2016-02-28, 22:12
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag anstränger mig och beställer på tyska med bitte och danke och de är alltid trevliga tillbaka.

Samma här.
Citera
2016-02-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slappfisa
Läs min recension om Briana på sidan 38 inlägg 450 för cirka ett år sedan. Jag hade dock fått för mig att hon var ifrån Italien för hon kunde tydligen prata Italienska flytande, men redde nog ut varför senare i tråden med Hermann666 som pratat en del med henne, så hon var nog Spanska i alla fall. Till mig sa hon att hon var 30 år. Jag blev med väldigt överraskad av henne att hon var så bra!

Edit: Tack för bra recension!

Brianna lär garanterat vara Rumänska. Hon säger att hon är från Spanien men talar inte flytande spanska, utan mer som någon som kanske spenderat ett par år i landet som gästarbetare.
Citera
2016-02-29, 08:03
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worcester
Brianna lär garanterat vara Rumänska. Hon säger att hon är från Spanien men talar inte flytande spanska, utan mer som någon som kanske spenderat ett par år i landet som gästarbetare.

Eftersom det finns så många rumänskor som jobbar på klubbarna är det många tjejer som utger sig för att komma från ett annat land. Oftast Italien eller Spanien då rumänska är ett latinskt språk och de förmodligen har lättare för att lära dessa språk. Många rumänska tjejer har också jobbat på klubbar i Spanien.
Citera
2016-02-29, 10:40
Medlem
Citat:

Har du någon uppfattning om hur många är rumäner och hur många är rom med rumänska medborgarskap?
Citera
2016-02-29, 13:37
Medlem
Slappfisas avatar
Citat:

Kan nog vara möjligt... Jag tyckte dock att hon hade utseendet åt det Spanska/Italienska, men det kan ju så vara.
Citera
2016-02-29, 19:45
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quicksand
Har du någon uppfattning om hur många är rumäner och hur många är rom med rumänska medborgarskap?

Romer är inte vanligt på klubbar i alla fall. Man ser även många rumänskor med lite blekare hy eller till och med blondiner. De rumänskor med lite brunare hy ser sällan romska ut på klubbarna.
Citera
2016-02-29, 21:19
Medlem
Eftersom jag alltid försöker konversera lite med damerna innan för att få lite känsla för hur dom är så faller det sig naturligt att fråga om ålder, var de kommer ifrån etc.

Huruvida detta stämmer ang Brianas härstamning vet jag ju inte med säkerhet. Jag får helt enkelt välja att lita på dom! Jag pratar varken italienska eller spanska så...

Den enda jag väljer att inte lita på är Anne Lise, hon var absolut inte från Madagaskar!
Förmodligen en blonderad rumänska med lite skön humor.
Citera
2016-03-28, 17:53
Medlem
krillkrolls avatar
Vi är 4 killar som ska till Berlin 26-29 maj. Rekommenderar ni Tors, fre eller lör på Artemis? Och i så fall från vilken tid?
Citera
2016-03-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillkroll
Vi är 4 killar som ska till Berlin 26-29 maj. Rekommenderar ni Tors, fre eller lör på Artemis? Och i så fall från vilken tid?

26-29e maj, det blir 4 dagar. I så fall rekommenderar jag alla dagar. Ni kommer inte ångra er.

Men det är mer folk på fre-lö. Om det var det du undrade?

Dom öppnar 11. Häng på låset. Då är äggröran fräsch och tjejerna oknullade (för dagen)
Citera
2016-03-28, 21:40
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:

Lugnare på torsdagen och på dagtid. Mer folk på fredag och lördag kväll/natt. Kolla också om det är mässa den veckan för då kan det vara mer folk och kö på till rummen framåt natten. Det är alltid lugnare på dagen men man bör stanna till kvällen för att även känna på stämningen då. Det brukar börja rulla på bra från kl 18:00. Det kommer många nya tjejer då som ska börja jobba.

Annars föredrar jag dagtid/eftermiddag och fram emot kl 22:00 brukar jag redan ha varit med 3-4 tjejer och då drar jag mig tillbaka till hotellet.
Citera
2016-03-29, 00:18
Medlem
Citat:
Jag rekommenderar fre eller lördag om ni skall besöka en dag. Tycker lika föregående att ni skall gå dit relativt tidigt och stanna så länge lusten kvarstår. Att gå dit alla dagar skulle inte jag göra iaf. Så roligt är det inte och om man är i Berlin 4 dagar finns det så mycket annat att göra och då menar jag inte främst aktiviteter kopplat till sexköp.

Verkar inte vara mässa dessa dagar vilket ni kan vara glada för. Det blir packad framåt kvällen på mässdagar oavsett veckodag.
Citera
2016-03-29, 08:42
Medlem
krillkrolls avatar
Tack för era snabba svar!
Lutar åt att tidig eftermiddag och hänga kvar till tidig kväll är det bästa. Vi har varit i Berlin tidigare ett par ggr men då valt andra ställen. Bland annat Liberty och Caligula på Martin luther strasse, även Annie Porsche och freudenhaus på Hochstraße. Även två strippklubbar har hunnits med, varav en riktig kass och en bra.
Så nu är det dags för Artemis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in