2016-06-21, 20:37
  #781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hon står fortfarande mantalsskriven i huset där de bodde. Undra vart posten lämnas? I brevlådan på den rökskadade lägenheten?

Ngn granne tar hand om posten. Brev till dödsboet kom tydligen dit med. Var tydligen Lena som tömde Svartens lägenhet.
Hon är med Martin Karlsson bla. Flyttar kanske in hos honom...
Citera
2016-06-21, 22:22
  #782
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ngn granne tar hand om posten. Brev till dödsboet kom tydligen dit med. Var tydligen Lena som tömde Svartens lägenhet.
Hon är med Martin Karlsson bla. Flyttar kanske in hos honom...

Är hon ihop med Martin?
Citera
2016-06-21, 22:51
  #783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Är hon ihop med Martin?

Det veg jag inte mer än att de umgås. Han har ju ett litet hus.
Skulle va kul om hon flyttade in där.
Hon har bloggat men skriver inte var hon är.
http://finest.se/nadensljus/2016/06/21/en-miss-i-protokollet-och-hej-min-kara-dator-nya-tag-2/
Citera
2016-06-22, 00:10
  #784
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det veg jag inte mer än att de umgås. Han har ju ett litet hus.
Skulle va kul om hon flyttade in där.
Hon har bloggat men skriver inte var hon är.
http://finest.se/nadensljus/2016/06/21/en-miss-i-protokollet-och-hej-min-kara-dator-nya-tag-2/

Kaka söker maka. Martin Karlsson tillhör ju även han samhällets bottenskikt.
Kan han vara ihop med Lena? Han vet ju att Svarten har varit där och filat . . .
Citera
2016-06-22, 07:33
  #785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Kaka söker maka. Martin Karlsson tillhör ju även han samhällets bottenskikt.
Kan han vara ihop med Lena? Han vet ju att Svarten har varit där och filat . . .

De flesta är väl inte oskulder...
Jag tänker att vi inte sett någonstans vad Svarten o Martin körde med den kvällen Svarten dog. Lena gick ju o de körde. Var det hennes bil de körde o var fulla? Hur kom M tillbaka hem o när?

Det är kul att Lena skriver i nytt blogginlägg igårkväll att hon skrivit i Expressen...

http://www.expressen.se/nyheter/svartenbrandts-sista-dom--efter-hans-dod/
Citera
2016-06-22, 13:40
  #786
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
De flesta är väl inte oskulder...
Jag tänker att vi inte sett någonstans vad Svarten o Martin körde med den kvällen Svarten dog. Lena gick ju o de körde. Var det hennes bil de körde o var fulla? Hur kom M tillbaka hem o när?

Det är kul att Lena skriver i nytt blogginlägg igårkväll att hon skrivit i Expressen...

http://www.expressen.se/nyheter/svartenbrandts-sista-dom--efter-hans-dod/

Att hon skrivit i Expressen . . .

Det där med Svarten o Martin - är det utrett? Var var M?
Citera
2016-06-22, 19:30
  #787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Att hon skrivit i Expressen . . .

Det där med Svarten o Martin - är det utrett? Var var M?

Polisen måste väl för sjutton kollat tider o sånt! Expressen ifrågasatte ju inget när de intervjuade Martin om "Svartens sista timmar..."
Konstigt när Martin sa de körde bil o granne sa de blev mer högljudda ju längre dagen gick. De var ju fulla. Hade jag intervjuat hade jag undrat hur de kunde köra o med vad.
Citera
2016-06-22, 22:02
  #788
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Polisen måste väl för sjutton kollat tider o sånt! Expressen ifrågasatte ju inget när de intervjuade Martin om "Svartens sista timmar..."
Konstigt när Martin sa de körde bil o granne sa de blev mer högljudda ju längre dagen gick. De var ju fulla. Hade jag intervjuat hade jag undrat hur de kunde köra o med vad.

Kan M ha haft ihjäl Svarten?
Citera
2016-06-22, 22:12
  #789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Kan M ha haft ihjäl Svarten?

Fast då hade väl inte Svarten varit stökig när polis o brandkår kom.
Något stämmer iaf inte.
Citera
2016-06-23, 00:09
  #790
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Fast då hade väl inte Svarten varit stökig när polis o brandkår kom.
Något stämmer iaf inte.

Svarten hade ju en dunk bensin inne i lägenheten. Kan M har varit inblandad när det gäller införskaffandet av densamma?
Kan Lena ha tänt eld på Svarten?
Citera
2016-06-23, 00:17
  #791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Svarten hade ju en dunk bensin inne i lägenheten. Kan M har varit inblandad när det gäller införskaffandet av densamma?
Kan Lena ha tänt eld på Svarten?

Lena sa till tidningen att dunken var kvar i garaget o var tom.
Men deras jäkla eldande o snack om eld o brand är konstigt.
Kolla ngt äldre inlägg på bloggen från april förra året då de eldar o polisen kommer. Fulla är de då med.
Citera
2016-06-24, 08:31
  #792
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Lena sa till tidningen att dunken var kvar i garaget o var tom.
Men deras jäkla eldande o snack om eld o brand är konstigt.
Kolla ngt äldre inlägg på bloggen från april förra året då de eldar o polisen kommer. Fulla är de då med.

Jag har nu läst de där inlägget. De drack alkohol och eldade.

Hur kan Lena säga att dunken var kvar i garaget tom? De måste väl gjort en teknisk undersökning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in