Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Försökte inte Carlos ta ett strupgrepp en gång till?
Jo så är det, plural inte singular och naturligtvis förjävligt. Enda jag vill komma åt är att det inte ska va överdrivna reaktioner från alla håll och kanter men dessvärre är det som det är.
Citat:
Matchen? Jag skulle inte vilja säga att AIK tog tre poäng, snarare att de fick tre poäng. Otto bjuder ju på 2½ mål och FFF hade ju en riktigt bra chans att göra ett tredje mål.
Nja vänder man på det så bjöd försvaret och Carlgren på kvitteringen när dom parodiskt står och tittar på när bollen landar på Nielsens huvud och in i mål, sen borde ju Carlos gjort ännu ett mål när en FFF back bjuder Avdic på bollen som han kan passa in centralt nån gång nära stopptid.
Citat:
Undrar hur ni klarar plasten och ett förmodligen riktigt taggat Gefle? En del fans har ju redan räknat in tre poäng.
Bra fråga, så länge spelarna kommer upp i någorlunda bra nivå och inte hybrisen ansluter till planen bör vi vinna. Hur många mål är det inte som Gefle släppt in på senare tid? Noterbart är i alla fall att senaste tre matcherna mellan Gefle-AIK slutat 1-2 och i samtliga matcher har AIK tagit ledningen, Gefle kvitterat och AIK gjort mål i slutminuterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flaskbacck
Tycker dock att "rulla runt och slåss" är bra mycket mildare än ett strypgrepp. Hade Strandberg gått fram och knuffat till Sundberg eller något hade det varit en sak, men att hålla strypgrepp på det sättet är fan psykopatfasoner.
Kanske överanalyserar det, vad vet jag.
Tycker det är jämnt skägg, vissa vill få det till att Carlos försökte mörda Sundgren. Kom igen.
Är det verkligen så här fascinerande med idrottsmän som ryker ihop en kort stund? Tror det är relativt vanligt men att i majoriteten av gångerna sker det mer diskret än såhär.