2021-12-28, 18:57
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Har det någonsin slagit dig att det inte alls är på det sättet- att du möjligtvis råkar lida av någon psykisk sjukdom? Försök se det i ett perspektiv utifrån; varför skulle NSA eller Mossad ha ett intresse utav att stalka och terrorisera- en i sammanhanget- ganska normal civilist?

Det finns grupperingar i alla organisationer som är extremister & fanatiker; ideologer. De agertt saar mestadels irrationell efter det de tror på & därmed missbrukas statlig makt för privata eller religiösa intressen.

Dessa spionverktyg säljs fritt - vilken förmögen kult/sekt/kyrka/sällskap kan köpa sig till att spionera på en person dygnet runt.

Dock i vårt fall är familj & vänner med på det.

Jag tror ibland att de vill gaslight:a oss som att det är syftet med det hela; ändå delmål i deras övergripande mål vilket är att utföra Mind Control - då måste de bryta ner ens psyke först för att skapa en ny personlighet eller ändra beteende. Därför kan jag tänka mig att denna propaganda är fylld med religiösa & spirituella typer som förespråkar Jesus & andlig utveckling för att bekämpa den ondska, Satan/demoner, som de anser är bakom att folk agerar illa mot en.

Det är genuint nästan omöjligt att slåss mot dem då de övertygat ens familj att följa deras agenda.

Jag vill ju veta vilka de är så jag kan polisanmäla dem & försvara mig. Dock som sagt verkar de vilja oss veta vad de gör. Jag tror att det är en psykologisk operation; beteende- & trossystemmodifikation.

De verkar tro osanningar om mig eller ha irrationella tron om mig; eller så sprider de det till mina sociala krets fritt online/offline.

Nej - jag är inte psykiskt sjuk. Det jag upplevt är det sjuka vilket är menat att vara så eftersom denna grupp vill att vi ska tro på övernaturliga saker (Gud/Satan/änglar/demoner) & science fiction (allsmäktiga teknologier) till varje pris.
Citera
2021-12-28, 19:29
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Folk med paranoid schizofren personlighetsstörning går inte att övertala om att dom har det. Det vore lättare att intala dig att du behöver läggas in än ett schizo.
Det är också hust det vi räknar med som jobbar i TI branchen. I decennium har vi spridit lögnen om att TI inte finns utan att dessa "männikor" behöver läggas in och medicineras tungt. Bakom psykvårdens låsta dörrar kan vi sedan ifred genomföra sjuka sexuella experiment med dem.
Varför just vissa? Tja, over my pay grade så att säga, men kan ju avslöjja att TIs kanske inte har 100% mänskligt DNA.

Jag är delvis en vampyr; delvis utomjording; delvis tomte. Men det är hemligt vilket är varför CIA & NSA övervakar jordens befolkning för att hitta riktiga vampyrer & utomjordingar eftersom denna hemliga BlackOps-grupp vet att utomjordingar existerar & att de manipulerar mänskligheten utifrån. Min handlar är från en planet 48 ljusår härifrån; denne vill att jag ska ta mitt 24 miljoner SEK BitCoin-innehav & skapa en UFO-kult som ska dyrka planeten - de är energi så måste de också få energi från våra tankar & känslor. Tror du att jag är seriös?
Citera
2021-12-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
jag är ett projekt inom hjärnforskning & närliggande områden som hjärnavläsning eftersom jag har en unik hjärna sedan födseln & därmed träffat en del läkare & neurologer .

Har du haft en sån där mössa med sugproppar och ståltråd de fäster fast efter att ha smörjt in huvudet i vaselin?
Citera
2021-12-28, 20:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Har du haft en sån där mössa med sugproppar och ståltråd de fäster fast efter att ha smörjt in huvudet i vaselin?

Nej. Inget sådant. De har inte utfört några tester eller experiment men de tillfrågade min familj flera gånger om de vill att de ska experimentera på mig för att se om mitt "fel" i kroppen blir bättre. Mina föräldrar har alltid avböjt till min vetskap. Därför är det mindre troligt men det kan vara så att de experimenterar via psykologiska & sociala metoder för att påverka mig & mitt osyke.

Mitt liv är komplext men jag försöker hålla det enkelt. Därför studerar jag datateknik & programmering (dataingenjör) vid ett universitet på distans för att jobba ifred i framtiden.
Citera
2021-12-28, 20:28
Medlem
Citat:
Jag vill ju veta vilka de är så jag kan polisanmäla dem & försvara mig.

Jag har sagt det förr. Inget nätverk kan utan tillstånd operera i Sverige utan att vara kända av underrättelsens personbaserade inhämtning.

Nu talar vi om jävligt mycket folk med tiotusentals arbetsplatsombud och de andra personbaserade underrättelsekällorna som kan beskrivas som en pyramid. I basen av pyramiden finns de oftast förekommande och minst komplicerade källorna. Det handlar t.ex. om resenärer, journalister, lokalbefolkning och flyktingar.

I toppen av pyramiden finns de exklusiva källorna; avhoppare, spontanagenter, infiltratörer och informatörer

Lägg sedan till källornas underhållshandläggare, underrättelseofficerare, civilförsvaret MSB och FRA massavlyssningar.

NSA är ju totallt ovidkommande här. Sverige ingår ju i 43 eyes sammarbetet. Det är FRA som har alla avlyssningsuppgifter i Sverige.

