2016-05-20, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
https://www.youtube.com/watch?v=T0LUWGNyDX4

En brud som har dejt med en tinder kille. Killen ser inte alls ut som på bilderna han framhäver på tinder och blir friendzoned.

Kände mig dummare av att se på den videon, allt kändes så fejk. Jag förstår inte hur såna här YouTube-karriärer går ihop, vad är det fär puckon som följer sånt här?

Du säger att han blev friendzonad på grund av att han framhäver sina bilder? Tjejen säger ju att hon är gay.
Citera
2016-05-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Kände mig dummare av att se på den videon, allt kändes så fejk. Jag förstår inte hur såna här YouTube-karriärer går ihop, vad är det fär puckon som följer sånt här?

Du säger att han blev friendzonad på grund av att han framhäver sina bilder? Tjejen säger ju att hon är gay.
Va? Hon är väl bi om något. Kolla hennes tidigare tinder-date series där hon går på dater med killar och tjejer. Ja han blir friendzone:ad och det märks tydligt i slutet och i början av slutet. Och inte pga att han framhäver sina bilder utan mer av deras dåliga connection. Men man kan ju inte dra sig undan med att han inte såg ut som på bilderna (mer mullig t.ex.)

Och nej det är inte fake
Citera
2016-05-20, 11:58
Bannlyst
Citat:
Va? Hon är väl bi om något. Kolla hennes tidigare tinder-date series där hon går på dater med killar och tjejer.

Ja, hon sa i videon du länkade att det är för att lära känna personer. Videon som började efteråt var av samma person och den hette "i'm probably gay". Jag såg den nu och där säger hon att hon är gay men vill inte gå ut med det helt ännu.

Citat:
Ja han blir friendzone:ad och det märks tydligt i slutet och i början av slutet.

Nej, det är uppgjort, det är två personer som försöker göra karriär på sociala medier. Såg du inte reklamen för hans instagram? Du är så naiv.

Citat:
Och inte pga att han framhäver sina bilder utan mer av deras dåliga connection. Men man kan ju inte dra sig undan med att han inte såg ut som på bilderna (mer mullig t.ex.)

Okej, dock såg man ju aldrig deras date.

Citat:
Och nej det är inte fake

Hahaha.
Citera
2016-05-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Ja, hon sa i videon du länkade att det är för att lära känna personer. Videon som började efteråt var av samma person och den hette "i'm probably gay". Jag såg den nu och där säger hon att hon är gay men vill inte gå ut med det helt ännu.

Nej, det är uppgjort, det är två personer som försöker göra karriär på sociala medier. Såg du inte reklamen för hans instagram? Du är så naiv.

Okej, dock såg man ju aldrig deras date.

Hahaha.
Så du menar att bara för att hon länkar hans instagram är hela videon fake? hmm, dat logic.

Kolla på lite mer videos av henne så märker du snart att det inte är fake.
Citera
2016-05-20, 12:06
Bannlyst
Citat:
Så du menar att bara för att hon länkar hans instagram är hela videon fake? hmm, dat logic.

Kolla på lite mer videos av henne så märker du snart att det inte är fake.

Jag såg två stycken och jag ångrar mig redan, tänker inte se fler eftersom jag inte får ut något av det.

Om du avdyrkar henne så tänker jag inte stoppa dig, det är bara du som förlorar på det.
Citera
2016-05-20, 12:23
Bannlyst
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=T0LUWGNyDX4

En brud som har dejt med en tinder kille. Killen ser inte alls ut som på bilderna han framhäver på tinder och blir friendzoned.

Lol haha hur kunde du ens gå med på såna videos? De liknande kanalerna gör sådana fake videos bara får tjäna pengar på annonseringen.

Tror definitivt inte att en kille frivillig skulle vara med på en youtube film för allmänheten under första Tinder träff. Känns att hela är uppgjord.
Citera
2016-05-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Tror definitivt inte att en kille frivillig skulle vara med på en youtube film för allmänheten under första Tinder träff. Känns att hela är uppgjord.
Alla är inte lika rädda och har dålig självkänsla som den generella flashback användaren. Säg inte att det är fake bara för att du inte hade vågat göra det.

Och nej det är varken uppgjort eller fake.
Citera
2016-05-20, 14:58
Bannlyst
Citat:
Alla är inte lika rädda och har dålig självkänsla som den generella flashback användaren. Säg inte att det är fake bara för att du inte hade vågat göra det.

Och nej det är varken uppgjort eller fake.

Så helt plötsligt har man dålig självkänsla för att man inte vill vara med på en sådan youtube film?

Du kan inte vara mer än 18 år med tanke på hur du skriver och resonerar saker och ting, tro inte blint på allt du ser, den kanalen du länkade är känd för att dra in pengar på uppgjorda youtube videos, de där killar o tjejer som finns med i videon är skådespeleri.

Samma sak med Kiss prank youtube kanalen prankinvasion och hundratals andra youtube kanaler såsom social experiment med tiggare och uteliggare.
Citera
2016-05-20, 15:02
Medlem
Citat:
Så helt plötsligt har man dålig självkänsla för att man inte vill vara med på en sådan youtube film?
Ja för att du baserar ditt påstående utifrån din egna osäkerhet. Att videon skulle vara fake för att någon låter sig bli filmad på en dejt.

Citat:
Du kan inte vara mer än 18 år med tanke på hur du skriver och resonerar saker och ting, tro inte blint på allt du ser,

Jo jag vet att det finns mkt fake på youtube med pranks etc, dock är inte detta ett prank. Om du tittar på hennes tidigare dates så ser du att de är äkta.

Citat:
den kanalen du länkade är känd för att dra in pengar på uppgjorda youtube videos, de där killar o tjejer som finns med i videon är skådespeleri.
källa?
Citera
2016-05-20, 15:18
Bannlyst
Citat:
Du har alltså 100 match men lyckats starta konversation med bara 4 av dem?

Är du rädd för att prata med de andra eller vad är ditt mål med Tinder?

Vissa svarar efter 1 månad, vissa aldrig, vissa vill jag inte ha kontakt vid närmare granskning. Jag öppnar inte alltid profilen och undersöker den djupare.
Citera
2016-05-20, 16:57
Medlem
Får löjligt dålig respons de senaste dagarna i chatten, inget som är annorlunda.

Tinders sortering där senaste konversationen borde hamna högst upp är ju dock helt åt helvete, vet inte om det kan ha med saken att göra?
Citera
2016-05-20, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drickerkiss
Får löjligt dålig respons de senaste dagarna i chatten, inget som är annorlunda.

Tinders sortering där senaste konversationen borde hamna högst upp är ju dock helt åt helvete, vet inte om det kan ha med saken att göra?

Det har hänt att tjejer missat ens meddelande, men jag tror inte de swipear höger på allt så nog ser de dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in