2017-02-09, 13:29
Medlem
Ghurps avatar
Någon som kan berätta skillnaden mellan rosa gul och vit pulver? Har alltid fått tag på vitt men har inte världens bästa koll på tjack generellt och inte så ofta jag använder affe nuförtiden.. hur vet man vad som är bra mellan dessa färger och hur bör bra amfetamin lukta och smaka?
Citera
2017-02-09, 22:06
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Någon som kan berätta skillnaden mellan rosa gul och vit pulver? Har alltid fått tag på vitt men har inte världens bästa koll på tjack generellt och inte så ofta jag använder affe nuförtiden.. hur vet man vad som är bra mellan dessa färger och hur bör bra amfetamin lukta och smaka?

alltså vet inte hur man ska förklara hur de ska lukta men jag har hört att rosa är bäst men jag är osäker. de jag hade nyss so9m jag nyss snorta klart va vitt nå jävla skit....helt värdelöst
Citera
2017-02-09, 22:50
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XErased
alltså vet inte hur man ska förklara hur de ska lukta men jag har hört att rosa är bäst men jag är osäker. de jag hade nyss so9m jag nyss snorta klart va vitt nå jävla skit....helt värdelöst

Också hört att rosa ska vara allmänt bra. Förstår dock inte varför det säljs i olika färger. Att det är resultatet från tillverkningen fattar jag ju men förstår inte varför det är någon skillnad emellan rosa gult å brunt jämfört med vitt. Hade varit uppskattat ifall någon som är sakkunnig kan förklara det här!
Citera
2017-02-09, 23:00
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Också hört att rosa ska vara allmänt bra. Förstår dock inte varför det säljs i olika färger. Att det är resultatet från tillverkningen fattar jag ju men förstår inte varför det är någon skillnad emellan rosa gult å brunt jämfört med vitt. Hade varit uppskattat ifall någon som är sakkunnig kan förklara det här!
Färgerna beror på orenheter - antingen på grund av medvetet tillsatta färgämnen eller brister i tillverknings- eller reningsprocessen.

Rent amfetamin är inte rosa.
Citera
2017-02-09, 23:06
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Färgerna beror på orenheter - antingen på grund av medvetet tillsatta färgämnen eller brister i tillverknings- eller reningsprocessen.

Rent amfetamin är inte rosa.

Jo det förståd jag. Men varför sägs vissa batcher av olika färger va mer potenta än låt oss säga standard vit tjack?
Citera
2017-02-09, 23:16
Medlem
Citat:
Jo det förståd jag. Men varför sägs vissa batcher av olika färger va mer potenta än låt oss säga standard vit tjack?

det finns inget som talar för det, rent amf är vitt punkt slut.
dem kanske har färgat det medvetet?
Citera
2017-02-09, 23:39
Medlem
husGUDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanwallander
Helvete skit! Då har toleransen skjutit i höjden, 2012 var början på den långa (eviga) resan. Då klarade jag mig på 10-20 mg amfetamin utav bra kvalité, ritalin funkade lika bra, 5 mg metamina var det bästa som gav ett fokus av en tiger. Nu, 2016, känner jag knappt nåt längre, har testat alla möjliga langare och vendors, så min tolerans skenade till slut. Haft uppehåll och allt men inget tycks hjälpa, detta är förmodligen permanent nu, portad från livets autobahn.

Jag ångrar ingenting, jag har hunnit åstadkommit mkt, 4 till 5or på samtliga universitets tentor senaste 6 terminerna, tävlat i en sport på relativt hög nivå och kammat hem många första platser, jobbat som en terminator-lik prototyp på jobbet och hunnit klart med uppgifter flera veckor eller ibland månader innan deadline.
Haha underbart - hur har det gått för dig?! Har du fått ner din skenande tolerans eller är du fortfarande portad?! Haha, även tack för det tunga, mustiga tjack-manifesto som originalposten sedan bjuder på.

Citat:
Nu när det är slut med tjackets magi [..]
Hehe, än är det nog lite magi kvar i tjacket ditt.
Citera
2017-02-10, 01:16
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drjosefelak
det finns inget som talar för det, rent amf är vitt punkt slut.
dem kanske har färgat det medvetet?

Okej tack! Men kan inte förstå hur vissa kan tycka att en batch rosa kan vara mer potent än vitt standard om det är kontanimerat med saker som skapar färgen. Så ialf bör jag undvika färgat tjack och hålla mig till vitt?
Citera
2017-02-10, 02:01
Medlem
Citat:
Okej tack! Men kan inte förstå hur vissa kan tycka att en batch rosa kan vara mer potent än vitt standard om det är kontanimerat med saker som skapar färgen. Så ialf bör jag undvika färgat tjack och hålla mig till vitt?

För att pundare, i regel, är dumma i huvudet. Dom går på nästan vad som helst, och alla möjliga sorters knep finns för att övertyga dom att det är dunder. Rent amf är alltid vitt, men amf kan vara bra även fast det inte är det. (Om det är så hälsosamt... det är en annan fråga).
Citera
2017-02-10, 02:19
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
För att pundare, i regel, är dumma i huvudet. Dom går på nästan vad som helst, och alla möjliga sorters knep finns för att övertyga dom att det är dunder. Rent amf är alltid vitt, men amf kan vara bra även fast det inte är det. (Om det är så hälsosamt... det är en annan fråga).

Tack för svaret! Jo det där med att man går på massa myter/kryddade påståenden om vad som är bäst enligt kranarna är ju rätt typiskt! Tur att såna här trådar finns så man kan få saker bekräftade innan man blir en i mängden av dumma missbrukare
Citera
2017-02-10, 21:50
Medlem
nokos avatar
Citat:
Olika tillverkningsprocesser bara, färgen är slagprodukter.
Citera
2017-02-11, 03:43
Medlem
Är i funderar-stadiet igen.. Vad kommer det sig att pupillerna reagerar vid tj*ck intag? Oftast får man ju lite större. Men det händer även att de blir stora som klot av utbankat skitaffe, medans bättre grejer inte påverkar pupillerna lika mkt...Verkar knepigt, är det själva "banket" som påverkar pupillerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in