2016-05-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Det bär av till Dusseldorf i början av september. Vilka fkk är värda att besöka i området? Vi tänkte hyra bil så att vi lätt kan ta oss till de olika ställena. Vi har fyra dagar att slå ihjäl så vilka fyra ställen är värda att besöka? Samya, Golden time, Living room och Dolce vita verkar som många pratar gott om…har de rätt? Oceans och Magnum är på dekis eller? Hur är de andra ställena som Acapulco, Babylon och Happy garden t ex? Ge mig förslag på de fyra bästa ställena, rangordna gärna dessa inbördes och har ni tid och ork så förklara gärna också varför ni rangordnar som ni gör och berätta vilka ställen som har snyggast brudar.

Mvh pottis

GT ska ni inte missa, kan vara vara lite mycket folk ibland snackade med tjej i helgen som sa att det var 400 betalande på en dag förra veckan, lite rökigt men annars den bästa enligt mig. GT kör dock ganska hård utsortering på vilka som får komma in är du mörkhyad eller dom tror att det blir problem kommer du inte in. ACA(rökfritt inomhus) är ett bra budget alternativ. Samya o Babylon ligger inte Dusseldorf och har inte varit där. Happy garden påminner lite om GT men håller inte samma klass.
Många har skrivit gott om LR,DV och kan bara hålla med. Magnum har lite mer agressiva tjejer.
Jag hade kört på GT,ACA,LR,DV
Citera
2016-05-11, 21:40
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Är också en aning introvert och blyg av mig, alltså är tjejerna kräsna?

Utseendemässigt ser jag bra ut, men som sagt socialt kan det bli knackigt speciellt om dom inte kan prata så bra engelska ju..

Dom är ute efter dina pengar. End of story.

Och DOM raggar på DIG! Tänk precis tvärs om hur det brukar va på krogen hemma!
Citera
2016-05-16, 23:08
Medlem
Jag är ganska överviktig, 185cm/115kg, tunnhårig men trevlig och ser ok i övrigt. Finns ju en anledning till att man ser sig om efter ställen som FKK.

Mina frågor handlar mer om det runtikring än själva tjejerna.

1. Hur är badrockar och liknande? Går det att se anständig ut som lite större herre? Eller kommer man se ut som en elefant i bikini?

2. Hur är man klädd när man badar, simmar i poolen, solar på uteplatser osv? Som man alltså. Är man helt au naturale då eller tillåts någon slags badbyxor?

3. Om man normalt sett är väldigt snabb första vändan, kan man be om en go massage de första 15-20 minuterna och sen avsluta med en ritt på 10 minuter för att få lite valuta för pengarna? Känns ju surt att pröjsa 50€ för en minuts sex första gången...

4. Tillåts någon slags förströelse förutom sex och mat/dricka? Kan man ha med sig en läsplatta och läsa lite mellan varven, sola en stund och sen ge sig på det igen? Misstänker att en ipad är förbjuden pga kamera?

Jag är inte sugen på att sitta och snacka skit med främligar i timmar utan då hellre ta ett bad, sola lite, läsa en bra bok och när lusten faller på leta upp en tjej som passar bra och motinera av sig lite. Då kan man ju lätt spendera en heldag och några hundra €!
Citera
2016-05-16, 23:32
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PellePK
Jag är ganska överviktig, 185cm/115kg, tunnhårig men trevlig och ser ok i övrigt. Finns ju en anledning till att man ser sig om efter ställen som FKK.

Mina frågor handlar mer om det runtikring än själva tjejerna.

1. Hur är badrockar och liknande? Går det att se anständig ut som lite större herre? Eller kommer man se ut som en elefant i bikini?

2. Hur är man klädd när man badar, simmar i poolen, solar på uteplatser osv? Som man alltså. Är man helt au naturale då eller tillåts någon slags badbyxor?

3. Om man normalt sett är väldigt snabb första vändan, kan man be om en go massage de första 15-20 minuterna och sen avsluta med en ritt på 10 minuter för att få lite valuta för pengarna? Känns ju surt att pröjsa 50€ för en minuts sex första gången...

4. Tillåts någon slags förströelse förutom sex och mat/dricka? Kan man ha med sig en läsplatta och läsa lite mellan varven, sola en stund och sen ge sig på det igen? Misstänker att en ipad är förbjuden pga kamera?

Jag är inte sugen på att sitta och snacka skit med främligar i timmar utan då hellre ta ett bad, sola lite, läsa en bra bok och när lusten faller på leta upp en tjej som passar bra och motinera av sig lite. Då kan man ju lätt spendera en heldag och några hundra €!

1. Badrockarna brukar vara väl tilltagna så de sitter inte åt. Man kan be om en större om man skulle råka få en för liten.

2. Naken

3. Tjejerna fyller ofta ut tiden med snack eller ryggmassage om du kommer för tidigt. Många vill nog ha betalt för en halvtimme till om du vill ha en andra vända.

4. Flera klubbar erbjuder trådlöst nätverk och tillåter att man tar med en iPad in. Jag har själv gjort detta på Livingroom och jag har sett en snubbe lyssna på musik via en iPad vid inomhuspoolen på Artemis.

Främlingar kommer inte att tilltala dig om du inte själv visar att du vill snacka.
Citera
2016-05-17, 19:02
Medlem
Har nu övervägt att ta mig till klubbarna i Frankfurt/Dusseldorf istället för Artemis i fortsättningen
så ni som varit där vilka är värda ett besök och skriv gärna varför och för och nackdelar!

Tänker mig att åka tidig höst nästa gång då jag inte gillar allt för varmt väder.

