Citat:
Ursprungligen postat av
Burgess
Svarten hade ju en dunk bensin inne i lägenheten. Kan M har varit inblandad när det gäller införskaffandet av densamma?
Kan Lena ha tänt eld på Svarten?
Lena sa till tidningen att dunken var kvar i garaget o var tom.
Men deras jäkla eldande o snack om eld o brand är konstigt.
Kolla ngt äldre inlägg på bloggen från april förra året då de eldar o polisen kommer. Fulla är de då med.