Citat:
Ursprungligen postat av
IaveAfstrCARthenU
Vi ser fram emot en färsk rapport!!!

Finns det verkligen något som inte redan är berättat eller sagt när det gäller Artemis??
Hm, många med mig själv har ju undrat om allt är sig likt nere på Artemis.
Jo vars.
Det ser likadant ut, luktar likadant och smakar likadant som förut, jag kan inte komma på något som är förändrat, allt är sig likt, kanske saknade jag lite fler yngre brudar, många brudar känner man igen sedan tidigare och flera av dom är 30+. Men det är klart, i den åldern vet dom ju vad dom gör...
Lite fräschare golvmattor än när jag var där sist var väl annars den skillnaden jag kom att tänkta på.
Ja istället för att fira den tråkiga midsommarafton som man har gjort alldeles för många gånger så fick jag för mig att besöka Artemis, Ja vad är roligast?
Att hoppa ”små grodorna” runt en fallossymbol som någon dyngrak hednisk viking kom på för flera tusen år sedan eller att spela handboll i en pool med en mängd snygga nakna inoljade kvinnor?
Du som svarar att små grodorna är roligare, är förmodligen jävligt gay. Japp!
Fan, riktigt sugen hade jag hunnit bli på ett återbesök.
Det har ju inte blivit ett enda dugg med ”dopp i grytan” sista 6-7 månaderna p.g.a. att det blev ”trassel i trumpeten” sist jag besökte FKK. Nog för att möjligheten finns här hemmavid till att doppa ibland, men jag tycker faktiskt att det känns väldigt taskigt att dela med sig av ”trasslet” och så blir det jobbigt att förklara sig efteråt.
Tyvärr så blev detta Artemisbesök inte särdeles bra. Det blev faktiskt pannkaka.
Med facit i hand borde jag nog ha stannat hemma.
Sista två-tre veckorna har jag jobbat extremt mycket, jag måste lära mig att säga nej till mina kunder, jag har tagit på mig helt åt helvete för mycket jobb sista tiden, en jäkla massa övertid, försökt att jobba ikapp, och alldeles för lite sömn på det, till råga på allt fick jag inte sova i torsdags/fredags då åskan höll mig vaken.
Jag gick där hela dagen på Artemis och gäspade och kände mig allmänt borta. Korkat!
Jag kom dit vid klockan 10:45 och det var redan öppnat, jag försökte betala inträdet med Mastercard, men se det gick inte, -We only take cash svarade tjejen bakom kassan. Jaha svarade jag lite förvånat och halade upp mina euros som jag ju ville spara till brudarna istället... Men tjejen bakom kassan hänvisade mig till bankomaterna ovanför trappan.
Jag bytte om och tog mig en svalkande dusch och gick ut till poolen och slog mig ned med mitt tidningsmagasin för att läsa lite, 10 talet killar på plats och kanske totalt 10-15 tjejer, fullt tjo och tjim vid poolen. Runt 30 grader varmt och varmare skulle det bli, runt 33-34 framåt eftermiddagen.
Där ligger man i solsängen och läser med ett öga i magasinet medan det andra ögat fokuserar på det som händer i poolen, fan det gäller att vara skelögd...
Det gick ju inte att ligga still där så speciellt länge, man var ju tvungen att hoppa i.
Där i blev jag kvar länge. Tiden går åt helvete för fort när man har roligt, en hel del skratt och lek till och från i flera timmar. Handboll med tjejerna sittandes på axlarna med mera.
Framåt klockan 14:00 började en tjej klänga på mig i poolen och ja ni vet, det vanliga säljsnacket infaller, ”Nice good blowjob” och så vidare.
Det är fan inte lätt att säga nej till säljsnacket när en naken brud lindar sin kropp runt dig i en pool och trycker upp dom våta inoljade tuttarna i ansiktet. Dom vet hur dom ska göra dom små liven.
Så jag gick med på en timma trots att hon inte alls var något förstahandsval för min del.
Jag vill ju egentligen själv vara den som väljer bland tjejerna, inte att tjejerna väljer.
Vi gick till ett rum därute.
NIKKI (Stavning?) Runt 30 år gammal från Ungern. Enligt egen utsago har hon varit på Artemis i 10 år.
Jag har sett henne flera gånger förr men alltid tackat nej, inte den snyggaste bönan i kaffeburken, lite rund om magen, förstorade läppar som inte ser speciellt bra ut, stora fina tuttar som vid första tanken ser äkta ut, men det är dom ju inte. Helt klart var hon ändå ganska sexig och väldigt trevlig när vi var där i poolen, dock inte fullt lika trevlig sen inne på rummet, flera försök till upsell om analt och prostatamassage som jag tackade nej till mer än en gång.
Hon var mycket stressad i rummet och på något sätt ganska oförskämd, och efter 25 minuter påstod hon att det hade gått 45 minuter.
I missionären låg hon och stirrade rakt upp taket utan ett enda försök till någon inlevelse, hon verkade bara vilja att jag skulle sluta, hon klagade lite över att jag knullade henne för länge och hon gjorde sken av att ha ont.
