Citat:
Ursprungligen postat av
Johnnythecowboy
Kvinnor däremot är tyvärr inte snygga över 30 år. Mellan 17-24 är de som snyggast, och upp till 30 år kan de vara snygga, sen är de inte snygga längre.
Personligen tycker jag det är väldigt tråkigt. Hur ser ni själva på det?
Jo, jag var snyggare vid 30.
Men, mångkulturen har ju gjort att så många andra blivit fula, tjocka, självdestruktiva.
Eftersom jag levt i en bubbla, bortkopplad från annat än små färgglada glimtar av mångkulturen samtidigt som jag levt som morsan lärde, har jag relativt sett bara fått högre attraktionskraft.
Morsan och farsan var arbetarklass, vi bodde i Sveriges sämsta socioekonomiska område.
Man ska inte svulla och man ska inte spänna ut magsäcken. Sen läste morsan nån gång i tidningen att det fanns gamla bildäck i godis, så sen åts det choklad om det skulle snaskas.
Låg utbildning ger fetma och ohälsa påstås det nu, på samma sätt som man påstod att brottslighet berodde på socioekonomiska omständigheter.
Tröstäter, slutar respektera sig själv, det tror jag man gör om man som svenska tvingas bo i mångkulturen och dessutom tvingas hålla upp skenet av att kvinnoförtryck är bra.
Är 52 år så jag antar att det nu går utför, eller inte, funderar på att börja träna.