Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-20, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Vissa svarar efter 1 månad, vissa aldrig, vissa vill jag inte ha kontakt vid närmare granskning. Jag öppnar inte alltid profilen och undersöker den djupare.

Sitter du och fantasierar om henne och väntar på henne i 1 månad för att du ska hoppas på hon ska svara dig???

Hur i pass desperat får man egentligen vara? Helt seriös, finner fan inga ord för er killar. Ni har en lång väg kvar att bli män!

Sätt regler för dig! Svarar hon inte på första så skickar du nytt igen efter 3 dagar. Svarar hon inte då dagen efter då är det bara unmatcha. Men det verkar som att båda parterna har kvar varandra på listan för bekräftelse där tjejen har lyckats ta kontroll över er totalt.
Senast redigerad av Arisk-Kurd 2016-05-20 kl. 17:52.
Citera
2016-05-20, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Sitter du och fantasierar om henne och väntar på henne i 1 månad för att du ska hoppas på hon ska svara dig???

Hur i pass desperat får man egentligen vara? Helt seriös, finner fan inga ord för er killar. Ni har en lång väg kvar att bli män!

Sätt regler för dig! Svarar hon inte på första så skickar du nytt igen efter 3 dagar. Svarar hon inte då dagen efter då är det bara unmatcha. Men det verkar som att båda parterna har kvar varandra på listan för bekräftelse där tjejen har lyckats ta kontroll över er totalt.

Vem har sagt att jag är intresserad av dem? Varför ska jag radera snygga profiler? Har inget att förlora på att behålla dem.
Citera
2016-05-20, 18:16
Bannlyst
Citat:
Vem har sagt att jag är intresserad av dem? Varför ska jag radera snygga profiler? Har inget att förlora på att behålla dem.

Precis vad jag tänkte, att du har de kvar bara för de är snygga. Får det dig och sova bättre på nätterna också? Typ törsta dig själv genom varje gång kolla på din Tinder lista och känna dig lite stolt att du lyckats få lite match med snygga damer som inte ens svarar eller är intresserade av dig?
Citera
2016-05-20, 18:32
Bannlyst
Citat:
Precis vad jag tänkte, att du har de kvar bara för de är snygga. Får det dig och sova bättre på nätterna också? Typ törsta dig själv genom varje gång kolla på din Tinder lista och känna dig lite stolt att du lyckats få lite match med snygga damer som inte ens svarar eller är intresserade av dig?

Jag påpekade ju att vissa har svarat efter en månad. Allt att vinna inget att förlora på att behålla dem. De jag haft regelbunden kontakt med svarade normalt inom dygnet eller någon dag senare. Jag kan inte ha en kontakt utan att hon faktiskt gillade mig. Så att hon inte svarade innebär ju inte en diss förrän vi faktiskt startat konversationen.
Citera
2016-05-20, 19:08
Bannlyst
Citat:
Jag påpekade ju att vissa har svarat efter en månad. Allt att vinna inget att förlora på att behålla dem. De jag haft regelbunden kontakt med svarade normalt inom dygnet eller någon dag senare. Jag kan inte ha en kontakt utan att hon faktiskt gillade mig. Så att hon inte svarade innebär ju inte en diss förrän vi faktiskt startat konversationen.

Syftade mer på de som aldrig svarar varken på första eller andra meddelandet.
Citera
2016-05-20, 19:23
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Varför är du så otrevlig? Låt honom ha kvar sina matches ifall han vill. Vad gör det dig ifall han har kvar dessa?
Citera
2016-05-20, 19:26
Bannlyst
Citat:

Första meddelandet är ju inget konstigt. Vi har ju inte ens påbörjat konversationen. Är hon exceptionellt snygg behåller därmed kontot. Om vi däremot snackar och hon bara försvinner i fel läge är det en annan femma. Då anar jag det värsta. I det mest olyckliga fallet hittills var dock den tjejen ganska pådrivande och intresserad av mig, vilket gjorde att jag inte visste om hon försvann av andra skäl.
Citera
2016-05-20, 20:28
Bannlyst
Alltså, vad fan är det som händer? Har varit stendött ett bra tag nu. Har nya bilder och allt, bättre än någonsin.
Citera
2016-05-20, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi
Alltså, vad fan är det som händer? Har varit stendött ett bra tag nu. Har nya bilder och allt, bättre än någonsin.

Stendött här också. Noll matchningar för dagen.
Citera
2016-05-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi

Ja, väldigt dött. Inte en enda matchning på flera dagar. Har två konton. Det ena kontots GPS är inställd på Stockholm, den andra ställde jag in på Berlin, Tyskland för att testa. Ingen matchning där alls heller. Båda slutade "fungera" ungefär samtidigt.
Citera
2016-05-20, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Ja, väldigt dött. Inte en enda matchning på flera dagar. Har två konton. Det ena kontots GPS är inställd på Stockholm, den andra ställde jag in på Berlin, Tyskland för att testa. Ingen matchning där alls heller. Båda slutade "fungera" ungefär samtidigt.

Men om något faktiskt var fel hade ju ingen dykt upp i flödet. Allt fungerar mig veterligen.
Citera
2016-05-20, 22:36
Bannlyst
Får hoppas att denna flatline är p.g.a. det dassiga vädret de senaste dagarna och att det drar igång igen när sommarvärmen kommer åter. Vad ska man annars ta sig till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in