2016-05-29, 11:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gastkramande
Är det inte så att de flesta kvinnor efter 20 årsåldern är sönderknullade och uttänjda så pass att man blivit immun mot penetrering?

Kvinnor tål ju fan ingenting.

Du tror alltså inte fittan tål att få kuk? Jag är 28 och är verkligen inte uttänjd eller immun mot penetrering. Mer känslig för penetrering än jag var när jag var 16.
Citera
2016-05-29, 11:22
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cytopoi
This.

Kvinnor är som mest attraktiva 14-18, en del håller till 20, men över 20 går bort helt. 30+ är dinosaurier.

Och detta återpeglas också från urvalet av tjejer i modellindustrin.
Dom skall vara så unga som möjligt när dom börjar, och sen går dom bort strax efter 25.
Citera
2016-05-29, 11:28
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Sant sen är inte alla människor snygga heller.

Nej, verkligen inte. Jag citerar mig själv nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Som oändligt många gånger redan påpekats handlar det givetvis om ett gott grundutseende och hur man sedan förvaltar detta. En del, könet oaktat, är riktiga jävla ras i redan i de tidiga 20 och en del är vackra även sedan de passerat 70.
Citera
2016-05-29, 11:57
Medlem
Menar man "levande" så är det framför allt det som försvinner fort på en nordisk kvinna efter 30 års ålder. Vet inte exakt varför, men det är så tydligt. Det blir något osmakligt och tarvligt med en 40-åring som vill klä och bete sig som en tonåring, pippa runt på finlandsbåtar, samtidigt som människan i sig aldrig utvecklat sin kvinnlighet. Och hur skulle det ha gått till i ett land där kvinnlighet föraktas?
Citera
2016-05-29, 13:30
Medlem
BigFatCones avatar
Ja, jo... Jag trodde också det när jag var 17 eller så. Sen när jag blev... 25 eller så där och började hamna i säng med kvinnor 5-10 år äldre än jag och mina fördomar kom ju rätt snabbt på skam. En annan sak som visserligen jag aldrig sa men många vänner gjorde: "jag ska aldrig ligga med en mamma..."
Citera
2016-05-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Är väl bara åka ner till Balkan där tjejerna är så slitna att de trodde jag var 16 när jag var 27. Där borde jag hålla några år till.

Kanske du kan göra, du är ju uppenbarligen naiv som en 16-åring i alla fall.
Citera
2016-05-29, 13:53
Medlem
Det märks väldigt tydligt vilka tjejer som åldras sämst. Livsstil är väldig viktig. Kvinnor som har festat/druckit/rökt/knullat runt en jädrans massa har någon sorts "sliten" utstrålning över sig själva, vilket man ser rätt snabbt. Kvinnor som har levt ett "lugnare" liv, inte festat/druckit/knullat runt mycket brukar vara väldigt välbevarade ärligt talat.
Citera
2016-05-29, 14:05
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Män kan vara attraktiva länge. Upp till 50 år är många män väldigt snygga och attraktiva, men finns attraktiva män som är äldre än så. Vid 30 år börjar män bli som mest attraktiva, och kan bli ännu mer attraktiva mot 40 och över, speciellt en framgångsrik man som ser bra ut och kommit längre i karriären. Kvinnor däremot är tyvärr inte snygga över 30 år. Mellan 17-24 är de som snyggast, och upp till 30 år kan de vara snygga, sen är de inte snygga längre.

Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt. Hur ser ni själva på det?
Håller förstås inte med för fem öre. Det finns mängder med snygga, attraktiva kvinnor över 30. Meningslöst, verklighetsfrånvänt generaliserande kvinnohat, precis som vanligt i den här forumdelen.
Citera
2016-05-29, 14:06
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Det märks väldigt tydligt vilka tjejer som åldras sämst. Livsstil är väldig viktig. Kvinnor som har festat/druckit/rökt/knullat runt en jädrans massa har någon sorts "sliten" utstrålning över sig själva, vilket man ser rätt snabbt. Kvinnor som har levt ett "lugnare" liv, inte festat/druckit/knullat runt mycket brukar vara väldigt välbevarade ärligt talat.
Och de som levt som nunnor skulle du inte heller uppskatta eftersom de är tråkiga, eller hur?
Citera
2016-05-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Och de som levt som nunnor skulle du inte heller uppskatta eftersom de är tråkiga, eller hur?

Mja, finns inga nunnor i Sverige annat än nunnorna själva.Nu snackade vi dock strikt om utseende och vilka faktorer som påverkar det, inte andra saker.
Citera
2016-05-29, 14:11
Medlem
BruceHingsteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gastkramande
Är det inte så att de flesta kvinnor efter 20 årsåldern är sönderknullade och uttänjda så pass att man blivit immun mot penetrering?

Kvinnor tål ju fan ingenting.
Ja det stämmer de är sönderknullade men vill inte erkänna det.
Citera
2016-05-29, 14:12
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BruceHingsteen
Ja det stämmer de är sönderknullade men vill inte erkänna det.
Vad vet du om det? Viss knäppgökar här på fb hävdar ju bestämt att kvinnor, särskilt svenska är helt ointresserade av sex så därför har svenska män i stort sett aldrig sex överhuvudtaget. Märkligt...Särskilt som vissa påstår att svenska kvinnor enbart vill ha svenska män och andra hävdar att svenska kvinnor enbart vill ha utländska män, helst mörkhyade...
Senast redigerad av Cineasten 2016-05-29 kl. 14:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in