2016-04-09, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wheelyman
Hur är ruset på fentanyl?
Det var länge sedan jag hade ett rus på det nu, men det saknar den där själsliga värmen och euforin man får på morfin eller oxy. Istället blir du bara kroppsligt varm och svettas som en gris.
Klart, du mår ju kalas på fentanyl också men dess främsta egenskap är att man noddar hårt, men så fort tolerans byggs upp tycker jag man blir mest seg och trött bara.
Citera
2016-04-27, 18:58
Bannlyst
påverkar fentanyl serotinet på ngt vis?
Citera
2016-04-30, 16:10
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheelyman
Är det någon som testat Acrylfentanyl från thes***k?
Och hur är ruset gämfört med oxycontin i nosen?
Har ätit oxycontin i 3 år men nyss slutat o saknar ruset...
Vad är normalt att börja med ?
Inte värt att pröva. Det var skit. Jag köpte för länge sedan, fick tom en massa gratisprover då de var nya och ville ha rekomendationer. Trots detta var det några tabs som var ojämt färgade, färgen indikerar hur väl de blandat kemikalierna. Det var nog bara färgämnen i och inte ngt annat än besk smak. Jag hade iofs stor tolerans. Men det bostade inte ens när jag tog horse. Vilken annan opiat eller fenta alltid gör. Bortkastade pengar och lurendrejerier.

Vart får man fråga om sidor som gör reklam för diverse saker? Får man fråga i denna tråd!
Citera
2016-05-08, 17:59
Medlem
Hej jag befinner mig utomlands just nu. Jag tar vanligtvis tramadol mot smärta men bara vid behov. Jag tar det i russyfte också ibland. 1-2 ggr i veckan blir det då runt 400 mg per gång. Januari till mars i år har jag använt oxy i russyfte 40 mg var tredje dag.

Jag har träffat en läkare här som jag visade mitt tram recept för och sa att jag inte har tillräckligt kvar för resten av resan. HAN GAV MIG ETT 50 mcg/h FENTANYL PLÅSTER och sa att jag inte borde ta tramadol så ofta för att det är så starkt.

Det här plåstret ska verka i 3 dygn. Jag vågar inte mixtra med det, vill helst ta det som det ska tas.
Kommer det bli för starkt för mig att ha plåstret på mig?
Märket är actavis på plåstret, är det gel i den? Kan jag skära det i fyra bitar och ha på mig det?

Måste förbruka det innan jag åker tillbaks, har bara några dagar kvar på mig så snabba svar uppskattas.
Citera
2016-05-10, 11:26
Medlem
Nån som kan hjälpa mig? Jag måste åka tillbaks till Sverige snart, kommer jag överdosera om jag sätter på mig plåstret? Om jag känner att det är för mycket, kan jag ta av det då, eller är det för sent då?

Undrar om det skulle vara riskfyllt att med sig plåstret till Sverige på flyget istället?
Citera
2016-05-10, 17:25
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpll
Nån som kan hjälpa mig? Jag måste åka tillbaks till Sverige snart, kommer jag överdosera om jag sätter på mig plåstret? Om jag känner att det är för mycket, kan jag ta av det då, eller är det för sent då?

Undrar om det skulle vara riskfyllt att med sig plåstret till Sverige på flyget istället?

Överdos så som att det skulle vara fara för livet har jag svårt att tro, däremot kan det bli för mycket så du mår illa vilket inte är speciellt kul på planet. Sätter du på dig det direkt innan du går genom kontrollen och tar av dig det på planet eller whatever skall det väl inte vara några problem.

Jag hade dock lagt det i väskan utan förpackningen och hoppats på det bästa så jag haft ett helt att tugga på eller röka väl hemma i sverige
Citera
2016-05-15, 16:39
Bannlyst
Har ett 50mcg plåster och 2 25mcg bitar. Tar normalt 0;5-1g heroin per dag. Hur mycket bör jag inta vid fentanyl IV då? Och hur ska jqg gå tillväga, ta bott tejp från t e x 12,5? Jag respektar drogen mer än heroin
Citera
2016-05-15, 17:04
Medlem
Tack för svaret foshobro. Jag tog med mig det i väskan tillbaka till Sverige.

Jag hittar så mycket olika information om det här plåstret så jag har ingen aning om vad jag ska göra med det. Vet inte om jag vågar använda det själv eller om jag ska byta bort det. Hur mycket är ett 50mcg 72 timmars plåster värt? Nån som vet det?

Om jag skär det i flera delar, kan jag förvara det som är kvar för att använda vid ett annat tillfälle? Isåfall hur? Kan jag tex skära det i åtta delar och sätta på mig det? Eller måste jag tugga på det om jag redan skärt i det?

Nu har jag lite mer tid att experimentera men jag vill helst bli lite hög idag.

Nån som använt Actavis? Är det gel eller ska det vara lika fördelat? Om det inte sitter fast, kan jag sätta tejp över?
Citera
2016-05-15, 22:30
Bannlyst
Gillade inte alls Fentanyl IV, gav ingen kick överhuvudtaget, inte alls som heroin.. inte som Dolcontin heller.

Men det är bara Heroin som har kickat för mig, och det är huvuddrogern och kommer alltid så förbli.
Citera
2016-05-15, 23:07
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen-90
Gillade inte alls Fentanyl IV, gav ingen kick överhuvudtaget, inte alls som heroin.. inte som Dolcontin heller.

Men det är bara Heroin som har kickat för mig, och det är huvuddrogern och kommer alltid så förbli.

Så du har skrinlagt planerna på att försöka sluta?
Citera
2016-05-17, 22:41
Medlem
finns något som säljs som är nässpray fast fentanyl, någon som har testat detta?
Citera
2016-05-17, 23:07
Medlem
foshobros avatar
Härligt
Hur ser plåstret ut? Är det tunnt, genomskinligt och lite tejpaktigt eller tjockare och mjukare som om det vore gele i? Är det sådant plåster som ser ut som en bred tejpbit fastsatt på en tunn plastbit typ så är det bar att klippa på i så många bitar du vill.
Den faktiska mängden fentanyl brukar stå på plastförpackningen plåstret ligger i. Har för mig att 50mcgh plåstrerna har runt 8mg fentanyl totalt (25mcgh - 4mg, 100mcgh - 16mg) kan minnas galet så ta mig inte på orden.

Skall du ha det på dig kan du börja med 1/4 av plåstret, röka på folie så räcker nog 1cm2. När jag tuggat så har jag bara tagit småbitar och tuggat tills jag blev nöjd.

Citat:
Ursprungligen postat av xpll
Tack för svaret foshobro. Jag tog med mig det i väskan tillbaka till Sverige.

Jag hittar så mycket olika information om det här plåstret så jag har ingen aning om vad jag ska göra med det. Vet inte om jag vågar använda det själv eller om jag ska byta bort det. Hur mycket är ett 50mcg 72 timmars plåster värt? Nån som vet det?

Om jag skär det i flera delar, kan jag förvara det som är kvar för att använda vid ett annat tillfälle? Isåfall hur? Kan jag tex skära det i åtta delar och sätta på mig det? Eller måste jag tugga på det om jag redan skärt i det?

Nu har jag lite mer tid att experimentera men jag vill helst bli lite hög idag.

Nån som använt Actavis? Är det gel eller ska det vara lika fördelat? Om det inte sitter fast, kan jag sätta tejp över?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in