inte läsa har ont i huvudet. Men jag tror dig inte iaf kan du inte veta det säkert. Det har du hittat på för att slippa
om du inte ens kan lägga ner tid att läsa material jag bifogar, då kan du också hålla käften då. DÅ behöver inte uttala dig ett enda dugg om något du inte vet. Du var inte där. Du känner inte till allt. Du kan inte sitta där som en vänsterfeministfitta och försvara ett kräk du inte känner eller vet vad kräket gjort, speciellt inte om du inte ens orkar använda hjärnan. Men vänsterpack som du är ju kända för att vara totalt iq-befriade.
Citera
2016-06-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagamona
Förstår fullt ut din vanmakt, jag har själv varit där. Det var länge sedan nu, men med facit i hand har jag bara ett råd att ge dig.

Jag hade också planer på att flytta utomlands. Jag jobbade svart för att slippa undan. Jag gjorde en massa val som påverkade resten av livet pga av den situationen. Jag tyckte att det var så jävla orättvist.

Med tiden accepterade jag och gick vidare. I efterhand tycker jag inte ens att pengarna till FK var nåt större problem i sammanhanget.

Sakta smög sig insikten på mig. Vem är han? Hur mycket hatar han mig? Hur har det påverkat honom att jag aldrig tog kontakt?

Jag blir hela tiden påmind. När jag ser mina senare barn växa upp. När jag ser en film med temat "frånvarande pappa". När jag läser en artikel om ungar på glid. Hela tiden.

Idag skulle jag lätt kunna betala allt som gick till FK igen på ett bräde om jag hade gjort annorlunda då, -att jag hade tagit kontakt när jag fick reda på att jag hade ett barn. (Liksom i ditt fall fick jag reda på det efter ett par år)

Jag tog aldrig kontakt och har lidit som fan av det. Och lider fortfarande.

Jag kan inte det och jag har inte råd att betala. Jag är redan sönderskattad och det är ju också så jävla sjukt att fk tar inte ens hänsyn till ens nuvarande inkomst eller utgifter. De har fastställt att 4600kr ska jag klara mig på för mat osv. Vilket är totalt omöjligt. De pengarna räcker knappt till el och mat. Alla övriga räkningar då??

Jag kommer inte att ångra mig och jag kommer inte att lida över detta. Detta är inte mitt fel alls. Det är mammans egoistiska fel och hon som får ta problemen. Jag bryr mig inte om ifall ungen hatar mig eller inte.

Jag tycker inte ens att detta skitlandet är värt att sätta nån unge till livet i överhuvudtaget.
Skulle ungen söka upp mig i framtiden, så kommer jag bara att berätta vilken hora till mamma denne har och att allting är mammans och samhällets fel.

Jag vill inte betala för det och jag kan inte.
Citera
2016-06-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petzor
Det enda man kan göra för att komma åt korruptionen inom soc/fk är väl att rösta SD egentligen.

Sålänge är det bara att försöka betala så lite skatt som möjligt.
Ja, tyvärr är det ju så. Jag ska försöka kontakta SD och se hur de ser på saken och vad deras resonemang blir.
Citera
2016-06-28, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Till att börja med, så var jag lite osäker på vart jag skulle lägga denna tråden, så admin får gärna flytta den till lämpligare forumskategori ifall denna är felaktig, dock inte till papperskorgen!

Nu är det så här att jag har råkat ut för en äcklig, vidrig kvinna/tjej som utsatt mig för stöld, bedrägeri och egenmäktigt förfarande likt kvinnorna i dessa länkar:

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/74266768-forsoker-lura-till-mig-ett-barn-stoppar-in-sperma-med-fingrarna

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/63848544-inseminera-sig-sjalv

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/56679174-kan-man-inseminera-sig-sjalv-sa-har/1

Nu är det ju dock så att i mitt fall, så använde jag kondom, som efter knullet, blev kontrollerad utav mig, för läckage och skador. Den hade EJ läckt och den hade INGA skador. Den var med andra ord intakt. Tyvärr så hade man ju hört under flera års tid att kondomer ej ska slängas i toaletter för då kunde diverse problem uppstå, så för att vara snäll (medan jag fortfarande inte visste vilket psykiskt sjukt kräk jag hade att göra med) så slängde jag den i papperskorgen på toan och gick sedan hem.