Tycker att Artemis har förändrats mycket bara sen i höstas och för att inte tala om sista månaderna.
Citera
2016-05-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masse78
Har nu övervägt att ta mig till klubbarna i Frankfurt/Dusseldorf istället för Artemis i fortsättningen
så ni som varit där vilka är värda ett besök och skriv gärna varför och för och nackdelar!

Tänker mig att åka tidig höst nästa gång då jag inte gillar allt för varmt väder.

Tycker att Artemis har förändrats mycket bara sen i höstas och för att inte tala om sista månaderna.
Sharks har varit nr1 i Frankfurt-området de senaste året. Har inte förändrats mycket. Fortfarande bra service och bra lineup. Detta är min personliga favoritklubb så jag är inte helt objektiv.
Oase skall just nu ha en väldigt bra lineup. Bra sommarklubb då uteområdet är stort och fint. Jag gillar inte inomhus på Oase om vintrarna. Känns lite för trångt för min smak.
Palace har ingen utesektion. Lite äldre tjejer, mycket silikon och tatueringar. Palace ligger nära mässhallen i Frankfurt och tjejerna agerar därefter. De har attityden att de aldrig kommer se dig igen så om du gillar flickvänsupplevelsen så är Palace sämsta alternativ.
Mainhattan; bra klubb inne i Frankfurt. Lite mindre än de andra och inte så stor variation på brudarna. Mycket rumänskt och servicen varierar men oftast är den bra.
World var det över två år sen jag besökte. Bra sommarklubb med bra uteområde.
Citera
2016-05-17, 19:35
Medlem
Citat:
...

På vilket sätt?
Citera
2016-05-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Sharks har varit nr1 i Frankfurt-området de senaste året. Har inte förändrats mycket. Fortfarande bra service och bra lineup. Detta är min personliga favoritklubb så jag är inte helt objektiv.
Oase skall just nu ha en väldigt bra lineup. Bra sommarklubb då uteområdet är stort och fint. Jag gillar inte inomhus på Oase om vintrarna. Känns lite för trångt för min smak.
Palace har ingen utesektion. Lite äldre tjejer, mycket silikon och tatueringar. Palace ligger nära mässhallen i Frankfurt och tjejerna agerar därefter. De har attityden att de aldrig kommer se dig igen så om du gillar flickvänsupplevelsen så är Palace sämsta alternativ.
Mainhattan; bra klubb inne i Frankfurt. Lite mindre än de andra och inte så stor variation på brudarna. Mycket rumänskt och servicen varierar men oftast är den bra.
World var det över två år sen jag besökte. Bra sommarklubb med bra uteområde.

Tack för det snabba svaret . Jag är inte mycket för tjejer som ser ut som porrstjärnor utan vanliga fina tjejer,gillar små nätta tjejer så rumänskor tilltalar mig.

Jag är intresserad av GFE och inget annat så inte bara töm o glöm!
Citera
2016-05-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltorsken
På vilket sätt?

Jag tycker att hela stället blivit mer "Agresivt" och ej så avslappnat och inte minst vid mitt senaste besök som jag ej hunnit att skriva något om ännu.

Har kanske haft oturen på min sida då jag varit på helger och då det varit några större event i berlin.

Men har svårt att tro att det är enda anledningen. Många av tjejerna uppvisar tydliga tecken på "stress" och frågan är hur dom egentligen mår?

Även flera av mina favoriter var annorlunda än tidigare tyvärr. Men har haft några bra träffar oxå såklart bla med min nya "Flickvän" !
Citera
2016-05-17, 20:23
Medlem
Citat:
Tack för det snabba svaret . Jag är inte mycket för tjejer som ser ut som porrstjärnor utan vanliga fina tjejer,gillar små nätta tjejer så rumänskor tilltalar mig.

Då skall du inte gå på Palace
I övrigt får du detta på de andra klubbarna. Kan tillägga att Mainhattan och Oase har avdelat utrymme där tjejerna inte får ragga på dig. Mainhattan har rökfritt; de andra inte. Sharks har Roxana, Patricia och Adina och det är en stor fördel
Citera
2016-05-17, 21:52
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Om det är GFE som du söker så är det i första hand Düsseldorf som gäller:

Living Room framför allt (alltid bra service, varierande line-up), men även Dolce Vita (varierande service, men bättre line-up). Se mina kommentarer i Düsseldorf tråden.

Frankfurt är mer knull-fabriker. Men Mainhattan kan jag varmt rekommendera (påminner mycket om Dolce Vita). Låg stressnivå här. Även Sharks är bra (bättre line-up men mer stress och raggning). Glöm Palace.
Se mina recensioner i denna tråd.
(FB) 4 FKK-klubbar i Frankfurtsområdet på 4 dagar: Sharks, Palace, Oase och Mainhattan
Senast redigerad av Arnold15 2016-05-17 kl. 21:55.
Citera
2016-05-17, 23:02
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:

Om du tänker åka till Frankfurt under hösten så kolla om det är en mässa i staden just då.

Vilka klubb som är bäst är väldigt individuellt, för några år sedan så tyckte jag att Mainhattan var min favoritklubb men efter ett par dåliga besök förra sommaren och hösten så föredrar jag numera Oase. Mainhattans lineup verkade ha försämrats enormt gentemot ett par år tidigare samtidigt så har Oases ombyggnad gjort den klubben betydligt bättre framför allt på sommarhalvåret.

Palace kan vara en trevlig klubb om man är beredd på att det är väldigt aggressivt och är ok med det dock så har Palace ingen uteavdelning så klubben passar bättre på vinterhalvåret.

Sharks har jag inte besökt ännu utan det står på planeringen under sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in