2016-05-31, 07:33
  #769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Skumt folk? Flyttar "änkan" från Kopparberg blir det en skum person mindre där.
Undra vart Lena tog vägen? Har hon fått ett återfall?

Har hon ens varit som det stått på bloggen? Tror det mesta varit lögn.
Citera
2016-05-31, 19:53
  #770
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Har hon ens varit som det stått på bloggen? Tror det mesta varit lögn.

Tror du att hon är på dricken?
Citera
2016-06-01, 07:17
  #771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Tror du att hon är på dricken?

Enl facebook hade hon "tjej mys" igår med bild på sallad o rödvin.

Det som jag inte fattar är varför folk o media o helst Gubb-Jan Stigsson då inte fattar att de inte levde ett "Svenssonliv".
Citera
2016-06-01, 07:46
  #772
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Enl facebook hade hon "tjej mys" igår med bild på sallad o rödvin.

Det som jag inte fattar är varför folk o media o helst Gubb-Jan Stigsson då inte fattar att de inte levde ett "Svenssonliv".

I så fall har ju hon bara slutat att skriva på bloggen?
Citera
2016-06-01, 23:31
  #773
Medlem
Burgesss avatar
Är Svarten begravd?
Citera
2016-06-04, 08:40
  #774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Är Svarten begravd?

Det hade nog isf stått på bloggarna eller i Hänt...
Citera
2016-06-05, 21:46
  #775
Medlem
Burgesss avatar
Jag läste på bloggen. Det är flera som frågar efter papegojan. Undra om den kom till rätta?
Citera
2016-06-20, 18:23
  #776
Medlem
Burgesss avatar
Var inne på "änkans" blogg idag. Det verkar som om hyresgästerna har gaddat ihop sig och sätter stopp för att hon skall få flytta tillbaka till sin gamla lägenhet.
Citera
2016-06-21, 08:07
  #777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Var inne på "änkans" blogg idag. Det verkar som om hyresgästerna har gaddat ihop sig och sätter stopp för att hon skall få flytta tillbaka till sin gamla lägenhet.

Den ena hyresgästen sa till Lena på facebook att det var otrevligt att hon anklagar dom i bloggen. Att det är hyresvärden som fått nog. Då säger Lena att hon inte gjort mer än de andra.
Det är ett hus där det bara bor missbrukare. Ngn har adressen där men avtjänar fängelsestraff.
Citera
2016-06-21, 16:45
  #778
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Den ena hyresgästen sa till Lena på facebook att det var otrevligt att hon anklagar dom i bloggen. Att det är hyresvärden som fått nog. Då säger Lena att hon inte gjort mer än de andra.
Det är ett hus där det bara bor missbrukare. Ngn har adressen där men avtjänar fängelsestraff.

Hemsk egentligen att man samlar alla medellösa människor på ett ställe. Med den informationen så ångrar jag all galla jag spytt över Svarten att han sätter eld på ett flerfamiljshus och sätter andra människors liv på spel.
Det kanske hade varit bättre om brandkåren kommit några minuter senare . . .
Citera
2016-06-21, 20:17
  #779
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/svartenbrandts-sista-dom--efter-hans-dod/
Citera
2016-06-21, 20:26
  #780
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
http://www.expressen.se/nyheter/svartenbrandts-sista-dom--efter-hans-dod/

Hon står fortfarande mantalsskriven i huset där de bodde. Undra vart posten lämnas? I brevlådan på den rökskadade lägenheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in