Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Nu vantolkar du ju helt åt helvete och det medvetet , ingen förutom jag har nämnt säpo , jag har däremot ställ mig mycket skeptisk till chip och mindcontrol då jag inte med de få googlingar jag gjort på ämne men via hot , droger och falska läkar utredningar, där folk får gå många många år med smärttillstånd, fysiksk belastning övergränser, ekonomisk trångmål under många många år så allt som bostad blir en evig oro mm så kan effekten bli likartat.
Apropå att vara mycket skeptisk till chip och mind control...åter från inlägg 743:
Det som åsyftas är användningen av diverse elektromagnetiska vapen, s.k. elektroniska vapen. Exempel inkluderar: mikrovågsvapen, laservapen, ljudvapen, likaså utrustning för att läsa och influera det mänskliga sinnet. Användningen av elektroniska vapen är en form av tortyr, gang stalking en annan. Offer kan utsättas för bådadera.
Du kan läsa mer på:
http://www.stopeg.com/about_stopeg.htm?tid=1434440099 – ladda ned pdf-filen till höger på sidan (weapons_docs_v20150616.pdf).
Eller så kan du söka på internet rörande följande begrepp: directed energy weapons, active denial system, electronic harassment, microwave hearing, remote neural monitoring, synthetic telepathy, electronic torture, voice-to-skull.