2015-04-16, 13:51
Medlem
auriels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestoned
De ska smälta under tungan eller krossas och sniffas för max effekt.

Vet ej om magsyra förstör acetyl fentanylet eller något.
Det stämmer, Fentanyl tas inte upp i magen, så det är mkt bortkastat att svälja det.
Hela munskemhinnan är dock lämlpig. Det finns ex små " klubbor" /spatlar man använder på palliativa patienter, dessa penslar man munslenmhinnan med för smärtlindrande effekt.

Lycka till! tjing tjing
Citera
2015-04-21, 11:02
Medlem
snusaren92s avatar
söker snabba svar går på subutex 16mg dagen har inte tagit på 24 timmar
blockerar det mycjet av fentanylet har 12 mg plåster
Citera
2015-04-21, 11:30
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
söker snabba svar går på subutex 16mg dagen har inte tagit på 24 timmar
blockerar det mycjet av fentanylet har 12 mg plåster

Det blockerar en hel del så jag skulle skita i det om jag var du men du kan ju alltid testa.
Citera
2015-04-22, 14:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocco420
lite dubbel post här men som ja skrev tidigare undrar ja om inte buprenorfinet klara å blocka fentanyl. . men nu undrar jag om det inte klarar av ketogan heller ?!
går programmet så man vill ju hitta något man kan mysa på emellan åt.

Ketogan o tramadol funkar som sagt utmärkt när man går på sub o även fentanyl fast behövs större doser för att gå igenom.
Citera
2015-04-23, 13:41
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ketogan o tramadol funkar som sagt utmärkt när man går på sub o även fentanyl fast behövs större doser för att gå igenom.
Ja jag förstog att det skulle blockera trodde det skulle blockera ca 20 % Så gav mig ann ett försök.
Rökte 2 st plåster 12,2 micro gram.
och senaste intaget av 16mg sub var ganska exakt 29timmar kanske.
Det fungerade absolut men jag tycker 2 st plåster till kanske 3 hade behövts,
Det var säckert 3 år sen ja uplevde moffe på den här intensiva nivån vilket som.
Klådan lite här och där tycker ja nästan räkte ha ha som sagt hade jag haft mer skulle det var som lite första gången på moffe horse. Så nästa gång ska ja se till att ha 50 micro gram minst annars är det nog inte värt det.
Men till övriga nybörjare så kan ja recomendera detta väldigt starkt. Men dosera med det mindre man ska nog verkligen vara på säckra sidan när man tar detta, De va något jag nästan kunde känna dess potens.
Men jag gick på mag känsla skulle jag dosera efter vad olika personer skriver här kanske det skulle bli helt knas. Men aah fentanyl schysst grej verkligen.
Citera
2015-04-23, 13:44
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Det blockerar en hel del så jag skulle skita i det om jag var du men du kan ju alltid testa.
Kunde inte hålla mig började även bli dålig så de va bara att testa. Skulle haft trippla mängden det skulle vart något extra det
Citera
2015-05-12, 16:29
Medlem
sandra92s avatar
Någon som vet vilken av de nya analogerna som är mest potent? Fått hem ett par tabletter av de nya, så skulle va intressant om nån vet hur de är jämnfört med acetylen.
Citera
2015-05-12, 17:34
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Någon som vet vilken av de nya analogerna som är mest potent? Fått hem ett par tabletter av de nya, så skulle va intressant om nån vet hur de är jämnfört med acetylen.

Skriv först vilka de är.

Eller e-maila dem du köpte det hos; de kanske vet svaret?

Vi behöver en stor Fentanyl-analog tråd. Vad vet jag?
Citera
2015-05-12, 18:03
Medlem
Kadodis avatar
Min kran har fått in Fentanyl, det enda han sa var att de var "den starkaste styrkan" så antar 100 mcg då? Nu till grejen, han vill ha 2500 kr för det(!!). Är det normalt pris någonstans? Bor i mellersta Sverige. Tacksam för svar.
Citera
2015-05-12, 18:54
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Min kran har fått in Fentanyl, det enda han sa var att de var "den starkaste styrkan" så antar 100 mcg då? Nu till grejen, han vill ha 2500 kr för det(!!). Är det normalt pris någonstans? Bor i mellersta Sverige. Tacksam för svar.

Finns en tråd för sådana frågor som din.

(FB) Den stora "Vad kostar piller/droger?"-tråden (Prisfrågetråden) (Vad betalar du)
Citera
2015-05-12, 20:47
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Finns en tråd för sådana frågor som din.

(FB) Den stora "Vad kostar piller/droger?"-tråden (Prisfrågetråden) (Vad betalar du)

Jo jo, men tyckte personligen att fråga om fentanylets kostnad/styrka passade rätt bra i FENTANYLfaqen..
Citera
2015-05-13, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi

För 2500kr får typ 4g acetylfentanyl inrikes, inte så stor skillnad på effekten heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in