Härligt
Hur ser plåstret ut? Är det tunnt, genomskinligt och lite tejpaktigt eller tjockare och mjukare som om det vore gele i? Är det sådant plåster som ser ut som en bred tejpbit fastsatt på en tunn plastbit typ

så är det bar att klippa på i så många bitar du vill.
Den faktiska mängden fentanyl brukar stå på plastförpackningen plåstret ligger i. Har för mig att 50mcgh plåstrerna har runt 8mg fentanyl totalt
(25mcgh - 4mg, 100mcgh - 16mg) kan minnas galet så ta mig inte på orden.
Skall du ha det på dig kan du börja med 1/4 av plåstret, röka på folie så räcker nog 1cm2. När jag tuggat så har jag bara tagit småbitar och tuggat tills jag blev nöjd.
Citat:
Ursprungligen postat av
xpll
Tack för svaret foshobro. Jag tog med mig det i väskan tillbaka till Sverige.
Jag hittar så mycket olika information om det här plåstret så jag har ingen aning om vad jag ska göra med det. Vet inte om jag vågar använda det själv eller om jag ska byta bort det. Hur mycket är ett 50mcg 72 timmars plåster värt? Nån som vet det?
Om jag skär det i flera delar, kan jag förvara det som är kvar för att använda vid ett annat tillfälle? Isåfall hur? Kan jag tex skära det i åtta delar och sätta på mig det? Eller måste jag tugga på det om jag redan skärt i det?
Nu har jag lite mer tid att experimentera men jag vill helst bli lite hög idag.
Nån som använt Actavis? Är det gel eller ska det vara lika fördelat? Om det inte sitter fast, kan jag sätta tejp över?