Fittan har då förmodligen utfört någon utav handlingarna som tas upp i familjeliv-länkarna och gjort sig själv gravid och sedan hållt käften om det. När ungen hade hunnit bli några år gammal så kom det plötsligt en lapp hem som påstod att jag var pappa.

Nu vill den korrupta socialen och den korrupta vidriga försäkringskassan att jag ska betala dyrt resten utav mitt liv för något jag aldrig velat ha eller ens visste att jag hade.

Jag var i kontakt med advokat som tyvärr ej kunde göra något, pga denna vattentäta lagen att män är skyldiga att betala underhåll OAVSETT hur ungen kommit till. Idioterna anser att man gett sitt medgivande även om kondom och p-piller använts. Bara där så visar de ju hur korrupta och vidriga de är.

I mitt fall så anser jag att det är bedrägeri, stöld och egenmäktigt förfarande. Men det finns inget sätt att sätta åt fittan för detta, i detta korrupta skitland vi nu bor i, där lagen sägs gälla lika för alla.

Efter mycket utskällning på försäkringskassan så fick jag reda på att alla män som blivit utsatt för liknande, kunde överklaga till försäkringskassan. För det påstods att om många "kunder" vill överklaga, DÅ inser idioterna på försäkringskassan att ett problem finns och börjar nysta i det och KAN eventuellt leda till lagändring om vi har något uns av tur.

Så kort och gott, ALLA ni män som hamnat i en sådan situation, där tjejen ni haft sex med, gjort som någon utan kvinnorna i familjelivlänkarna beskrivit, ska överklaga till försäkringskassan att ni vill ha det omprövat.

Ni får jättegärna pm:a mig ifall ni vill göra gruppanmälan ihop med mig eller vad som.
Jag har redan skickat in min överklagan men jag lär få skicka in flera så jag är på.

Jag i vart fall tänker ju inte finna mig i sådan här orättvis vidrig behandling. Så kan jag inte få igenom detta på laglig väg, jag tänker då på juridisk abort (googla det för er som ej känner till termen) eller bli klassad som spermadonator, så kommer jag kort och gott att lämna landet för ett annat land för försäkringskassan inte har något att säga till om.

Jag har en en lista på länder där de inte har något att komma med när det gäller indrivning av underhåll.

Jag kommer i vart fall inte finna mig i att betala skiten.
Jag tycker det är tråkigt att jag ska behöva fly från landet jag växt upp i, men detta var droppen, resten av skiten har löfven ställt till med. Det kommer inte att bo kvar här oavsett vad.

Jag tycker OCKSÅ att ni ska maila/ringa politiker i de partier ni röstar på (mest fördelaktigt sd eftersom de är störst) och påpeka att ni vill ändra nuvarande lagen kring detta och införa möjlighet till juridisk abort och bli klassad som spermadonator pga såna fittor som dessa äckliga, vidriga egotrippade kvinnorna.

Så kom igen grabbar!

Rätt åt dig din jävla knullare.
(FB) En pappa som endast betalat underhåll under min uppväxt

Är man ej redo bli far så skall man ej få idka samlag med annat kön.

Det måste bli ett slut på detta knullandet.
Citera
2016-06-28, 17:06
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Fick du IG på läsförståelse i skolan eller är du bara rent allmänt iq-befriad? Förstår du inte texten i trådstarten? Är det svårt att klicka på länkarna och se att det finns MÄNGDER med kvinnor som försöker lura till sig ungar från ovetande män??
Men du vet ju inte att just hon har gjort det. Ja det är svårt får ont i huvudet av att du kallar mig en massa saker.
Citera
2016-06-28, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Men förmodligen värst för barnet? En morsa som undanhåller barnet sin far, och lurar fadern att bli pappa, och en far som inte vill ha med ungen att göra. Fy fan för er båda, kan jag tycka.

Med det sagt har lagen en hel del att ta tag i vad gäller ofrivilliga fäders rättigheter.
Jag vill inte ha nåt med ungen att göra eftersom jag aldrig varit intresserad av ungar och kommer aldrig att bli. Detta visste mamman om, men valde ändå att begå detta brottet mot mig, utan min vetskap. Jag kan väl för fan inte tvingas ha med en unge att göra, som jag aldrig ens velat ha eller haft intresse för?

Det är ju inte mitt fel. Det är mammans fel allting. Varför ska jag tvingas ta ansvar för något som uppstått genom stöld och bedrägeri och som jag aldrig velat ha?
Citera
2016-06-28, 17:08
Medlem
Klart det alltid finns en risk att få barn om man har sex. Du kanske ska tänka till nästa gång?

