Man blir så förbannad när ett långt jävla "rapsheet", som det GM M*rtin Jons*on har inte leder till tillräckligt tuffa KONSEKVENSER!

Konsekvenser som lagstiftare, rättsväsende, politiker m.fl. berörda ska få oss medborgare att känna sig nöjda med!
Aset har ju bl.a. lemlästat en spärrvakt tidigare med allvarliga bestående men som följd därav.
Ett tidigare ex fick välja mellan att få revbenen eller underlivet sönderslagna. Hon valde revbenen och aset bad henne begrava huvudet i kudden, så att barnet som fanns i lägenheten inte skulle behöva höra något.
Det finns mer ifrån tidigare, men jag stoppar där!
Lotta, som nu är död, hade han ju hotat tidigare, och jag kan bara tycka att det är tragiskt att hon av olika kända skäl inte antog erbjudandet om skyddat boende.
Åklagaren Åke Ohlsson som släppte ut Martin är ju mer än klandervärd.
Det handlade inte om ett målsägandebrott enl. S-Å Ahlheim, så Martin skulle inte ha släppts fri utan allmänt åtal borde ha väckts.
GM har stoppat i sig så mycket skit genom åren att hjärnan sannolikt är helt väck.
Han har säkert också fått utlopp för sina extrema aggressioner genom sin medverkan i en känd våldsam fotbollsfirma. Jag väljer att i mitt inlägg inte namnge firman då jag anser att klubben är sympatisk.
En polare till GM uttalar bl.a. på nätet efter mordet att: - Det här
var ju synd för han var ju alltid så juste och bjöd alltid på "näsa"!
Andra uttalar sig om hans stackars bakgrund, men han är varken 3 år eller 13 utan 33 år.
Visst, om det hade krävts "körkort för föräldraskap", så hade hans egna inte ens fått tillstånd att ha möss i bur.
Men nu är det dags att (för evigt?) låsa in den här råttan i bur, och kanske gömma undan nyckeln, för annars är han möjligen snart ute igen?