Hon var inte ens hälften så glad och trevlig i rummet som hon var ute i poolen.
Efter cirka 40 (riktiga) minuter bad jag henne avsluta allt ihop med ett blowjob, det var faktiskt inte så tokigt hennes blowjob. Mycket sämre blowjob har jag definitivt upplevt. Jag bad henne att inte sluta omedelbart när jag kommer och den önskan lydde hon i alla fall, hon fortsatte någon minut tills jag bad henne sluta. Gött!
Hade hon fått välja hade hon nog enbart kört oralt med sina kunder.
Efter att jag hade kommit var hon snabb att ta sig ut ur rummet. Inget kallprat där inte.
NIKKI, Ungern, 28-30 år?
1 tim = 120 Euro + 50 CIM = 170 euro.
ANSIKTE: 5/10
KROPP: 5/10
SERVICE/ATTITYD: 3/10
BLOWJOB: 7/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Inte alls. För mycket Shark i henne.
Tog mig en kall dusch och återgick sedan till poolen, trött som ett nedsupet as.
Blev kvar där i och runt poolen ända fram till 18 tiden utan någon tanke på att gå till ett rum, tjejerna verkade aldrig tröttna på lek och stoj, mycket glada skratt och roliga upptåg.
Mina ögon hade fångat en tjej som jag sett förut, såg henne bland annat förra sommaren.
Hon var ta mig fan som en liten delfin i poolen. Hon var nästan mer under ytan än över, simmade och dök fram och tillbaka, sen upp och solade några minuter och sen ner i vattnet igen. Hon verkade aldrig tröttna.
I mina ögon en fantastisk fin kropp, perfekt solbränna, svart hår uppsatt i en knut, ibland knöt hon upp den och då räckte håret ned för halva ryggen, lagom stora runda silikonbröst, perfekt storlek för mina inoljade händer.
Ja hela hon har ett fantastiskt utseende och en härlig utstrålning, det bästa vill jag påstå vara hennes sockersöta leende, ett leende och skratt som verkligen smittar av sig.
Efter att ha lirat handboll i poolen med henne och hennes väninnor och stirrat på hennes fina kropp i flera timmar så kunde jag till slut inte låta bli att fråga henne om hon hade lust att spendera lite kvalitetstid i jacuzzin. Och såklart ville hon ju det.
FRANCESKA (stavning?) 27 år från Rumänien, sa att hon skulle fylla 28 i september. Sa sig ha jobbat på Artemis i fyra år.
För dagen sa hon att hon hade varit på Artemis ända sedan klockan 10:00 och att hon hade varit i poolen ända sedan dess, sa att hon skulle jobba till klockan 05:00 och inte kände någon brådska att jaga kunder.
Vi blev kvar i jacuzzin i cirka en timma, hon var lite trevande i början, men sen när vi hittade samtalsämnen så klickade vi och det blev ett väldigt roligt och trevligt möte, fantastiskt njutningsfullt att få gosa med henne och hennes underbart fina kropp i jacuzzin.
Framåt 19 tiden begav vi oss upp till ett rum där hon bjöd på bra sex som vi efter en timma avslutade i 69:an. Vi låg sedan tätt omslingrade och snackade i ytterligare en kvart innan vi lämnade rummet, vi hade varit tillsammans i 2 timmar och 15 minuter men hon begärde dock bara betalning för 2 timmar så jag dricksade så det blev betalning för 2½ timma plus CIM. Det var hon värd. Hon förgyllde min dag.
FRANCESKA, Rumänien, 27 år.
2½ tim = 300 euro + 50 euro CIM = 350 euro.
ANSIKTE: 9,5/10
KROPP: 9,5/10
SERVICE/ATTITYD: 9/10
BLOWJOB: 7/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja gärna.
Jag tog mig en dusch och insåg sedan att jag måste ha lite mat, klockan var ju strax efter 20:30, jag hade slarvat med frukosten, hade enbart ätit två bananer och en torr kycklingsandwich från Statoil på vägen till Artemis. Frukosten hade jag helt glömt bort att inmundiga på Artemis och den där äggröran som ni alla har babblat om har jag ännu inte sett röken av och än mindre provsmakat.
Jag brukar trots allt tycka att maten är ”quite okay” på Artemis, kanske lite ojämn kvalité från gång till gång men man blir mätt, men visst borde man kunna förvänta sig betydligt bättre för den förhållandevis höga entréavgiften.
Men den här gången så VAR faktiskt maten under all kritik, en torr dåligt smaksatt kokt fisk som nästan var lite rosa till färgen, den låg i något som tydligen skulle vara dill, men det såg mer ut som sjögräs upplockat från Östersjön, till fisken serverades ett ganska vattnigt potatismos, den typen av mat kan på sin höjd passa på ett lågstadium. Kanske har Artemis-kocken fått sparken från någon Kindergarten??
Det serverades också lasagne som var betydligt bättre än fisken. Den var okej till smaken i alla fall.
Nej, Artemis bör nog göra något åt matlagningen för deras eget bästa.
.......