Du låter som en sån där arg 15 åring som precis har blivit haffad av polisen första gången.
Citera
2016-06-28, 17:08
Medlem
Trashtextats avatar
Killar som TS måste bli bättre på att runka. Sex utan konsekvenser finns inte för någon. Min första pojkvän gav mig herpes efter att ha varit (självklar inte haft sex enligt honom) med en av stadens största luder. Inte som att jag kan stämma honom för att jag idag 20 år senare måste sättas på långtidsbehandling då jag tillhör fåtalet som blir svårt plågade av skiten. Inte betalar han medicineringen heller. Sex är inte ett manligt privilegium. En kille som definitivt inte vill ha barn skulle aldrig få ha sex med mig, ändå tror var och varannan snubbe att jag skulle dela deras intresse av att vilja hoppa i säng. Om ni inte vore så lösa och ansvarslösa skulle inga barn göras heller. Se på mig, jag vill ha barn men använder mitt förstånd. Jag tar inte vad som helst utan sållar.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-06-28 kl. 17:12.
Citera
2016-06-28, 17:09
Medlem
Citat:
om du inte ens kan lägga ner tid att läsa material jag bifogar, då kan du också hålla käften då.

Bry dig inte om empatilösa kräk. Att kvinnor inte skall ta ansvar för sina egna kroppar är en kvarleva från tiderna före vettiga preventivmedel och abort-möjligheter. Är verkligen på tiden att det försvinner. Enbart kvinnan skall ansvara för sin egen kropp. Problem löst!
Citera
2016-06-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Då kan sperma och annat täcka för ev små hål så kondomen verkar hel fast den inte är det. Ska du kolla en kondom efter samlag ska du fylla den med vatten och då blir förresten också sperman förstörd. Du vet alltså inte alls att du har blivit lurad, det är troligare att det är en ren olyckshändelse.

Annars är det ju faktiskt inte ett cancerbesked med livsprognos två veckor du har fått, du blir lite väl hysterisk tycker jag. Herregud, skulle du inte klara av det människor har klarat av i alla tider? Skärp dig.
Du ska inte inbilla mig att sperma klarar av att hålla emot ett sådant lufttryck. Det är inte annorlunda än om man skulle ha i vatten. Samma påfrestning.

För mig så är det det. Om du hade läst vad jag skriver så är det lika illa.

1: Jag har ALDRIG velat ha barn.
2: Jag tycker inte om barn.
3: Jag är inte intresserad av barn.
4: Det är min värsta mardröm att bli tvingad att bli pappa (bortsett från någons dödsfall såklart)
5: Jag har inte råd till sånt pga att jag är sönderskattad i ett psyksjukt samhälle.
6: jag har inte tiden för det heller.
Citera
2016-06-28, 17:10
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Jag kan inte det och jag har inte råd att betala. Jag är redan sönderskattad och det är ju också så jävla sjukt att fk tar inte ens hänsyn till ens nuvarande inkomst eller utgifter. De har fastställt att 4600kr ska jag klara mig på för mat osv. Vilket är totalt omöjligt. De pengarna räcker knappt till el och mat. Alla övriga räkningar då??

Jag kommer inte att ångra mig och jag kommer inte att lida över detta. Detta är inte mitt fel alls. Det är mammans egoistiska fel och hon som får ta problemen. Jag bryr mig inte om ifall ungen hatar mig eller inte.

Jag tycker inte ens att detta skitlandet är värt att sätta nån unge till livet i överhuvudtaget.
Skulle ungen söka upp mig i framtiden, så kommer jag bara att berätta vilken hora till mamma denne har och att allting är mammans och samhällets fel.

Jag vill inte betala för det och jag kan inte.
4600 låter för lite, det är lägre än vad levnadsnormen är beräknad till. Jag har 500 mer. Förståeligt att det blir jobbigt där.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-06-28 kl. 17:13.
Citera
2016-06-28, 17:13
Medlem
För det första skall ni faderskapstesta. Nu kan man säkerligen bli underhållsskyldig ändå, trots att man inte är den biologiske fadern.

Som i TS fall, jag tror inte att han är fadern. Sannolikt har hon knullat med någon annan, utan skydd, men ts är vettigast och stabilast som pappa till barnet, därför hävdar hon att han är fadern istället.

TESTA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in