Citat:
Ursprungligen postat av
masse78
Har nu övervägt att ta mig till klubbarna i Frankfurt/Dusseldorf istället för Artemis i fortsättningen
så ni som varit där vilka är värda ett besök och skriv gärna varför och för och nackdelar!
Tänker mig att åka tidig höst nästa gång då jag inte gillar allt för varmt väder.
Tycker att Artemis har förändrats mycket bara sen i höstas och för att inte tala om sista månaderna.

Sharks har varit nr1 i Frankfurt-området de senaste året. Har inte förändrats mycket. Fortfarande bra service och bra lineup. Detta är min personliga favoritklubb så jag är inte helt objektiv.
Oase skall just nu ha en väldigt bra lineup. Bra sommarklubb då uteområdet är stort och fint. Jag gillar inte inomhus på Oase om vintrarna. Känns lite för trångt för min smak.
Palace har ingen utesektion. Lite äldre tjejer, mycket silikon och tatueringar. Palace ligger nära mässhallen i Frankfurt och tjejerna agerar därefter. De har attityden att de aldrig kommer se dig igen så om du gillar flickvänsupplevelsen så är Palace sämsta alternativ.
Mainhattan; bra klubb inne i Frankfurt. Lite mindre än de andra och inte så stor variation på brudarna. Mycket rumänskt och servicen varierar men oftast är den bra.
World var det över två år sen jag besökte. Bra sommarklubb med bra uteområde.