2016-06-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yanki
Tack för svar! Aa, soft! Kan du sova hela natten utan att vakna till flera gånger, eller känna att du mest ligger i en dvala mellan sömn och vakenhet? Hur mycket benso handlar det om för dig?

Kan sova hela natten men självklart sover man sämre, det tycker jag alltid jag gör efter amfetamin även om jag bara tagit på morgonen.
Sen hanlar det nog mera om mängden än om exakta tidpunkten.
Citera
2016-06-20, 17:21
Medlem
Claviuss avatar
Blivit lite väl ofta att man tagit tjack de senaste 4-5 månaderna. Har väl i genomsnitt varit ungefär 2-3 gånger i veckan kanske som det har åkt upp i näsan eller ner i magen. Detta har då i sin tur givetvis resulterat i en ökad tolerans och ett mindre givande rus med ofta en del obehagliga effekter som yrsel, förvirring och en allmän ångestkänsla.
Hur långt uppehåll behövs gissningsvis för att någorlunda kunna få ut ett riktigt fint rus igen? Givetvis är jag realistisk och förstår att det aldrig kommer kännas som första gången igen, men ni fattar nog vad jag menar
Citera
2016-06-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Blivit lite väl ofta att man tagit tjack de senaste 4-5 månaderna. Har väl i genomsnitt varit ungefär 2-3 gånger i veckan kanske som det har åkt upp i näsan eller ner i magen. Detta har då i sin tur givetvis resulterat i en ökad tolerans och ett mindre givande rus med ofta en del obehagliga effekter som yrsel, förvirring och en allmän ångestkänsla.
Hur långt uppehåll behövs gissningsvis för att någorlunda kunna få ut ett riktigt fint rus igen? Givetvis är jag realistisk och förstår att det aldrig kommer kännas som första gången igen, men ni fattar nog vad jag menar

Tja! Intressant det du beskriver, för exakt så upplever jag det nu också.. Har tagit kanske tre dagar i rad, men absolut inga monsterdoser, har sovit emellan, ätit bra och levt "normalt". Inte suttit framför en tv-skärm 5 timmar i rad utan att röra på mig osv.
Men idag tog jag en liten lina, och snabbt upplevde jag att jag blev lite piggare, mer på G, men snabbt kom en kallsvettighet, och ångest, ängslan. Då är jag INTE en van brukare, har tagit kanske 18 gånger totalt i mitt liv inom loppet av 3 år. Känner ingen ångestdämpande effekt som jag vet att jag erfarat tidigare gånger, och att ångesten uppkommer så snabbt efter intag, och trots att jag käkat och sovit riktigt bra inatt... Nu har du intaget betydligt mer frekvent än mig, men tror du att det enbart beror på att det blivit för ofta för kroppen senaste halvåret, och att du har ökad tollerans och behöver ta mer för att komma över tröskeln? har du provat ta lite mer än du brukar, eller håller du dig alltid till samma mängd?
mvh
Citera
2016-06-20, 23:02
Medlem
För varje bomb jag tar så känns det som den vänstra pungkulan åker in nånstans, stramar runt den. Fan gör jag åt detta? Har för feta fingrar för att ta ut pungkulan igen..dilemmaaa

Theralen vet jag är ett väldigt bra avslut på ett tjackrace om så ett mindre race, men finns det någon fördel alls att ta Theralen, kan man kompensera bieffekterna som med benzo(stess, kramplösande osv) dvs mer tjack, lite theralen?

Har en flytande burk hemma, inte fått tillfället att testa än dock.
Citera
2016-06-21, 03:10
Medlem
radiozetas avatar
Känner ingen direkt effekt alls.
Vad är problemet? - Är det skit jag har fått tag på.
Tar hyftade linor ca 5 cm långa, 3-4 mm tjocka.

