2016-04-02, 14:17
Medlem
Lostworlds avatar
Tycker synd om Pernilla att Bianca står och kallar sin pappa för "idol" och "förebild" på bästa sändningstid i svensk tv. Det är verkligen tacken när det är Pernilla som har funnits där för barnen i alla år. Ok, att Bianca tycker om sin pappa och vill ha en relation med honom men att höja honom till skyarna på sin mammas bekostnad är inte ok.

Att Oliver, Benjamin och Bianca enbart kallar sig Ingrosso och inte Wahlgren är på samma sätt också ett hån.
Citera
2016-04-02, 14:33
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tycker synd om Pernilla att Bianca står och kallar sin pappa för "idol" och "förebild" på bästa sändningstid i svensk tv. Det är verkligen tacken när det är Pernilla som har funnits där för barnen i alla år. Ok, att Bianca tycker om sin pappa och vill ha en relation med honom men att höja honom till skyarna på sin mammas bekostnad är inte ok.

Att Oliver, Benjamin och Bianca enbart kallar sig Ingrosso och inte Wahlgren är på samma sätt också ett hån.
Hon vill inte att folk ska tro att hon rider på Wahlgren-vågen, som hon själv säger.

Därför är det enbart Bianca Ingrosso som gäller och alltid har gällt. Säger hon i alla fall. Är det någon våg att rida på under 2010-talet så är det väl dessutom Ingrosso. Det namnet är mer aktuellt under de senaste åren (SHM och Axwell/Ingrosso) än vad Wahlgren någonsin har varit.

Ingrosso är en våg och ett namn att rida på. Wahlgren en förbannelse.

http://www.expressen.se/tv/noje/bian...wahlgrenvagen/
Citera
2016-04-02, 16:42
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hon vill inte att folk ska tro att hon rider på Wahlgren-vågen, som hon själv säger.

Därför är det enbart Bianca Ingrosso som gäller och alltid har gällt. Säger hon i alla fall. Är det någon våg att rida på under 2010-talet så är det väl dessutom Ingrosso. Det namnet är mer aktuellt under de senaste åren (SHM och Axwell/Ingrosso) än vad Wahlgren någonsin har varit.

Ingrosso är en våg och ett namn att rida på. Wahlgren en förbannelse.

http://www.expressen.se/tv/noje/bian...wahlgrenvagen/

Ja, som du säger, är det någon våg de rider på så är det Ingrosso-vågen.

Oavsett namnval så var det jag reagerade mest på ändå Biancas hyllning av sin pappa som "förebild". Det är inget annat än ett hån eftersom han dömts för olaga hot och övergrepp i rättssak mot hennes mamma Pernilla.
Tingsrätten fann även att han slagit Pernilla men att brottet var preskriberat.
Uttalande från "förebilden":
”Polisanmäl mig. Gör det nu. Lika snabbt som du gör det ska jag döda dig och din familj! Och din jävla äckliga jävla horunge till man som du har, som inte har en spänn på fickan!”

Hotet finns inspelat på band och Emilio har erkänt uttalandet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10830570.ab

Som sagt, det är förståeligt att Bianca vill ha en bra relation med sin pappa men lite bättre omdöme får hon allt ta och skaffa sig och inte agera så okänsligt mot Wahlgren-delen av familjen.
Citera
2016-04-07, 14:03
Medlem
Bianca är ju med i Let's Dance just för att hon är känd, eller ett kändisbarn. Det är ju det som är programidén! Emilio blev ju känd för att han var ihop med Pernilla. Det där med "Wahlgrenvågen" är bara dumt prat från en ung oförstående flicka. Hon saknar säkert sin pappa men vet mycket väl vad han har gjort mot hennes mamma.
Citera
2016-04-07, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Bianca är ju med i Let's Dance just för att hon är känd, eller ett kändisbarn. Det är ju det som är programidén! Emilio blev ju känd för att han var ihop med Pernilla. Det där med "Wahlgrenvågen" är bara dumt prat från en ung oförstående flicka. Hon saknar säkert sin pappa men vet mycket väl vad han har gjort mot hennes mamma.

Bianca älskar säkert sina båda föräldrar lika mycket. Låt henne göra det!

