2016-05-19, 21:28
Medlem
TheAlamos avatar
Har träffat den snyggaste tjejen jag haffat genom Tinder nu. Skulle säga 10/10 i ansiktet, otroligt! Vi hänger hela tiden men jag flyttar utomlands om några veckor så det är ju lite oturligt. Men kul så länge det varar. Ibland händer det.
Citera
2016-05-19, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Ibland händer det.

Påstår absolut inte att det inte figurerar skönheter. Säger bara att de är 1) Sällsynta.

2) oftast fejkkonton.
Citera
2016-05-19, 22:39
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prototyp1
Påstår absolut inte att det inte figurerar skönheter. Säger bara att de är 1) Sällsynta.

2) oftast fejkkonton.
Nu är det en tjej jag träffat alltså. Men ja, de flesta tjejer som ser ut som 8or på bild är antagligen en 6a och fet.
Citera
2016-05-19, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Nu är det en tjej jag träffat alltså. Men ja, de flesta tjejer som ser ut som 8or på bild är antagligen en 6a och fet.

Fast en 8a utan smink då... Du rör en känslig punkt eftersom jag precis dissats av en
Citera
2016-05-19, 23:02
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Fast en 8a utan smink då... Du rör en känslig punkt eftersom jag precis dissats av en
Svenska tjejer är världsmästare på att ta bilder. Man blir dissad av 20 innan man kan träffa en.
Citera
2016-05-20, 02:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
nån av er som bor runt Skåne och använder denna appen? Hur är det med matchningar och sånt?

Jag har använt Tinder ett kortare tag nu, med upp emot 100 matchningar. Av dessa har jag konverserat med 4. Vill även påstå att dessa har varit de enda av någorlunda värdig standard. Syftar inte bara på utseende utan också allmän presentation. Inga skumheter knutet till kontona. Resten är mix av immigranter/utbytesstudenter. Inga man relaterar till och vill ta en fika med direkt..

Tålamod om du ska använda Tinder. Det kan dyka upp någon intressant från ingenstans, men det är en nål i en myrstack.
Citera
2016-05-20, 07:11
Bannlyst
Citat:
Jag har använt Tinder ett kortare tag nu, med upp emot 100 matchningar. Av dessa har jag konverserat med 4. Vill även påstå att dessa har varit de enda av någorlunda värdig standard. Syftar inte bara på utseende utan också allmän presentation. Inga skumheter knutet till kontona. Resten är mix av immigranter/utbytesstudenter. Inga man relaterar till och vill ta en fika med direkt..

Tålamod om du ska använda Tinder. Det kan dyka upp någon intressant från ingenstans, men det är en nål i en myrstack.

Du har alltså 100 match men lyckats starta konversation med bara 4 av dem?

Är du rädd för att prata med de andra eller vad är ditt mål med Tinder?
Citera
2016-05-20, 09:37
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Du har alltså 100 match men lyckats starta konversation med bara 4 av dem?

Är du rädd för att prata med de andra eller vad är ditt mål med Tinder?
Alla svarar inte på meddelanden då tjejer på Tinder har fler matchningar och fler konversationer igång. Brudar kan bara välja och vraka..
Citera
2016-05-20, 09:37
Medlem
Citat:

Varför swipear du höger på folk som inte är "värdig din standard"? Det om något känns väl väldigt dumt?
Citera
2016-05-20, 10:16
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=T0LUWGNyDX4

En brud som har dejt med en tinder kille. Killen ser inte alls ut som på bilderna han framhäver på tinder och blir friendzoned.
Citera
2016-05-20, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mau5
Alla svarar inte på meddelanden då tjejer på Tinder har fler matchningar och fler konversationer igång. Brudar kan bara välja och vraka..

Om hon inte svarar då är det unmatcha som gäller. Eller vad är meningen med ha kvar de på sin lista? Är det för att nöja sig själv och göra sig glad med vilka brudar man ha matchat med som man innerst inne vet att det inte kommer leda till ett skit?!

En tjej som inte svarar på första meddelandet är tecken på att hon inte är genuin intresserad även om hon tar sig och svarar efter några dagar så är chansen att det inte kommer leda till ett skit.
Citera
2016-05-20, 11:21
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arisk-Kurd
Om hon inte svarar då är det unmatcha som gäller. Eller vad är meningen med ha kvar de på sin lista? Är det för att nöja sig själv och göra sig glad med vilka brudar man ha matchat med som man innerst inne vet att det inte kommer leda till ett skit?!

En tjej som inte svarar på första meddelandet är tecken på att hon inte är genuin intresserad även om hon tar sig och svarar efter några dagar så är chansen att det inte kommer leda till ett skit.
Du får det att låta som att jag gör detta? Jag tar bort matches som inte svarar, blir inte enklare än så. Varför försöka prata med ett sliddjur som varken svarar eller visar något slags intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in