Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Svårt att få bilden att gå ihop. Hur fan träffades de öht? Hon var smart och hade arbete osv och tidigare haft "normala" män(motsatsen till denne) enligt väninnan, så varför slog det slint och hon blev ihop med en arbetslös, kriminell tatuerad hårtränad wt ifrån förorten med kamphund och fyra kattungar?
Antingen glorifieras den nu döda, eller så har hon plötsligt fallit för "opposite attraction".
Låt mig gissa, men att falla för smicker kan vara mycket farligt.
Men det allra farligaste är nog ändå att det går fanskap som denne saten här lösa.
Rovdjur i mänsklig skepnad, men de utnyttjar alltid normala människors helt normala egenskaper, som då t. ex behovet av smicker och bekräftelse.
Han fick ögonen på henne för hennes utseendes skull, men det tror jag. Sedan ligger det ju lite i tiden också att som kvinna hålla sig med en några år yngre man, det har liksom blivit till en statusgrej.
Men spelar ingen roll egentligen,
han har manipulerat henne, därför gjorde hon något som inte stämmer med hennes egentliga/ hennes rätta jag. Förutom då att ha slagit ihjäl henne så säger även detta mer om honom än om henne.
Och som sagt så är ALLA mottagliga för manipulation.
Men även på ett mycket tidigt stadium har han skrämt henne. 2- 3 veckor är enligt mig ganska snabbt jobbat att visa vad man går för när man är sådan som GM här är.
Kan räcka med att sitta i kassan på ICA och någon där ger dig en blomma och som du tager emot så har du redan råkat illa ut= redan där och då har du hamnat i klorna på en riktigt farlig människa.
Hon ansågs i hans ögon redan ha lovat bort sig åt honom.
Ett synsätt på kvinnan och som inte direkt kommer att avta och om man så säger.