2016-05-29, 01:26
Bannlyst
Män kan vara attraktiva länge. Upp till 50 år är många män väldigt snygga och attraktiva, men finns attraktiva män som är äldre än så. Vid 30 år börjar män bli som mest attraktiva, och kan bli ännu mer attraktiva mot 40 och över, speciellt en framgångsrik man som ser bra ut och kommit längre i karriären. Kvinnor däremot är tyvärr inte snygga över 30 år. Mellan 17-24 är de som snyggast, och upp till 30 år kan de vara snygga, sen är de inte snygga längre.

Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt. Hur ser ni själva på det?
Citera
2016-05-29, 01:29
Medlem
BruceHingsteens avatar
30? Nej du de kollapsar tidigare än så det börjar redan vid 22-23 det är bara sminket som får dig att tro att de håller till 30.
Citera
2016-05-29, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythecowboy
Män kan vara attraktiva länge. Upp till 50 år är många män väldigt snygga och attraktiva, men finns attraktiva män som är äldre än så. Vid 30 år börjar män bli som mest attraktiva, och kan bli ännu mer attraktiva mot 40 och över, speciellt en framgångsrik man som ser bra ut och kommit längre i karriären. Kvinnor däremot är tyvärr inte snygga över 30 år. Mellan 17-24 är de som snyggast, och upp till 30 år kan de vara snygga, sen är de inte snygga längre.

Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt. Hur ser ni själva på det?
Snickesnack - gubbmage och krypande flint börjar man se redan vid slutet av trettio hos många män. Magen tenderar sedan att växa rejält under 40-årsperioden, samtidigt som håret börjar gråna och tunnas ut ännu mer. Om en kvinna berömmer en man för "snygghet" vid 50 eller äldre, så är det garanterat hans feta plånbok hon är tänd på. Utan tvekan.

Nog finns det snygga tjejer över trettio och även upp i 40-årsåldern. Hon får behålla håret och kan färga håret om det grånar, samt bättra på utseende med smink rätt länge.

Men är man hebefil så håller man kanske inte med, men det är en minoritetsgrupp.
Citera
2016-05-29, 01:34
Medlem
Det ska bli skönt att vakna som en ful 30-åring, äntligen. Jag tror inte att du fattar hur jobbigt det är att behöva slå ifrån sig hela dagarna, man blir jättetrött och vill gå och lägga sig tidigt nästan varenda kväll. Hur kul är det, tror du?
Citera
2016-05-29, 01:35
Medlem
Polyklorfenols avatar
Men jösses! Är ni 18 allihop här?

Klart att en kvinna är vacker även i mogen ålder! Gränsen skjuts uppåt i takt med att man själv åldras.

Jag tänder generellt inte på 60-åringar, men många runt 50 kan vara riktigt välbehållna och tränade.
Citera
2016-05-29, 01:37
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Men jösses! Är ni 18 allihop här?

Klart att en kvinna är vacker även i mogen ålder! Gränsen skjuts uppåt i takt med att man själv åldras.

Jag tänder generellt inte på 60-åringar, men många runt 50 kan vara riktigt välbehållna och tränade.

+1 på den...

Iofs kanske jag är partisk då jag alltid tänt på "äldre"... men visst när jag var 18 var "äldre" typ 28... nu är jag dock inte 18 längre :-)
Citera
2016-05-29, 01:40
Medlem
Polyklorfenols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
+1 på den...

Iofs kanske jag är partisk då jag alltid tänt på "äldre"... men visst när jag var 18 var "äldre" typ 28... nu är jag dock inte 18 längre :-)

När jag var 23 var jag dödligt förälskad (eller bara kåt?) i granntjejen, som då var 29. Vi gick ut tillsammans på krogen och en gång följde jag med henne hem när vi båda var fulla.

Hon klängde på mig och undrade om hon var vacker nog för att kunna förföra mig. Tyvärr somnade hon på fyllan. Satan vad jag grämde mig i åratal efter det!
Citera
2016-05-29, 01:43
Medlem
Som många andra poängterat så ändras ens perspektiv då man själv blir äldre. Nu vet jag inte hur det är med dig ts, men jag är inte längre intresserad av Anna 9 år som jag var på lågstadiet.
Citera
2016-05-29, 01:47
På mig stämmer inte det där. Jag blir bara snyggare och snyggare med åren.
Citera
2016-05-29, 01:50
Medlem
Du är runt 19 år gammal va?
Citera
2016-05-29, 01:52
Medlem
NirvanAs avatar
Tycker många går ner sig tidigare än så, oftast runt 25-26 börjar det bli synligt för många. Inte sällan blir de bekväma för många har sambos då.
Citera
2016-05-29, 01:57
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
När jag var 23 var jag dödligt förälskad (eller bara kåt?) i granntjejen, som då var 29. Vi gick ut tillsammans på krogen och en gång följde jag med henne hem när vi båda var fulla.

Hon klängde på mig och undrade om hon var vacker nog för att kunna förföra mig. Tyvärr somnade hon på fyllan. Satan vad jag grämde mig i åratal efter det!

Ajaj... vart lite småkåt på en som jobbade med ungdomar längst upp i trappen... träffade henne på det lokala dansstället och vips vaps... KK i 2 år... 8-9 års skillnad... vart underbart...
Har kanske haft 2-3 st som jag haft sex med som varit i min ålder eller yngre... men har alltid varit en besvikelse... iofs i yngre år (20-25)...
Tror tjejer runt 30 är bäst, sedan blir det bara bättre och bättre efter det...

Just nu är 50 max... hon var helt ok... det var faktiskt jag som var under all kritik haha...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in