Äh...kukar hit och dit...I stora hela för min del, är det såhär.
Jag har bara senaste året börja leka efter ett långt förhållande. Och innan dess inte lekt mycket alls.
Haft ca 40 st män/killar totalt.
SÅ tror jag det är vad man är van vid, jag har alltid träffat bra utrustade män, och bara svenska/danska killar. Bara blivit så, det är vad jag attraheras av, så jag behöver inte knasiga kommentarer. Det är vad det är.
Och jag bara älskar en rosa kuk, Troligt min första kärleks fel.
Det som var för små (och de var inte så många) har inte fått komma till många ggr mer, det berodde mer också på att de inte visste hur man använde den. Och de som fick, hade andra egenskaper.
En gång låg jag med en som verkade ha en mikropenis, och den kände jag inte ens....tror inte ens han hann få in den, så gick det. Det var synd, för han var så vacker. Gjorde slut efter det.
Fast då hade jag vid 18 år ålders redan träffat min första stora kärlek (var tillsammans 6 år) och han var minst 18 cm, minst 12 cm i omkrets och honom fick jg hålla emot ibland när han låg på mig. För att han kom för långt in. Så jag hade ju det som måttstock efter 18 års åldern.
Har varit med minst tre som hade minst 18-20, bra sex, men knasiga personligheter. Så inte värt det ändå. En dansk hade lång men smal, det var tråkigt. Fast han lärde mig att komma när jag låg på honom. Och det var bra
Min dildo som jag köpte förra året och den duger fantastiskt bra, är 11cm lång och 11cm omkrets. Den är lite tjockare på toppen och lite böjd säkert för att komma åt G punkten. Och jag försöker inte använda vibratorn så ofta för att inte bli avtrubbad. För det finns inga killar som vibrerar så där
Så jag tror i stora för mig, så är det helt ok med någon som är i alla fall minst 12 cm och gärna minst 14 cm i omkrets.
Så.... egentligen, bara det finns kemi, hans ögon gör mig kåt, och han vet hur man använder den, är rytmisk, teknisk skön, vet hur han använder fingrar och mun och har en härlig personlighet. Så vinner det långt mer än en stor kuk.