Säpo är också ovidkommande. De är ju typ den enda myndigheten som i lag förbjudits utföra åsiktsregistrering och de får varken använda sig av FRA's avlyssningar eller större delen av den personbaserade inhämtningen än mindre använda något därifrån som bevis i fomstol.

Myndigheter av intresse är därför KSI som är hundraprocentigt personbaserad inhämtning och dess föregångare var just IB, ja där ingick ju SAP's och LO's 20.000 arbetsplatsombud och åsiktsregistrering.

Andra myndigheter som kan vara av intresse är MSB, UD men även MUST.

UD är jokern i det hela då det används som en underrättelsetjänst, används i all verksamhet utomlands och sköter kontakterna med sammarbetsländer. De nämns som underrättelse men ändå inte. Hemlighetsmakeriet verkar vara i nivå med KSI.
Citera
2021-12-28, 22:40
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Jag är delvis en vampyr; delvis utomjording; delvis tomte. Men det är hemligt vilket är varför CIA & NSA övervakar jordens befolkning för att hitta riktiga vampyrer & utomjordingar eftersom denna hemliga BlackOps-grupp vet att utomjordingar existerar & att de manipulerar mänskligheten utifrån. Min handlar är från en planet 48 ljusår härifrån; denne vill att jag ska ta mitt 24 miljoner SEK BitCoin-innehav & skapa en UFO-kult som ska dyrka planeten - de är energi så måste de också få energi från våra tankar & känslor. Tror du att jag är seriös?
Tror du nån tittar på dig just nu?
Citera
2021-12-28, 22:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag vill ju veta vilka de är så jag kan polisanmäla dem & försvara mig.

Du behöver inte veta vem du tror är skyldig för att polisanmäla. Det är polisens jobb att utreda det.
Citera
2021-12-29, 03:36
Medlem
lyxelitistens avatar
Jag fick för två år sedan frågan om jag hade dödat en gangstalker. Nu är tiden mogen för att kunna erkänna min roll i det hela.

Ja, jag var med på det. Och jag står för det.

Han dog. På riktigt. För att jag ville se sanningen och han försökte hindra mig. Därför dog han.

Marana.
Citera
2021-12-29, 11:36
Medlem
Brajias avatar
Har du fått elektroder i pungen inoppererade i sömnen ännu? Det är en klassiker!
Citera
2021-12-29, 12:59
Medlem
Citat:
Tror du att det är ett sammanträffande att ett terrordåd sker i Frankrike (Nice) idag några timmar efter att jag la upp ett massivt inlägg om anti-terrorism & "Gang Stalking" i ett flertal forum online?

Du påstår alltså att du inte lider utav psykisk sjukdom- och menar på att det finns något samband mellan terroraktioner i Frankrike, och din utsatthet som TI?

Hur tänkte du här egentligen? Om det inte är ett uttryck för någon form av psykisk sjukdom så lider du av grov megalomani- men det brukar kanske höra ihop. Vad vet jag…

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Megalomani

Tänka sig, det hör ihop.
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2021-12-29 kl. 13:01.
Citera
2021-12-29, 14:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Du påstår alltså att du inte lider utav psykisk sjukdom- och menar på att det finns något samband mellan terroraktioner i Frankrike, och din utsatthet som TI?

Hur tänkte du här egentligen? Om det inte är ett uttryck för någon form av psykisk sjukdom så lider du av grov megalomani- men det brukar kanske höra ihop. Vad vet jag…

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Megalomani

Tänka sig, det hör ihop.

Du förstår inte vad psykologisk manipulation är. Det här handlar inte om mig vilket de vill att ni tror; det handlar om DEM & deras manipulation av ens verklighet & uppfattning.

Självklart anspelar de på ens ego på olika vis - det är grunden i all Mind Control & manipulation.

Fråga dig istället varför de vill psykisk manipulera oss så pass att vi tror på irrationella saker (uppenbart att de VILL att vi ska tro på det).

Att leka psykolog utan utbildning i det är lönlöst. Även leg. psykologer kommer ha det svårt att urskilja vad denna manipulation gjort mot oss & vilka vi faktiskt är.

Men din poäng är tagen. Jag är inte psykiskt sjuk däremot har jag lidit av psykiskt ohälsa till följd av dessa psykologiska & sociala operationer vilket innefattar gaslightande vilket är definitionen på att förvränga ens verklighet.

Jag tror på att "Illuminati" (Frimurare, Jesuiter, katolska kyrkan, militären etc.) & denna grupp styr & ställer mer än ni tror - i min mening är de i toppen av denna Mind Control-pyramid där Gang Stalking finns i ett hörn.

Att folk inte inser att det finns ett skuggsamhälle kan jag inget göra om. Ironiskt nog lever de flesta i sina egna bubblor ovetande av den elit som har fingrar överallt. De som vet om det vill bli elit & bli springpojkar för att få makt & pengar.
Citera
2021-12-29, 14:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Jag fick för två år sedan frågan om jag hade dödat en gangstalker. Nu är tiden mogen för att kunna erkänna min roll i det hela.

Ja, jag var med på det. Och jag står för det.

Han dog. På riktigt. För att jag ville se sanningen och han försökte hindra mig. Därför dog han.

Marana.

Dog hur?? Vilken sanning?? Vem dödade honom - karma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in