2016-06-13, 22:43
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Jag kämpar mot enfalden i dessa trådar, medans du letar efter runkobjekt...
I helvete du gör😂
Citera
2016-06-14, 16:33
Bannlyst
Min är 20cm, är väl medelsnittet?
Citera
2016-06-14, 17:52
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFemiNaziSlayer
Min är 20cm, är väl medelsnittet?
Fråga Nedomansky, han har koll på kukar.
Han har hängt i kuktrådar sen begynnelsen.
Citera
2016-06-14, 22:52
Medlem
Den skamlöses avatar
Jag har en fundering om svarta mäns påstått stora penisar.

Gäller det verklige svarta män överlag?

Kvinnliga sexturister åker ju oftast till Gambia och andra länder i Västafrika, och afroamerikaner har ju oftast rötter i Västafrika, eftersom det var där slavskeppen köpte sina slavar. Jag tror därför att de flesta svarta män som europeiska och amerikanska kvinnor har haft sex med har varit västafrikaner eller varit afroamerikaner med västafrikanska rötter.
Nu är västafrikaner (och deras afroamerikanska ättlingar) ofta är storväxta rent allmänt, och då är det inte konstigt om också deras penisar är relativt stora.

Östafrikaner, t.ex. kenyaner, etiopier och somalier, är däremot oftast småväxta. Därför misstänker jag att dessa oftast har relativt små penisar.

Har jag rätt? Finns det några östafrikaner här, eller kvinnor som haft sex med östafrikaner, t.ex. somalier, som kan bekräfta eller förneka detta?
Citera
2016-06-15, 23:54
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
I helvete du gör😂

När jag läser dina inlägg så inser jag att enfalden är mig övermäktig...
Citera
2016-06-18, 04:02
Medlem
XXteddypeddyXXs avatar
när jag var typ 10 var den 7cm, sedan på 3-4 år växtde den till sig till 14-15cm. Den är väldigt liten om det är kallt, rätt bra för då slipper man klämma och sätta sig på det och allt sånt
Citera
2016-06-18, 12:07
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXteddypeddyXX
när jag var typ 10 var den 7cm, sedan på 3-4 år växtde den till sig till 14-15cm. Den är väldigt liten om det är kallt, rätt bra för då slipper man klämma och sätta sig på det och allt sånt

Alltså när man var liten var den ju pinsamt liten för alla typ :P

Förutom vissa lyckostar som gick runt med enorma saker redan som typ 9-åringar Hur var det ens möjligt?
Citera
2016-06-18, 13:19
Medlem
XXteddypeddyXXs avatar
kanske nyänlända svenskar från andra länder? som kommer i puberteten tidigare och i vissa fall låtsas som om de är yngre än vad de är. Jag har för mig att innan jag kommit i puberteten så var min lite längre än avrage
Citera
2016-06-18, 13:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXteddypeddyXX
kanske nyänlända svenskar från andra länder? som kommer i puberteten tidigare och i vissa fall låtsas som om de är yngre än vad de är. Jag har för mig att innan jag kommit i puberteten så var min lite längre än avrage

Haha kanske det.

Men minns min egen skola. Nästan enbart svenska killar. I låg-mellanstadiet så hade ju alla i likhet med en själv sjukt små såklart. Men minns ett par som hade riktigt, riktigt stora. Innan puberteten liksom.
Undra hur det blev EFTER puberteten
Citera
2016-06-20, 00:50
Medlem
Kastrullen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
http://imgur.com/vQiK80N

Blev väl snarare 15,8 cm när jag drog åt måttbandet fullt. Har nog större omkrets på ollonet dock. Fick på kukringen enklare efter ett tips av herren som skrev efter dig.

Kukring? Ta av... gör ju kuken tjockare...
Citera
2016-06-22, 17:01
Medlem
Finns det några gemensamma faktorer för storkukade män? Och nu snackar jag inte fysiska samband utan psykologiska. Jag känner inte så många så jag kan egentligen inte uttala mig. Har fått en känsla av att de är lite dryga och inte sällan lönnfeta. Lite "jag har stor kuk så jag behöver inte bry mig om att se vältränad ut, eller något annat heller för den delen". Men som sagt har inget statistiskt underlag.

Är storkukade män lyckligare? Det kan man ju tycka att de borde vara? Är småkukade män oftare deprimerade? Det kan man ju tycka att de borde vara?

Tjejer, bögar, ni som brukar spana på killarna i duschen finns det några slutsatser att dra på kukarna?
Citera
2016-06-22, 17:45
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiritualisten
Finns det några gemensamma faktorer för storkukade män? Och nu snackar jag inte fysiska samband utan psykologiska. Jag känner inte så många så jag kan egentligen inte uttala mig. Har fått en känsla av att de är lite dryga och inte sällan lönnfeta. Lite "jag har stor kuk så jag behöver inte bry mig om att se vältränad ut, eller något annat heller för den delen". Men som sagt har inget statistiskt underlag.

Är storkukade män lyckligare? Det kan man ju tycka att de borde vara? Är småkukade män oftare deprimerade? Det kan man ju tycka att de borde vara?

Tjejer, bögar, ni som brukar spana på killarna i duschen finns det några slutsatser att dra på kukarna?

Ja för min del faschineras jag av att omvärlden och ffa killar är så fixerade vid just kukstorleken.

För mig är inte den perfekta kuken speciellt superstor. Visst, average hellre än lillfinger men större än så .. njäh..

Viktigare är istället FORMEN. Men DET talas det typ aldrig om istället.

Allt ifrån hur den är böjd till formen i ett skuret "genomsnitt" om man säger.
Ingen, i stort sätt har ett runt kukskaft t e x utan de är ovala antingen i bredd eller på höjden eller "trekantiga" eller ägg-formade.
Sedan kan man se den ifrån sidan.. vart är den som grövst? längst ner vid fästet eller någon annan stans längs med skaftet eller ollonet?

Precis som pusselbitar är det individuellt vilken typ och form av penis som passar en tjej bäst och ger henne mest stimulans.

För mig t e x är en uppåtböjd kuk som är ganska grov, inte för lång och med en snittform som är mer rund eller "trekantig" med spetsen uppåt som ger mig bäst stimulans. Får gärna stå upp som en metkrok och helst vara grövst någonstans mitt på! Förhuden skall gå att dra ner bakom ollonet annars är det inget skönt utan känns som han har en rekordtjock kondom på!

Tja.. det är mina 5 öre i debatten.

Inte mer än 20 cm, lagom är runt 15 för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in