2016-05-29, 02:23
Medlem
Gomens avatar
När man har ridit kuk-karusellen som de flesta tjejer gör nuförtiden, tär det på utseende i längden. De blir skrynkligare och tappar sin sexighet tills de har nått 30 års-gränsen då man officiellt är markerat som ful. Nu pratar jag inte om alla tjejer, bara majoriteten av de som har haft det lite "för roligt" i åldern mellan 18-30 år För slutsummera detta har ts rätt. Tjejer från åldern 25-30 blir alltmer fulare i dagens samhälle. Skulle direkt inte bli förvånat om tjejerna i min gymnasiet klass visades sig att bli fula efter 10 års uppehåll. Det ganska normalt måste jag säga.

Män däremot åldras som vin. Ser man ok ut eller snygg ut nu, kommer man förmodligen att bli lite snyggare med åldern. Detta sker mestadels i stora utsträckningar. Med andra ord, blir män snyggare under åren då tjejer blir fulare.
Citera
2016-05-29, 02:30
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Men är man hebefil så håller man kanske inte med, men det är en minoritetsgrupp.

Nej jag håller verkligen inte med.
Det flesta över 20 har egentligen passerat bäst före datum, sen finns det vissa guldkorn.
Citera
2016-05-29, 02:34
Medlem
Kakmonstretftws avatar
Det finns inget så ljuvt som en kopp sanning klockan halv tre på en söndagsmorgon. Med lite tur så halkar snart Dixie in också och då blir det kalas.
Citera
2016-05-29, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Nej jag håller verkligen inte med.
Det flesta över 20 har egentligen passerat bäst före datum, sen finns det vissa guldkorn.

This.

Kvinnor är som mest attraktiva 14-18, en del håller till 20, men över 20 går bort helt. 30+ är dinosaurier.
Citera
2016-05-29, 07:20
Medlem
RagingHippies avatar
När kvinnor blir äldre måste de baka bullar.
Citera
2016-05-29, 07:21
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Snickesnack - gubbmage och krypande flint börjar man se redan vid slutet av trettio hos många män. Magen tenderar sedan att växa rejält under 40-årsperioden, samtidigt som håret börjar gråna och tunnas ut ännu mer. Om en kvinna berömmer en man för "snygghet" vid 50 eller äldre, så är det garanterat hans feta plånbok hon är tänd på. Utan tvekan.

Nog finns det snygga tjejer över trettio och även upp i 40-årsåldern. Hon får behålla håret och kan färga håret om det grånar, samt bättra på utseende med smink rätt länge.

Men är man hebefil så håller man kanske inte med, men det är en minoritetsgrupp.
Vad lever du i för värld? Jag skulle vilja byta ut slutet av trettio, till 25-30. Iaf det med magen. Jag är i slutet av trettio med hår som snart bara duger till för att rakas, och det känns ju som att jag är i väldigt gott sällskap. Jag skulle vilja säga att 80 % av mina vänner är tunnhåriga, eller fått raka sig, och det började i 22-24 årsåldern för iaf 3 st av dem. Jag tror det är 2 st som har ett riktigt bra hårsvall. Nu har ju jag allt annat än gubbmage, bräda faktiskt, och det är det lite vanligare med bland mig och mina vänner, men ser man sig runt i samhället och på jobbet så är det ju väldigt vanligt med mage på människor i min ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstretftw
Det finns inget så ljuvt som en kopp sanning klockan halv tre på en söndagsmorgon. Med lite tur så halkar snart Dixie in också och då blir det kalas.
Är det Dixie D du menar så fick hon en månads avstängning för ett litet tag sen.

Skickar här med en bild på en kvinna som är över 40 år som fortfarande håller sig väldigt bra, och jag tror inte att hon är opererad. Det är möjligt att bilden är 2-3 år gammal, men googlas hennes namn med 2015 bakom( hennes sista säsong i Chelsea FC), så ser man att hon fortfarande är sjukt snygg.

Mina damer och herrar.

Eva Carneiro.

http://imgur.com/dHxHFYf

Edit:

Sen undrar ja ju vad åldern är på folk här inne, alternativt stark pedofilvarning. Babblande om att en kvinna är som snyggast när hon är ett barn. Jag skulle vilja säga att runt 30 år så har de sin topp, och det tyckte jag när jag var yngre också. Naturligtvis är det en del som rasar vid 23, men att säga att de har sin topp vid 14 är ju bara äckligt.
Senast redigerad av ozznujen 2016-05-29 kl. 07:42.
Citera
2016-05-29, 07:32
Medlem
Sirianas avatar
Är det så? Jag måste säga till killar/män att sluta ragga på mig isåfall. Eller åtminstone be dom göra ett besök hos optikern.

Skämt åsido så lever jag inte enbart på mitt utseende. Jag har andra företräden så som en hyfsat trevlig personlighet och en spännande själ. De som älskar mig (föräldrar, syskon, min man och våra barn) älskar mig självklart inte enbart för utseendets skull.
Citera
2016-05-29, 07:43
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Är det så? Jag måste säga till killar/män att sluta ragga på mig isåfall. Eller åtminstone be dom göra ett besök hos optikern.

Skämt åsido så lever jag inte enbart på mitt utseende. Jag har andra företräden så som en hyfsat trevlig personlighet och en spännande själ. De som älskar mig (föräldrar, syskon, min man och våra barn) älskar mig självklart inte enbart för utseendets skull.
Nej, det är inte så. Tråden är full av skit. Ålder på dig?
Citera
2016-05-29, 07:52
Medlem
anma0739s avatar
Men nu har ni ju glömt att ta i beaktning att de flesta, både män och kvinnor redan är fula från början 😆 Så denna teori stämmer ju knappast på alla

Det bästa med att bli äldre/fulare är att färre män som nödvändigtvis ska ragga på en. Att jag helt enkelt inte bryr mig längre är också skönt. När jag var yngre var det så jäkla ängsligt. Timmar ägnades åt smink/hår/hårborttagning mm. Nu ba - cavewoman. Istället för dyrt smink blir det aktier, it's glorious.

Rekommenderar alla kvinnor att försöka komma över den här snyggängsligheten. Embrace er naturliga fulhet!
Citera
2016-05-29, 07:53
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Nej, det är inte så. Tråden är full av skit. Ålder på dig?

33

Personligen kände jag att det var efter 30 som livet började på allvar. Man hade fått ordning på både det inre och det yttre. Bra rutin på gymmet, bra jobb med hyfsad lön, ett inre lugn som förmodligen avspeglar sig i det yttre.
Citera
2016-05-29, 08:00
Medlem
ozznujens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
33

Personligen kände jag att det var efter 30 som livet började på allvar. Man hade fått ordning på både det inre och det yttre. Bra rutin på gymmet, bra jobb med hyfsad lön, ett inre lugn som förmodligen avspeglar sig i det yttre.
Precis! Då är du i din guldålder nu. Det är då det vackra kommer fram hos en kvinna. Och det är då man ser vilka som kommer att hålla sig bra, också i framtiden
Citera
2016-05-29, 08:13
Medlem
Kunde känna mig ung och attraktiv till i alla fall 38 +. Nu efter 40 har jag fått en lugnare syn på det hela, men det kanske beror mer på att jag är i en trygg relation. För mig känns det inte längre jobbigt att bli äldre och mindre fysiskt attraktiv utan ser det mer som en ny fas. Är skönt att släppa det där och fokusera helt på annat i relationen till män.
Senast redigerad av MissUnderstand 2016-05-29 kl. 08:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in