2016-05-15, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apfigur
En klasskompis till mig var ihop med henne när vi gick på Brunnsängskolan. Hon var tämligen skum och manipulativ redan då! Minns att min polares anhöriga var mycket obekväma med deras relation. Jag upplevde redan då att hon var i behov av hjälp. CH var ökänd bland folk som gick på fritidsgården i centrum. Känslan var dock att det var synd om henne.

Märkligt nog var hennes lillebrorsa och föräldrar riktigt sympatiska, vad jag minns!

Snälla berätta mer!

På vilka sätt var hon skum och manipulativ? Var de ihop länge? Umgicks du något med henne?
Citera
2016-05-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
I detta kök är det bara en person. Och det är inte CH.

Ok. Tack!

Svårt att gå tillbaka och hitta inläggen där hon skriver om var exakt hon jobbade nu när Nouw har släckt ner hennes blogg där. Men är säker på att hon jobbade i något förskole-/skolkök i området och att de var flera som jobbade där. Eller ja, säker och säker... Säker på att hon påstod det länge i bloggen kanske är mer korrekt.
Citera
2016-05-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Nej marythegangsta är inte någon släkting till Catrin. Catrin har, egentligen, rätt stor släkt. Men umgås inte med dem. Eller de umgås inte med henne, hur man nu vill se på det.

Inget konstigt i hennes uppväxt förutom att det narcissistiska beteendet fanns redan i högstadiet.

Finskt ursprung har de också, och definitivt inte släkt med någon fotbollsspelare eller modell.

Intressant! Tack!

Vet du mer om hennes släkt? Har de aktivt valt bort att umgås med henne pga det hon gjort? Vet du om hennes blogginlägg (det som hette typ "släkten är värst") handlade om hennes egen släkt?
Citera
2016-05-15, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Om man nu vill läsa bloggen och hennes egna kommentarer om domen:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:wQ22ymXBYLIJ:nouw.com/catrinhedlund+&cd=1&hl=sv&ct=clnk&gl=se

Hade ett vagt minne av att någon underbar person lagt upp en länk som möjliggjorde att gå in och läsa i Catrins blogg efter att Nouw lagt ner den. Gick tillbaka i tråden och hittade den!

Tack Lobengula!

Eftersom jag är sämst på allt som har med teknik att göra kommer jag nu ställa ett gäng extremt korkade frågor:

Om man följer Lobengulas länk kan man läsa blogginläggen som ryms på en sida. Försöker man klicka sig vidare till äldre inlägg tar det stop. Går det på något sätt att nu i efterhand få tillgång till hela bloggen? Eller förutsätter det att någon sparat ner versioner av varje enskild sida på det sätt Lobengula gjort med den här?

Hade varit sjukt intressant att få tillgång till äldre blogginlägg från just Nouw.

Hennes inlägg på andra bloggportaler finns fortfarande kvar men vet att folk i Varningsgruppen (https://varningsgruppen.wordpress.com/2015/11/26/492/) försöker få de andra portalerna att plocka ner hennes gamla blogginlägg på deras sidor också.
Citera
2016-05-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Såg en kommentar i stil med "trodde kelians pappa var Daniel i Panetoz", Först försvann kommentaren och sedan bilden... Hon kom väl på hur dumt de såg ut när hon hävdat i ca 2 år att Panetoz killen var pappan...

Någon ställde en fråga till henne på bloggen om det här för några dagar sedan. Kommentaren släpptes igenom av Catrin men hon har inte svarat på den. Varför släpper hon igenom kommentaren om hon inte har någon ambition att svara på den?
Citera
2016-05-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Ja det senaste blogginlägget https://catrinhedlund.com/2016/05/14/svar-pa-tal/ rimmar enormt illa med http://nyheter24.se/nyheter/brott-straff/844070-toppbloggaren-catrin-hedlund-utreds-for-minst-tio-nya-bedragerier
Jag kommenterade men gissar att det inte blir godkänt.

Ett tips:

Hon slutade godkänna alla mina kommentarer för ett tag sedan. Laddade ner TorGuard (och bytte därmed IP-adress), skaffade ett nytt mailkonto och nu godkänner hon plötsligt de flesta av mina kommentarer trots att de på inget sätt är trevliga.

Min slutsats är att hon blockat vissa IP-nummer och/eller mailadresser permanent.

Testa helt enkelt att använda TorGuard, PrivateInternetAccess eller någon liknande tjänst så ditt IP-nummer blir ett nytt. Och skaffa nytt mailkonto.
Citera
2016-05-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Någon ställde en fråga till henne på bloggen om det här för några dagar sedan. Kommentaren släpptes igenom av Catrin men hon har inte svarat på den. Varför släpper hon igenom kommentaren om hon inte har någon ambition att svara på den?

Glöm det jag skrev. Såg nu att Catrin tagit bort kommentaren med frågan om Kelians pappa!
Citera
2016-05-15, 15:34
Medlem
Stackars kvinna... Hon försöker verkligen upprätthålla att hon försöker vända detta till något gott. Hennes blogg fick ju mer läsare och det var ju p.g.a brotten vilket hon tyckte var superbra! Men så blev ju hennes blogg nedstängd
Citera
2016-05-15, 17:35
Medlem
Citat:
Intressant! Tack!

Vet du mer om hennes släkt? Har de aktivt valt bort att umgås med henne pga det hon gjort? Vet du om hennes blogginlägg (det som hette typ "släkten är värst") handlade om hennes egen släkt?

Vad jag förstått det så bryr inte hennes släkt om hela skiten så mycket som hon kanske tror.

Hon har själv tagit avstånd men ingen gråter över det. Tror hon skäms.

Ja det inlägget var uppenbart vilka hon syftade på och det var inte _nära_ släkt, precis som hon skrev, utan ett steg längre bort. Men skitsamma egentligen när man bor nära och umgåtts, om man är syskon/kusiner/mor-far föräldrar/sysslingar/pysslingar.

När jag läste det inlägget om släkten tänkte jag "shiet nu har hon både kastat sten i glashus och retat upp folk (i onödan)"
Citera
2016-05-15, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apfigur
En klasskompis till mig var ihop med henne när vi gick på Brunnsängskolan. Hon var tämligen skum och manipulativ redan då! Minns att min polares anhöriga var mycket obekväma med deras relation. Jag upplevde redan då att hon var i behov av hjälp. CH var ökänd bland folk som gick på fritidsgården i centrum. Känslan var dock att det var synd om henne.

Märkligt nog var hennes lillebrorsa och föräldrar riktigt sympatiska, vad jag minns!

Håller med om päron och brorsan.

Men var hon inte ihop med en idiot typ hela högstadiet, Rani eller nåt sånt, som misshandlade henne.
Citera
2016-05-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ett tips:

Hon slutade godkänna alla mina kommentarer för ett tag sedan. Laddade ner TorGuard (och bytte därmed IP-adress), skaffade ett nytt mailkonto och nu godkänner hon plötsligt de flesta av mina kommentarer trots att de på inget sätt är trevliga.

Min slutsats är att hon blockat vissa IP-nummer och/eller mailadresser permanent.

Testa helt enkelt att använda TorGuard, PrivateInternetAccess eller någon liknande tjänst så ditt IP-nummer blir ett nytt. Och skaffa nytt mailkonto.

Äh mata inte trollet, ingen ide och konversera i hennes kommentarer.
Citera
2016-05-15, 17:39
Medlem
Citat:

Ett ord.. UPPMÄRKSAMHET

😒
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in