Citat:
Ursprungligen postat av
-TheRiddle-
Något säger mig att att någon här själv tillhör skaran, "tatuerad, arbetslös hundfantast"?

Nope, inte en tatuering någonstans, vare sig på mig, maken eller fyra av fem barn ...
Hundfantast - ja, som gammal hundförare så gillar jag hund - korrekt. Jag gissar dock att den gissningen mer landar i min avatar än i din goda människokännedom.
Dock har jag arbetat inom kriminalvården och vet att utseendet för den "typiske" kvinnomördaren inte är det du ser i den här GM. Jag uppfattar det som en kriminell-look - ja, men kvinnomord är inte det första som kommer upp i tankarna bara av att se honom.
Att kvinnor faller för män som till synes är intresserad av kropp/hälsa (han ser ju rätt tränad ut) och som dessutom verkar snälla och vettiga är väl inte så konstigt. Att de sedan vid närmare bekantskap kan vissa sig vara en dåre med förmåga att charma -- det är faktiskt en risk vi kvinnor tar varje gång vi inleder en relation med en man. Till och med män man känner kan visa sig vara en djävul i fårakläder när relationen väl inletts.