2016-06-10, 18:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Börjar det inte bli dags att låsa den här tråden ?
Den är ju en enda lång upprepning.

För kvinnor gillar sex. Ja, somliga tom älskar sex.
Med män som attraherar dem.
Punkt slut?

1) Så var är alla kvinnor som,

- raggar på män på tinder.

- raggar på män på krogen.

- betalar män för sex.

- sitter vid gloryholes.

- cruisar i parker.

2) Kan du länka till några män som kvinnor attraheras av? Då kan alla män här kopiera dem och garanterat ligga.
Senast redigerad av Babianen 2016-06-10 kl. 18:15.
Citera
2016-06-10, 18:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Och bögar har redan att socialt stigma så ett till, lösaktighet, är en piss i havet.

1) Men var är det ett stigma att ligga runt idag? Bor ni på landet?

2) Om kvinnan är rädd för stigma är det bara att åka utomlands.

3) Menar ni att om det inte fanns ett stigma skulle kvinnor börja ragga på män?
Citera
2016-06-10, 18:23
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men var är det ett stigma att ligga runt idag? Bor ni på landet?

2) Om kvinnan är rädd för stigma är det bara att åka utomlands.

3) Menar ni att om det inte fanns ett stigma skulle kvinnor börja ragga på män?

1) Ja inte är det något stigma här på forumet i alla fall.

2) Det gör kvinnor redan.

3) Se ovan. Nej, kvinnor raggar inte på män i samma utsträckning som män raggar på kvinnor men dom gör det.
Citera
2016-06-10, 18:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Ja inte är det något stigma här på forumet i alla fall.

2) Det gör kvinnor redan.

3) Se ovan. Nej, kvinnor raggar inte på män i samma utsträckning som män raggar på kvinnor men dom gör det.

1) Jag har lagt upp en massa bilder och filmer här och jag har inte fått något stigma vad jag vet.

2) Det betyder att stigma inte hindrar kvinnor från att ligga om de vill right?

3) "I samma utsträckning" är nyckelordet. Jämför hur lätt män kan få ligg på en bög sida med hur lätt de kan få ligg på en hetero sida verkar det som att kvinnor är intresserade då?
Citera
2016-06-10, 18:33
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
1) Gör en profil med en 50 årig kvinna på tinder och testa. Jag är säker på att du får typ 100 erbjudanden första dagen.

2) Du har aldrig haft sex med en 15 åring. Det som du vill ha är en snygg kvinna på 25-30. När man är 15-25 är man lite sexuellt osäker, när man är 30-35+ blir man ett pervo, så runt 25 är bäst för män IMO.
Okej men konstigt att inte kvinnorna svarar på erbjudandena om de är intresserade av sex. Kvinnor gillar inte sex lika mycket som män och måste bli tjatade på eller? Eller är det männen som gör fel?
Citera
2016-06-10, 18:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
1) Jag har lagt upp en massa bilder och filmer här och jag har inte fått något stigma vad jag vet.

2) Det betyder att stigma inte hindrar kvinnor från att ligga om de vill right?

3) "I samma utsträckning" är nyckelordet. Jämför hur lätt män kan få ligg på en bög sida med hur lätt de kan få ligg på en hetero sida verkar det som att kvinnor är intresserade då?

1) Du är på sin höjd ansedd att vara ett skabbigt luder och antalet hyfsat funtade personer som tänder på dig är rätt litet. Jämför gärna med dom kvinnor i bildtråden som inte fläker ut sig hur som helst. Du är sjukt stigmatiserad. Sen att det är något fel på dig som inte ser det eller bryr dig om det är en annan sak.

2) Det betyder att stigma hindrar kvinnor att ligga som dom vill.

3) Det verkar som om kvinnor är mindre intresserade av anonymsex.
Citera
2016-06-10, 18:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Okej men konstigt att inte kvinnorna svarar på erbjudandena om de är intresserade av sex. Kvinnor gillar inte sex lika mycket som män och måste bli tjatade på eller? Eller är det männen som gör fel?

1) Kvinnor hatar sex och hatar män generellt.

2) En del kvinnor föds med att gilla sex men de flesta kvinnor måste lära sig att gilla sex för att det kommer inte naturligt för dem.

3) Om kvinnan är över 20-25 är det väldigt liten chans att hon någonsin kommer att gilla sex.
Citera
2016-06-10, 18:48
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
1) Kvinnor hatar sex och hatar män generellt.

2) En del kvinnor föds med att gilla sex men de flesta kvinnor måste lära sig att gilla sex för att det kommer inte naturligt för dem.

