Citat:
Ursprungligen postat av
Intercashier
Läste ett helt vridet inlägg på dotterns blogg att de varit på bårhuset och kollat på den grillade Svarten. Hon vet att han hällde bensin över sig och tuttade på och så är hon knäckt över att han såg gräslig ut, dessutom luktade han inte hallontårta direkt.
Helt klart en dysfunktionell familj, om jag inte missuppfattade så var hans fd med på likvakan
Det har inte stått om bensin väl?
Lena skrev på bloggen eller sa till tidningen att det brann med blå låga. Då är det ngn alkohol mig veterligt. Konstigt hon hann se.
Men är kanske både och. De hade ju en bensindunk i garaget skrev Lena.
Tänk ändå att bråka o en blir så arg att hen tuttar fyr på sig. Vill veta ordväxlingen men den får vi väl tyvärr aldrig veta pga det bara var de två där.
Yxan är med intressant att få veta om. Vem som sa om den.