Man ska inte blanda in barn i de vuxnas bekymmer.

Barn älskar sina föräldrar villkorslöst.

Låt barnen slippa höra skit om sina föräldrar. Det är en vuxensak.
Citera
2016-04-07, 14:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ja, som du säger, är det någon våg de rider på så är det Ingrosso-vågen.

Oavsett namnval så var det jag reagerade mest på ändå Biancas hyllning av sin pappa som "förebild". Det är inget annat än ett hån eftersom han dömts för olaga hot och övergrepp i rättssak mot hennes mamma Pernilla.
Tingsrätten fann även att han slagit Pernilla men att brottet var preskriberat.
Uttalande från "förebilden":
”Polisanmäl mig. Gör det nu. Lika snabbt som du gör det ska jag döda dig och din familj! Och din jävla äckliga jävla horunge till man som du har, som inte har en spänn på fickan!”

Hotet finns inspelat på band och Emilio har erkänt uttalandet.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10830570.ab

Som sagt, det är förståeligt att Bianca vill ha en bra relation med sin pappa men lite bättre omdöme får hon allt ta och skaffa sig och inte agera så okänsligt mot Wahlgren-delen av familjen.
Förstår varför hon hyllar sin far, verkar ju vara en trevlig och sympatisk filur....

Jävla gipskatt!
Citera
2016-04-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Bianca älskar säkert sina båda föräldrar lika mycket. Låt henne göra det!

Man ska inte blanda in barn i de vuxnas bekymmer.

Barn älskar sina föräldrar villkorslöst.

Låt barnen slippa höra skit om sina föräldrar. Det är en vuxensak.

Bianca är alltså 21 år... Jag skrev fel. Hon är ingen ung flicka utan en ung kvinna.
Citera
2016-04-09, 16:23
Medlem
Min brors kusins avatar
Nu har hon "designat" porslin också

http://www.prettyhome.se/porslin-piccadilly/
Citera
2016-04-09, 17:24
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nu har hon "designat" porslin också

http://www.prettyhome.se/porslin-piccadilly/
Otroligt fula. Dyra dessutom, borde stå uppradade på second hand-hyllorna för en tjuga stycket.
Citera
2016-04-09, 21:40
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Ja det e bara du, om du vill kan jag knäcka en av hennes designade pajformer i skallen på dig när du gör det så kan vi se om du vaknar ur din psykos.
Har Bianca också designat sådant trams? Länk?

Några inlägg upp länkades ju Pernillas grejer.
Citera
2016-05-24, 16:58
Medlem
bddts avatar
Citat:

Iofs vet man inte vad som skett i familjen, men som det verkar håller jag med.

Nu har dessutom ingifta moster Jessica Wahlgren bloggat om att jantelagen berövat Bianca på segern eftersom hon är "för snygg". Alltså, ursäkta#1, menar häxan Jessica att Eliza skulle vara ful och svenska folket därför röstat på henne. Ursäkta#2, är det inte bra av Bianca att lyckats bli tvåa bland ett stort startfält. Ursäkta#3, Kanye West stil på prisutdelnigar är för pinsam för att importeras till Sverige.
Jag såg iofs endast sammandraget men Eliza dansade riktigt bra. Någon jämförelse bekymrade jag mig om.

Grattis Eliza, det gjorde du förbaskat bra!
Citera
2016-05-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
Iofs vet man inte vad som skett i familjen, men som det verkar håller jag med.

Nu har dessutom ingifta moster Jessica Wahlgren bloggat om att jantelagen berövat Bianca på segern eftersom hon är "för snygg". Alltså, ursäkta#1, menar häxan Jessica att Eliza skulle vara ful och svenska folket därför röstat på henne. Ursäkta#2, är det inte bra av Bianca att lyckats bli tvåa bland ett stort startfält. Ursäkta#3, Kanye West stil på prisutdelnigar är för pinsam för att importeras till Sverige.
Jag såg iofs endast sammandraget men Eliza dansade riktigt bra. Någon jämförelse bekymrade jag mig om.

Grattis Eliza, det gjorde du förbaskat bra!

Det mest tragiska är att hon inte ens är gift med Linus längre, men fortsätter ha hans efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in