Först och främst vill jag bara säga ursäkta om kommande text är rörig, jag är inte nykter.
Jag är så himla nyfiken på hennes pojkvänner genom åren, någon som kan berätta mer om dom?
Hon har ju lyckats yngla av sig med två olika snubbar, och nu har hon en pojkvän som inte är en av dom om jag förstått det rätt. Ärligt talat var jag faktiskt säker på att det inte ens fanns någon pojkvän då man aldrig får se bilder på honom, men sen har det börja dyka upp bilder där man åtminstone ser en mörkhyad manshand (obs är inte helt säker på att jag har uppfattat allt rätt).
Hur länge har hennes längsta förhållande varat? Jag har tänkt att hur fan kan en sån störd tjej skaffa pojkvän efter pojkvän, men jag inser väl nu att det inte är svårt för en psykopat att
skaffa förhållanden, utan att
behålla dom...
Även nyfiken på hennes familj och uppväxt. Finns det ingen här som har insyn? Som jag skrivit tidigare, hur har hon vuxit upp till att bli den hon är? Har även skrivit att jag vet inte mycket om mytomaner, är det miljö eller arv eller något helt annat som spelar in? Det var någon här som skrev i tråden att hennes mamma försökte sopa undan all koppling till sin dotter på nätet, vad var det om? Mamman verkar ta hand om barn(barn)en en hel del, hur är hennes relation till CH? Jag antar att CH ljuger lika mycket i sina familjerelationer också? Hur hanterar familjen det, konfronteras hon?
CH sa något om att hon lurat till sig pengar för att hon som toppbloggare hade en viss livsstil att leva upp till, men varifrån kommer hennes besatthet av att vara ''toppbloggare/kändis''? Antar att det passar in på narcissistisk personlighet som någon skrev. Jag menar för en normal människa hade det väl inte varit så jävla svårt att bara stänga ner bloggen om man känner att man förväntas göra saker man inte är ekonomiskt kapabel till? Sen tror jag inte CH ens är i närheten av att vara en så kallad toppbloggare, det är nog mest i hennes huvud. Om man hängt med lite i bloggvärlden vet man hur det ser ut hos någon som kan leva på sin blogg och jag tycker verkligen inte att CH framstår som sådan. Det snackas jävligt mycket om samarbeten från hennes sida (''idag ska jag svara på lite mejl om samarbeten'' osv), men jag har fått uppfattningen att det endast är just snack och minimal verkstad. Någon frågade här i tråden om hon blivit sponsrad av apoteket, och jag tror på exakt samma sak som ni kom fram till, att hon gärna vill få det att framstå som så.
Någon annan skrev här att den personen liksom jag har blivit nästintill besatt av CH och att den personen läst flera år gamla blogginlägg pga nyfunnen hobby haha. Det har jag också gjort, och det är ju sjukt uppenbart när hon ljuger ibland. PMa mig så tar vi och skriver en bok om CH