Ja då var det dax igen att fatta pennan och skriva några rader om mitt senaste besök på Artemis!
Anländer ganska sent på fredagen för att vara mig dvs straxt före kl 14.
Efter alla bestyr så bär det av till matsalen för en sen men välbehövlig frukost.
Upptäcker till min besvikelse att den vanligtvis ganska mediokra äggröran är slut så får bli 5 ägg istället....vilket jag kommer att återkomma till senare.
Blir sen lite häng i baren för att kolla om det finns någon man fattar tycke för.
Det är kanske 25 talet tjejer i tjänst nu vid 15:30 tiden men det fylls snabbt på när kvällen närmar sig.
Träffar en blond Österikiska vid namn Mandy 27 år och ca 165 cm lång,smal fina naturliga B-kupor.
Riktigt trevlig och mycket lyhörd för vad jag vill med denna första träff....CIM+CIF då jag gått och hållt mig en längre tid och det börjar att göra ont i kulorna!!!
Suger bra,knullar bra och "hyfsad" närvaro.Blev 1 timma i hennes sällskap vilket jag inte ångrar med facit i hand.
Ansikte 7
Kropp 7
Attityd 7
Upplevelse 7 pga kaskaden hon fick över sig

.
Klockan har nu blivit 19:00 och min "Flickvän" börjar sitt pass så blir 1 timma med henne i dag och detaljer behåller jag för mig själv. Vi bestämmer dock att vi ska spendera nästkommande kväll in varandras sällskap.
Det har nu blivit riktigt mycket män i baren kanske bort mot 120st skulle jag tippa och tjejer totalt med dom som är upptagna runt 80-90 talet skulle jag tro.
Får syn på Lilli 23 år som jag språkade med tidigare i dag. Hon är Tyska från Kiel,blond,163 cm enligt egen utsago. Lite för stora tuttar för min smak då dessa är E men klär henne å ett fint sätt.
En riktig kanon tjej visar hon sig att vara och vilken underbar kropp denna donna har och för att inte tala om hennes ljusblå vackra ögon. Blir faktiskt en riktigt bra träff denna halvtimma och det kommer
att bli repris visar det sig senare. Nästan "riktig" GFE denna gång

!
Ansikte 9
Kropp 9
Upplevelse 8
Attityd 8
Blir lite vila och nån öl i baren innan hemgång var det tänkt men.....får då syn på en tjej jag träffade på vid min förra resa men aldrig fick möjligheten att spendera tid med. Kommer dock ihåg att hon var riktigt trevlig men ganska dålig på engelska.
Roberta 27 år från Rumänien.Blont långt hår ca 170 cm och ett riktigt "Snyggt" ansikte.Fina B-kupor och en riktigt fin rumpa.
Hon kommer ihåg mig då vi pratade om Artemis framtid förra gången och säger innan jag hinner öppna munnen"You see its still open" och skrattar samtidigt som hon ger mig en kram.
Blir 1 timma med denna underbara tjej denna gång och nu med "ÄKTA" GFE.
Blir mycket kel,hångel,kyssar inan jag går ner på henne och jäklar vilken mus tjejen har fin som snus!!!!! Blir sedan sug och älskog i olika positioner.
Ansikte 9,5
Kropp 9
Attityd 9
Upplevelse 9 En av dom bästa tjejer jag mött här.
Skuttar ut genom entre dörren och ut i den ljumma vår natten likt en ny tömd och lycklig kängeru
Lördag anländer jag vid 11:20 och ca 20 tjejer på plats. Väntar dock några timmar innan jag lägger mitt val på Anja 23 år från Dusseldorf. Blondin med en kropp att dö för och ett underbart ansikte.
Naturliga A-kupor och vilken rumpa WOW!
Trevlig tjej men klickar inte riktigt på rummet kan faktiskt inte säga varför men men!
Ganska bra service suger bra och hyfsad närvaro under sexet men inte mycket mer än så.
Ansikte 9,5 om inte 10
Kropp 9 alla dar i veckan. En av dom snyggaste tjejer jag skådat på riktigt!
Attityd 7
Upplevelse 6-7
Blir en sen frukost även denna dag men med äggröra +några ägg för potensen tänkte jag min dumma jävel

!
Väntar till kl 18;30 då vi har bestämt träff jag och min Älskling på detta ställe.
Hon känns faktiskt som en riktig flickvän både när vi pratar och har trevligt tlilsammans.
Ett stort hjärta har hon iaf kan jag lova och en stor portion humor.
Jag lovade ju att komma tillbaka till dessa ägg....vi har kanske varit på rummet i nån timma och bara pratat kelat,kysst,kramats mm mm.
Sen är det dax för mig att gå ner på henne tycker jag och ber henne att flytta sig mot sängkanten så att jag kan stå på knä på golvet och spara min nacke var tanken. Står där och slickar som bäst då jag känner att magen börjar att"kurra/knorra" och hinner knappt tänka tanken NEJ NEJ.....och lägger av världens brakskit rakt ut i luften likt en julegris på alla fyra

