2016-05-24, 18:16
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Iofs vet man inte vad som skett i familjen, men som det verkar håller jag med.

Nu har dessutom ingifta moster Jessica Wahlgren bloggat om att jantelagen berövat Bianca på segern eftersom hon är "för snygg". Alltså, ursäkta#1, menar häxan Jessica att Eliza skulle vara ful och svenska folket därför röstat på henne. Ursäkta#2, är det inte bra av Bianca att lyckats bli tvåa bland ett stort startfält. Ursäkta#3, Kanye West stil på prisutdelnigar är för pinsam för att importeras till Sverige.
Jag såg iofs endast sammandraget men Eliza dansade riktigt bra. Någon jämförelse bekymrade jag mig om.

Grattis Eliza, det gjorde du förbaskat bra!

Till Biancas försvar så fick hon ju med en hyllning till sin mamma också (i form av en dans) efter det att jag skrivit det där inlägget. Kanske hon tog åt sig av kritiken...
Citera
2016-05-24, 18:57
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Det mest tragiska är att hon inte ens är gift med Linus längre, men fortsätter ha hans efternamn.
Det är ju inget ovanligt, att man behåller det namn man tagit som gift och speciellt inte när man har barn tillsammans.
Citera
2016-05-24, 20:23
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Nu har dessutom ingifta moster Jessica Wahlgren bloggat om att jantelagen berövat Bianca på segern eftersom hon är "för snygg". Alltså, ursäkta#1, menar häxan Jessica att Eliza skulle vara ful och svenska folket därför röstat på henne. Ursäkta#2, är det inte bra av Bianca att lyckats bli tvåa bland ett stort startfält. Ursäkta#3, Kanye West stil på prisutdelnigar är för pinsam för att importeras till Sverige.
Jag såg iofs endast sammandraget men Eliza dansade riktigt bra. Någon jämförelse bekymrade jag mig om.

Ja verkligen. Och ska sanningen fram så är ju enda skälet att Bianca överhuvudtaget får vara med i Lets Dance hennes kända mamma. Sedan har hon säkert dansat bra, men det finns det många unga människor därute som skulle kunna göra bättre. Hon är där för att mamma är känd. Nu vann hon alltså inte för att mamma är känd? Ja - det är i så fall ödets ironi. Detsamma gäller för snygg-kortet. Hon kom så långt hon gjorde för att hon såg bra ut. Hade hon varit ful hade hon inte fått vara med alls.
Citera
2016-05-25, 07:17
Medlem
Pernilla har en storebror som heter Peter ,tror jag,han har aldrig förekommit i hänt extra vad jag vet.
Nägon som vet vad han jobbar med?
Verkar som han vill stå utanför denna kändispilska familj?
Citera
2016-05-25, 09:46
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Pernilla har en storebror som heter Peter ,tror jag,han har aldrig förekommit i hänt extra vad jag vet.
Nja, Googlar man honom så finns det bilder där han poserar med syskonen. Men visst, han är inte lika flitig i media som Pernilla, Niklas och Linus och har medvetet valt ett liv mer i skymundan.

Artikel från 19 augusti 2014, då han blivit pappa för första gången:

Peter, 51, som blivit pappa för första gången. Tillsammans med fästmön Michaela Ahlvik, 31, har han fått sonen Hugo efter att ha övat på papparollen med Michaelas tre barn från ett tidigare förhållande.
– Hurra! Jag har blivit faster till en liten pojke, skriver Pernilla på sin blogg och tillägger att alla mår bra.

Till skillnad från sina tre yngre syskon har Peter medvetet valt att leva utanför rampljuset och bor ihop med sin familj i Säter kommun i Dalarna.

http://stoppapressarna.se/svenskt/nu...att-tillokning

Blogginlägg av Pernilla som hon publicerade våren 2013 efter att ha hälsat på Peter i det nya huset i Dalarna. Ett f.d. värdshus. Här får du se MYCKET bilder därifrån. Både invändigt och mot slutet av bildbomben även utvändigt. Finns visst NIO olika ställen att kissa på där. Pissoarer, toaletter (dam och herr intill på något ställe).

http://modernmom.se/pernilla/hemma-h.../#.V0VVjo9OLIU

Här bor de: https://www.google.se/maps/place/KVI...4!4d15.7968437
Citera
2016-05-25, 11:39
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ja verkligen. Och ska sanningen fram så är ju enda skälet att Bianca överhuvudtaget får vara med i Lets Dance hennes kända mamma. Sedan har hon säkert dansat bra, men det finns det många unga människor därute som skulle kunna göra bättre. Hon är där för att mamma är känd. Nu vann hon alltså inte för att mamma är känd? Ja - det är i så fall ödets ironi. Detsamma gäller för snygg-kortet. Hon kom så långt hon gjorde för att hon såg bra ut. Hade hon varit ful hade hon inte fått vara med alls.
Bra kommentar, instämmer. Programmet heter ju "dansa med stjärnorna" men det är osäkert hur mycket stjärna Bianca hunnit bli.
Citera
2016-05-25, 15:49
Medlem
Parallaxs avatar
Vill bara inflika att Elisa är cirka 10gånger snyggare, rent objektivt.
Citera
2016-05-25, 20:16
Medlem
Citat:
Bra kommentar, instämmer. Programmet heter ju "dansa med stjärnorna" men det är osäkert hur mycket stjärna Bianca hunnit bli.

Nja, den engelska/amerikanska varianten heter "Dancing with the stars", men den svenska varianten har alltid hetat "Let´s Dance". Om man nu ska vara nogräknad alltså
Citera
2016-05-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradera

Förr jobbade han på bank i alla fall. Vet inte om han fortfarande gör det dock. Han har självmant valt att stå utanför kändisskapet. Detta då enligt andra familjemedlemmar i olika intervjuer genom åren.
Citera
2016-05-26, 04:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Hon har visst bett om ursäkt och tagit bort det där blogginlägget. Skulle liksom Elisa vara den fula ankungen som vann eller vad menades där egentligen hon som är den absolut snyggaste av årets deltagare och sedan Jantelagen också. Inte som Elisa har något dåligt CV heller. Ibland går det nog för snabbt när man bloggar helt enkelt. Besvikelse om att nu inte en släkting vann håller sig nog bäst inom de egna leden.
Citera
2016-05-26, 08:50
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Nja, den engelska/amerikanska varianten heter "Dancing with the stars", men den svenska varianten har alltid hetat "Let´s Dance". Om man nu ska vara nogräknad alltså
Bra kommentar - jag är inte dedikerad tittare, men jag tror du förstod vad jag menade.
Citera
2016-05-26, 08:55
Medlem
bddts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon har visst bett om ursäkt och tagit bort det där blogginlägget. Skulle liksom Elisa vara den fula ankungen som vann eller vad menades där egentligen hon som är den absolut snyggaste av årets deltagare och sedan Jantelagen också. Inte som Elisa har något dåligt CV heller. Ibland går det nog för snabbt när man bloggar helt enkelt. Besvikelse om att nu inte en släkting vann håller sig nog bäst inom de egna leden.
Jo, den pudeln gick snabbt. Hon har blivit tillsagd. Uppmärksamhet är kärnan i bloggandet. Man får lite trist känsla av att det gäller för Jessica att utnyttja familjebanden maximalt i det syftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in