Citat:
Ursprungligen postat av
MIDIME
Det är klar att det system, väldigt slarvigt kallat för "gang stalking" och det används av just POLIS för att avskräcka olika människor från allehanda brott..
Har du bevis för att polisen använder sig av strålvapen för att aktivt förhindra brott innan de begås?
Vill helst se avhandlingar kring sådana vapen och inte via bloggar eller liknande utan länk till vart jag kan läsa forskning eller åtminstone seriös forskning kring detta ämne, det är allt för många som slänger ur sig att det bar är så eller använder sig av youtube eller bloggar utan källor.
Citat:
Ursprungligen postat av
MIDIME
Och med mina inlägg upplyste jag folk om att det är just ett psykologiskt spel, bara mind tricks för att få alla att tro att dom har fler resurser än dom har.
Eller för att lägga fotogen på den eld som de med psykologiska problem redan har då genom bekräfta deras fixidéer genom att påstå saker utan ordentlig data som backar upp att majoriteten av fallen skulle vara sanna.
Citat:
Ursprungligen postat av
MIDIME
Tyvärr har jag upptäckt att jag inte kommer att få med mig någon intressant människa från den här delen av forumet.
Nja, om du inte klarar av kritik där man aktivt försöker komma fram till sanningen (om det finns en) så är du nog tyvärr inte säker nog på dina källor eller på deras legitimitet.
Som sagt, flera av oss skeptiker är villiga att acceptera att det finns en chans att GS existerar men än så länge så är påståenden och svaga källor allt som existerar, sedan att du väljer att tro att majoriteten av fallen skulle vara sanna skapar en icke empirisk vetskap vilket i sin tur endast leder till en känslomässig fakta som med stor lätthet kan visa sig vara falsk när den väl ifrågasätts.
Du är hjärtligt välkommen att diskutera GS och allt vad det innebär men då måste det vara en diskussion också och inte en predikan där du flyr så fort du möter motstånd.