Citat:
Ursprungligen postat av
Clavius
Blivit lite väl ofta att man tagit tjack de senaste 4-5 månaderna. Har väl i genomsnitt varit ungefär 2-3 gånger i veckan kanske som det har åkt upp i näsan eller ner i magen. Detta har då i sin tur givetvis resulterat i en ökad tolerans och ett mindre givande rus med ofta en del obehagliga effekter som yrsel, förvirring och en allmän ångestkänsla.
Hur långt uppehåll behövs gissningsvis för att någorlunda kunna få ut ett riktigt fint rus igen? Givetvis är jag realistisk och förstår att det aldrig kommer kännas som första gången igen, men ni fattar nog vad jag menar

Tja! Intressant det du beskriver, för exakt så upplever jag det nu också.. Har tagit kanske tre dagar i rad, men absolut inga monsterdoser, har sovit emellan, ätit bra och levt "normalt". Inte suttit framför en tv-skärm 5 timmar i rad utan att röra på mig osv.
Men idag tog jag en liten lina, och snabbt upplevde jag att jag blev lite piggare, mer på G, men snabbt kom en kallsvettighet, och ångest, ängslan. Då är jag INTE en van brukare, har tagit kanske 18 gånger totalt i mitt liv inom loppet av 3 år. Känner ingen ångestdämpande effekt som jag vet att jag erfarat tidigare gånger, och att ångesten uppkommer så snabbt efter intag, och trots att jag käkat och sovit riktigt bra inatt... Nu har du intaget betydligt mer frekvent än mig, men tror du att det enbart beror på att det blivit för ofta för kroppen senaste halvåret, och att du har ökad tollerans och behöver ta mer för att komma över tröskeln? har du provat ta lite mer än du brukar, eller håller du dig alltid till samma mängd?
mvh