Citat:
Har det någonsin slagit dig att det inte alls är på det sättet- att du möjligtvis råkar lida av någon psykisk sjukdom? Försök se det i ett perspektiv utifrån; varför skulle NSA eller Mossad ha ett intresse utav att stalka och terrorisera- en i sammanhanget- ganska normal civilist?
Det finns grupperingar i alla organisationer som är extremister & fanatiker; ideologer. De agertt saar mestadels irrationell efter det de tror på & därmed missbrukas statlig makt för privata eller religiösa intressen.
Dessa spionverktyg säljs fritt - vilken förmögen kult/sekt/kyrka/sällskap kan köpa sig till att spionera på en person dygnet runt.
Dock i vårt fall är familj & vänner med på det.
Jag tror ibland att de vill gaslight:a oss som att det är syftet med det hela; ändå delmål i deras övergripande mål vilket är att utföra Mind Control - då måste de bryta ner ens psyke först för att skapa en ny personlighet eller ändra beteende. Därför kan jag tänka mig att denna propaganda är fylld med religiösa & spirituella typer som förespråkar Jesus & andlig utveckling för att bekämpa den ondska, Satan/demoner, som de anser är bakom att folk agerar illa mot en.
Det är genuint nästan omöjligt att slåss mot dem då de övertygat ens familj att följa deras agenda.
Jag vill ju veta vilka de är så jag kan polisanmäla dem & försvara mig. Dock som sagt verkar de vilja oss veta vad de gör. Jag tror att det är en psykologisk operation; beteende- & trossystemmodifikation.
De verkar tro osanningar om mig eller ha irrationella tron om mig; eller så sprider de det till mina sociala krets fritt online/offline.
Nej - jag är inte psykiskt sjuk. Det jag upplevt är det sjuka vilket är menat att vara så eftersom denna grupp vill att vi ska tro på övernaturliga saker (Gud/Satan/änglar/demoner) & science fiction (allsmäktiga teknologier) till varje pris.