3) Om kvinnan är över 20-25 är det väldigt liten chans att hon någonsin kommer att gilla sex.
Men kvinnor har mycket känselnerver och kan få orgasmer så egentligen borde kvinnor gilla sex? Något fel på kvinnor?
Citera
2016-06-10, 18:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Du är på sin höjd ansedd att vara ett skabbigt luder och antalet hyfsat funtade personer som tänder på dig är rätt litet. Jämför gärna med dom kvinnor i bildtråden som inte fläker ut sig hur som helst. Du är sjukt stigmatiserad. Sen att det är något fel på dig som inte ser det eller bryr dig om det är en annan sak.

2) Det betyder att stigma hindrar kvinnor att ligga som dom vill.

3) Det verkar som om kvinnor är mindre intresserade av anonymsex.

1) Okay. Så länge jag får kuk gör det ingen skillnad.

2) Men du sa att kvinnor kan åka utomlands och ligga? Då kan de ligga om de vill.

3) Hur är det med sex i relationer då? Jag har länkat till studier som visar att genomsnittet är 1/vecka till 1/månad. Tyder det på att kvinnor är intresserade?
Citera
2016-06-10, 18:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Men kvinnor har mycket känselnerver och kan få orgasmer så egentligen borde kvinnor gilla sex? Något fel på kvinnor?

Ja kvinnor kan få mer stimulans och fler orgasmer än män så de borde gilla sex mycket mer än män. Men det är en mental grej som gör att de inte gillar det. Jag kan inte säga vad det är för att jag har aldrig haft det.
Citera
2016-06-10, 19:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
1) Okay. Så länge jag får kuk gör det ingen skillnad.

2) Men du sa att kvinnor kan åka utomlands och ligga? Då kan de ligga om de vill.

3) Hur är det med sex i relationer då? Jag har länkat till studier som visar att genomsnittet är 1/vecka till 1/månad. Tyder det på att kvinnor är intresserade?

1) Jo men du saknar å andra sidan varje uns av självrespekt.

2) Fast det är fortfarande stigmatiserande. Kolla om det finns några trådar om tjejer som åker på "knullresa" till Medelhavet och vad det allmänna anseendet bland forumets snubbar är om dessa tjejer.
Det är dock ingen som förväntar sig att du ska förstå.

3) Vill Polly ha ett kex eller ska Polly fortsätta rapa studier som inte är relevanta för Sverige.

Citat:
Ja kvinnor kan få mer stimulans och fler orgasmer än män så de borde gilla sex mycket mer än män. Men det är en mental grej som gör att de inte gillar det. Jag kan inte säga vad det är för att jag har aldrig haft det.
Den "mentala grejen" kallas "medvetenhet om sitt eget värde" och "självrespekt". Du visar ju tydligt att du saknar både och.
Citera
2016-06-10, 19:13
Medlem
EliasAlucards avatar
@Fru Babian: att inte lika många kvinnor raggar på män som män raggar på kvinnor på Tinder och liknande dejtingsidor, beror på många orsaker, och att tjejer inte skulle vara intresserade av sex är nog den minst viktiga orsaken. Dels anses det vara mannens roll att "ta för sig" och ragga, dels har kvinnor löjligt höga krav. Det kan vara allt från att mannen inte har tillräckligt bra ekonomi (eftersom alla kvinnor drömmer om att gifta sig med en miljardär så att de kan leva lyxliv, aldrig behöva jobba, och viktigast av allt: kunna shoppa som ansvarslösa dårar varje dag ett nytt par klackskor), inte är tillräckligt lång, inte är tillräckligt snygg, inte tillräckligt vältränad, och så vidare. Till och med en sådan skitsak som "fel ålder" (yngre tjejer, i typ tidiga 20 års åldern, verkar ha en besatthet av att män måste vara minst 30 år, och är killen ett eller två år yngre, så blir det ett nej) kan ge killar nobben.

Utöver detta, finns det som sagt alltid den konservativa horstämpeln. Till saken hör det till, att kvinnan till sin natur, är extremt svag (både fysiskt och psykiskt), och verkligen bryr sig om vad andra tycker och tänker. Kvinnor vågar inte ha en egen åsikt i många frågor (politiska framförallt), och följer i stort sett alltid den för stunden populäraste strömmen. Individualism är framförallt en manlig grej, och kvinnor vågar inte sticka ut, släppa loss och vara sig själva. Framförallt eftersom det skulle leda till en hel del kritik, och är det något kvinnor inte tål, så är det kritik.

Så det har framförallt pga horstämpeln blivit mer eller mindre en standard, ett beteendemönster, att kvinnor ska låtsas vara så ointresserade av sex som möjligt, i syfte att bibehålla den mer renliga "frumaterial" stämpeln, och inte framstå som en begagnad och smutsig bil.

Sedan finns det ju självklart kvinnor som verkligen är ointresserade av sex, och deras fittor är ökentorra. Sådant går dock att bota med lite bra cannabis indica, så blir fruntimren kåta igen
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-06-10 kl. 19:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in