!
Tänker att detta är fan inte sant ditt SVIN. Men hennes reaktion låter sig inte väntas på och vilket asgarv hon ligger dubbelvikt och håller sig för magen och tårarna bara sprutar på henne. Jag kan inte annat göra än att brista ut i skratt jag heller så vi ligger där och asgarvar båda två när hon plötsligt sätter sig upp och ser allvarlig ut och säger shshsh med pekfingret för sin mun.
Det första jag hinner tänka är om vi stört nån "granne" med våra skratt men sen förstår jag när det börjar att smattra mellan hennes skinkor

! Ytligare asgarv innan jag så småningom ger henne den första orgasmen denna kväll med min tunga.
Efter några timmar så bestämmer vi oss för att gå ner och hämta lite att dricka och nu JÄVLAR vad folk inte en tjej i hela baren och hon blir anfallen redan i trappan när vi går ner och jag myser för mig själv att hon är mon bara min i kväll! Det är tydligen nån basketfinal/finaler denna helg och så jävla mycket folk.
En helt tokig kväll som jag sent ska glömma med min älskling.
Spenderar nästan hela kvällen med henne blev ca 5-6 timmar tror jag.
Blir att beställa en öl i baren och käka "Middag" kl 00:30.
Sitter och äter i godan ro när Roberta kommer och gör mig sällskap vid bordet.
Hon ser helt slut ut stackaren och hon säger att detta är den värsta kvällen hon varit med om på sina 2 år på Artemis.
Gentleman som man är så frågar jag om hon vill slippa all stress den närmsta timman och hon är inte sen att tacka ja till erbjudandet.
Vi får vänta i ca 30 minuter på ett av utomhusrummen och när vi väl kommer in där så jäklar vilken brud hon är"GFE" hela vägen lång. Har 2 underbara timmar med henne med närhet och ömhet som
beskrivning för detta möte WOW!!!!!
Blir sedan att gå till hotellet i den nu ljusa vårmorgonen vid 03:50 inte likt mig att stanna så länge kan jag säga och det har sitt pris vill det visa sig!!!!
Söndag trött som ett as plågar mig ur sängen vid 11:30 och har svårt att känna nån lust inför denna avslutande dag med hemresa tidig kväll.
Anländer till Artemis vid 12:30 tiden. Tar en dusch och 2 Redbull för att få fart på knoppen innan frukost med endast 1 ägg denna dag!!!
Springer på Mariella som jag har varit med många gånger tidigare och bestämmer oss för en tur till övervåningen. Hon är lika trevlig och mysig som vanligt men mera "pushig" i sitt sätt vi pratar om våra tidigare möten och mer därtill.
Hon har gått ner ca 5-6 kilo sen i höstas och hon säger sig inte veta varför. Men eftersom vi"känner" varandra vid detta laget så frågar jag rakt hur hon egentligen mår och jag ser att hon först blir lite ställd men sen är det inte långt till tårar.
Hon bekräftar det jag redan förtått att det är väldigt "stressig"och påfrestande att jobba på detta sätt
och inte minst att ljuga för familj och vänner säger hon.

!
Hon bekräftar även att flera andra tjejer här inte mår särskilt bra psykiskt och vad dom gör åt det kan jag bara spekulera i tyvärr!!!!
Så min bild av Artemis och andra ställen som detta har nog fått sig en törn måste jag erkänna.
Blir 1 timma med Mariella på rummet men inget sex då min soldat är för trötter!!!
Blir vila i 3 timmar och ett sista kort tänker jag och valet faller på Lilli som jag träffade i fredags.
Kanon tjej mer GFE denna gång och vi har 2 helt fantastiska timmar tillsammans.
Räddar dagen och jag kan åka hem med flaggan i topp

!!!
Jag måste bara säga att jag tycker att Artemis har förändrats till det sämre bara sen i höstas.
Upplever stället som mer stressigt och jäktigt än tidigare,Linupen är betydligt sämje än för ett år sedan och medelåldern har höjts och är den inte 30 så nära nog. Mycket mera Rumänskor som "Jagar" än tidigare. Men några nya ansikten också givetvis inte minst Anja o Lilli som båda är värda att omnämnas.
Jag får se om det blir nån mer resa till Artemis annars så blir det till Frankfurt/Dusseldorf i fortsättningen. Kanske ger stället en chans i höst om det finns kvar men då vardagar
tack för mig denna gång Bröder!