Citat:
Ursprungligen postat av
weseeyou
Snickesnack -
gubbmage och krypande flint börjar man se redan vid slutet av trettio hos många män. Magen tenderar sedan att växa rejält under 40-årsperioden, samtidigt som håret börjar gråna och tunnas ut ännu mer. Om en kvinna berömmer en man för "snygghet" vid 50 eller äldre, så är det garanterat
hans feta plånbok hon är tänd på.

Utan tvekan.
Nog finns det snygga tjejer över trettio och även upp i 40-årsåldern. Hon får behålla håret och kan färga håret om det grånar, samt bättra på utseende med smink rätt länge.
Men är man hebefil så håller man kanske inte med, men det är en minoritetsgrupp.
Vad lever du i för värld? Jag skulle vilja byta ut slutet av trettio, till 25-30. Iaf det med magen. Jag är i slutet av trettio med hår som snart bara duger till för att rakas, och det känns ju som att jag är i väldigt gott sällskap. Jag skulle vilja säga att 80 % av mina vänner är tunnhåriga, eller fått raka sig, och det började i 22-24 årsåldern för iaf 3 st av dem. Jag tror det är 2 st som har ett riktigt bra hårsvall. Nu har ju jag allt annat än gubbmage, bräda faktiskt, och det är det lite vanligare med bland mig och mina vänner, men ser man sig runt i samhället och på jobbet så är det ju väldigt vanligt med mage på människor i min ålder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kakmonstretftw
Det finns inget så ljuvt som en kopp sanning klockan halv tre på en söndagsmorgon. Med lite tur så halkar snart
Dixie in också och då blir det kalas.

Är det Dixie D du menar så fick hon en månads avstängning för ett litet tag sen.
Skickar här med en bild på en kvinna som är över 40 år som fortfarande håller sig väldigt bra, och jag tror inte att hon är opererad. Det är möjligt att bilden är 2-3 år gammal, men googlas hennes namn med 2015 bakom( hennes sista säsong i Chelsea FC), så ser man att hon fortfarande är sjukt snygg.
Mina damer och herrar.
Eva Carneiro.
http://imgur.com/dHxHFYf
Edit:
Sen undrar ja ju vad åldern är på folk här inne, alternativt stark pedofilvarning. Babblande om att en kvinna är som snyggast när hon är ett barn. Jag skulle vilja säga att runt 30 år så har de sin topp, och det tyckte jag när jag var yngre också. Naturligtvis är det en del som rasar vid 23, men att säga att de har sin topp vid 14 är ju bara äckligt.