Citat:
Ursprungligen postat av
Xer0
Och sen skall du se ut som en kvinna, eftersom män tänder på kvinnligt utseende.
Men majoriteten av tejejer gör det. De feminster som är tjocka och klär sig och klipper sig som män är dumma i huvudet, för dom förstör attraktionen. Det enda krav som faktiskt är nödvändigt för att män skall gilla dem, misslyckas de med att uppfylla.
+1
Finns fan inget värre än snygga kvinnor som går och klipper sig kort hår, eller kort lugg, eller rakar skallen (som Babianens fru, men hon var faktiskt aldrig särskilt snygg till att börja med, så det är ingen större förlust där).
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jämför med "Dennis 47 år, gloryhole-bög" ställer han en massa krav på männen som han suger av?
Vem bryr sig? Vi snackar om kvinnor här, inte om bögar. Även om bögar är attraherade av män, så har de faktiskt en manlig mentalitet, till skillnad från kvinnor. Visst finns det alltid de där bögfjollorna som beter sig och pratar som kvinnor, men av min erfarenhet, alltså av min lilla skara bögbekanta, så förstår de självklarheter som män överlag förstår, och som kvinnor inte förstår.
Poängen är att du inte kan påstå att kvinnor är ointresserade av sex genom att -- långsökt -- jämföra med bögar. Bögar är fortfarande män i huvudet, även om de har något fel i skallen som gör dem kåta på män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Så om en kvinna ställer en massa krav då vill hon inte ha sex. Hon vill ha uppmärksamhet och gratis saker.
Ja detta är en bra poäng. Tjejer älskar uppmärksamhet och freebies. Sanningen är dock att kvinnor faktiskt är intresserade av sex, men att de ofta inte är intresserade av sex, beror på många faktorer:
1) Killarna är fula i ansiktet eller otränade i kroppen (vilket drar ner kåtheten bland tjejerna, eller blir du själv kåt på fula och otränade killar?).
2) Killarna är kassa på att knulla. Alla killar är inte lika helt enkelt. Vissa är bättre på att knulla än andra, och de flesta killar är faktiskt inget vidare i sängen.
3) Kukstorlek kan spela roll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Jag har aldrig träffat på någon hor-stämpel så jag har ingen aning om vad det är kan ni länka till något exempel?
Gick du aldrig högstadiet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
4) Det där med frumaterial måste du ha importerat från Mellanöstern? I moderna länder säljer sig kvinnor på sex för att de har ingen dowry. Så ingen man vill gifta sig med en kvinna som inte gillar sex.
Okej, men nu är det ju faktiskt så att kvinnor överlag, bryr sig om vad män tycker om dem, och vad de själva har för anseende i deras kvarter och stad/by. Framförallt i byhålor, är kvinnor extremt försiktiga/paranoida, medan i storstäder vågar de släppa loss lite mer.
Ja, frumaterial är en äkta blattegrej, eftersom svennar nöjer sig med second hand

Skämt åsido så är det faktiskt ganska viktigt med frumaterial bland svenskar också, men de är lite mindre kräsna pga all ideologisk liberalism som de har indoktrinerats av de senaste årtionden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
5) Se det som att kvinnor säljer sex i utbyte mot en relation. Så ju horigare kvinnan är desto mer har hon investerat i att få en man. Så om en kvinna är fet, ful, frigid då är hon inte bara ointresserad av sex hon är ointresserad av att ha en man.
Fast du har ju som sagt, dålig smak, och "fet" för dig är en normalviktig, sexig kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
6) Så gå ut på stan och räkna hur många kvinnor som har investerat i smal kropp + silikon-bröst + lack-stövlar det är en investering på kanske 60k för att få en man. Hur mycket har en fet kvinna i jeans investerat?
Silikonbröst överlag är väl ändå ganska ovanligt? Åtminstone i Sverige. I USA där det förmodligen är vanligast i världen, är det också ganska ovanligt. Däremot är anorexia rätt vanligt idag.
Tidigare på gymmet idag, la jag märke till att de två blonda, svenska tjejerna som stod i kassan, hade vader som var smalare i omkrets än mina biceps (skojar inte). Den tredje kassörskan (finska) har dock inga ätstörningar, hon är lagom kurvig, mycket, mycket snygg i ansiktet och inga silikontuttar (men bröst har hon, till skillnad från de två andra anorexiafallen, som faktiskt är till och med smalare än vad du är).
De män som springer efter kvinnor som är "smal kropp + silikon-bröst + lack-stövlar = 60k investering", har ingen aning om vilken mardröm som väntar dem. Jag har som sagt knullat en sådan tjej för ett tag sedan (hon hade dock inga silikonbröst, men hon hade planer på att skaffa sådana, och lackstövlar hade hon också ja), och det är helt enkelt inget jag kan rekommendera någon annan man. Smala tjejer som har ätstörningar, har allvarliga psykiska fel i huvudet (ta bara dig själv som exempel, tror du att någon man vid sina sinnes fulla bruk, anser att du är psykiskt frisk?). Går man och gifter sig med en anorektisk kvinna med silikonbröst, då har man själv allvarliga fel i huvudet. Ointresse av sex är nog minsta problemet med sådana kvinnor; de behöver helt enkelt spärras in på mentalsjukhus.