Blir inte stissig och hetsig så som man ofta tänker sig tjackisar blir. Känner egentligen inget speciellt
Citera
2016-06-21, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta

Blir inte stissig och hetsig så som man ofta tänker sig tjackisar blir. Känner egentligen inget speciellt

Gå o lägg dig
Citera
2016-06-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta

I samma sits, förstår ta mig fan ingenting heller! Är det rent skit man fått? Får dock ångest av det och har mycket svårare att somna tidigt. Men inte alls någon bra effekt efter intag. Mer kallsvettig och ångesten kommer alldeles för tidigt. Förstår att den uppkommer då den börjar gå ur/efter ev race, men efter 2 timmar...
Citera
2016-06-23, 15:01
Medlem
Tablettaskens avatar
Har läst igenom tråden en hel del.
Har lite frågor angående om att göra egna kapslar.

Har fått tagit på gelatin kapslar samt affe.

Finns det något jag kan blanda ut affet med för att det skall frigöras långsammare ? tänkte använda det lite på test som "adhd / add" medicinering.

Blir oerhört mycket klarare i huvudet med mycket små doser amfetamin samt känner att jag orkar ta tag i saker jag oftast undviker. Pratar om doser så som 0.1-0.05 G.
Citera
2016-06-23, 15:47
Medlem
CoopColas avatar
Köpte ladd för ett par dagar sedan och då bjöd min generösa vän på tjack. Han hade 20g i en påse och tog en tesked och la över i en mindre påse till mig. Jag gillar dock inte tjack själv så jag tänker sälja/byta. Problemet är att jag inte vet hur mycket det är, han som gav mig det har givetvis våg men är inte hemma kommande veckan. Pulvret består utav ganska många små stenar och ska vara bra kvalité, fick det innan det han bli bankat utav min polare.

Har två bilder, hoppas att ni kan hjälpa mig att uppskatta hur mycket det kan vara. Har försökt att lägga det så platt som möjligt.

http://forumbilder.se/FA5RB/dos1
http://forumbilder.se/FA5RB/dos2

Tack på förhand!

Edit: Är det någon som har tillgång till våg, eller vet att du sitter på 1g, lägg gärna upp en bild utformad på sättet jag gjorde!
Senast redigerad av CoopCola 2016-06-23 kl. 15:55.
Citera
2016-06-23, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tablettasken
Har läst igenom tråden en hel del.
Har lite frågor angående om att göra egna kapslar.

Har fått tagit på gelatin kapslar samt affe.

Finns det något jag kan blanda ut affet med för att det skall frigöras långsammare ? tänkte använda det lite på test som "adhd / add" medicinering.

Blir oerhört mycket klarare i huvudet med mycket små doser amfetamin samt känner att jag orkar ta tag i saker jag oftast undviker. Pratar om doser så som 0.1-0.05 G.

Intag det efter att du har ätit, så kommer effekten långsammare, prova om du inte gjort det redan.
Citera
2016-06-24, 15:29
Medlem
Om man har lite dåligt med tjack en kväll, säg 0.5g. Hur lägger man upp det bäst under en kväll för att ruset ska hålla en hel kväll?

Snorta eller bomba? Hade föredragit att bomba då min näsa är paj men om man vill tjacket ska räcka hela kvällen utan dippar.
Citera
2016-06-24, 17:48
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Köpte ladd för ett par dagar sedan och då bjöd min generösa vän på tjack. Han hade 20g i en påse och tog en tesked och la över i en mindre påse till mig. Jag gillar dock inte tjack själv så jag tänker sälja/byta. Problemet är att jag inte vet hur mycket det är, han som gav mig det har givetvis våg men är inte hemma kommande veckan. Pulvret består utav ganska många små stenar och ska vara bra kvalité, fick det innan det han bli bankat utav min polare.

Har två bilder, hoppas att ni kan hjälpa mig att uppskatta hur mycket det kan vara. Har försökt att lägga det så platt som möjligt.

http://forumbilder.se/FA5RB/dos1
http://forumbilder.se/FA5RB/dos2

Tack på förhand!

Edit: Är det någon som har tillgång till våg, eller vet att du sitter på 1g, lägg gärna upp en bild utformad på sättet jag gjorde!

Oerhört svårt att avgöra med enbart en bild tyvärr. Jag inhandla nyligen 1G och det ser ut att vara ungefär lika mycket. Kanske något mer. Tänker inte ladda upp bild pga det har gått åt en del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in