2019-02-28, 23:10
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Direkt från sjukhussängen..

https://minfil.com/Bdxeo1uaba/069C72...BF8BDD6E7_jpeg

Haha skön bild med glad ”fru” när karln ser ut att kunna dö vilken sekund som helst
Citera
2019-03-06, 16:10
Medlem
Inlägg på hennes IG: i sommar ska jag gifta mig med den här mannen.
Citera
2019-03-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty
Inlägg på hennes IG: i sommar ska jag gifta mig med den här mannen.
För hans skull hoppas jag att han dels skriver ett noggrant äktenskapsförord, och även håller noga koll på framtida kvitton på dyrare inköp. Annars är det ju en uppenbar risk att kronofogden kommer och hämtar prylarna.

Positivt för brottsoffren dock - om de är gifta och bor tillsammans så lär hennes förbehållsbelopp minska, och därmed kan mer pengar utmätas. Det lär inte bli några stora belopp, och möjligen står en del andra skulder före i kön - men allt annat lika så är det ändå en förbättring.

Men - det återstår så klart att se om det blir verklighet av det hela.
Citera
2019-03-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larry420
Hennes nya Blatte körde MC mitt i stan, mitt på vintern i Södertälje,
Drogad, kaos, helt galet körde han på bakhjulet även
Är det bekräftat någonstans att det var han som var med i den olyckan, eller har det bara blivit en trådsanning? Och vem är killen? Det tycks ju finnas flera här i tråden som vet vem det är, men jag kan inte hitta någon information.

Och jag repeterar, för er som CH är skyldig pengar så rekommenderar jag er att ni kollar upp om de faktiskt skulle börja bo tillsammans (skrivna på samma adress). CH har med säkerhet bostadsbidrag, och det påverkar hennes förbehållsbelopp. Men bor de tillsammans, så kan det påverkas, vilket på sikt kan ge mer pengar tillbaka till hennes brottsoffer.
Citera
2019-03-09, 16:43
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
För hans skull hoppas jag att han dels skriver ett noggrant äktenskapsförord, och även håller noga koll på framtida kvitton på dyrare inköp. Annars är det ju en uppenbar risk att kronofogden kommer och hämtar prylarna.

Positivt för brottsoffren dock - om de är gifta och bor tillsammans så lär hennes förbehållsbelopp minska, och därmed kan mer pengar utmätas. Det lär inte bli några stora belopp, och möjligen står en del andra skulder före i kön - men allt annat lika så är det ändå en förbättring.

Men - det återstår så klart att se om det blir verklighet av det hela.

Vad får dig att tro att detta är en raketforskar-arab och inte en standardversion av arab (gangster på bidrag)? Kaka söker maka, är det 3 stycken arabyngel på önskelistan nu?

Svensk kärnfamilj, Lööf edition!
Citera
2019-03-09, 17:28
Bannlyst
Vilken början med blivanden maken.

Ligga och le efter smällen som den omdömeslöse drogade invandraren gjort skyldig till i sjukhussäng.

Catrin vill nu gifta sig med Babben som nästan tog livet av flera andra på en motorcykel mitt på vintern inne i tätstad

Det här FINAVLET är giftermåls material åt lillhuvud Catrin självklart.

Bilden säger allt.
Hon måste vara mycket sjuk?
Citera
2019-03-10, 22:49
Medlem
Blivande maken verkar väldigt sjuk. Löftet på bloggen med öppna kanaler verkar ha ställts in pga det. Tror det förblir så en lång tid framöver då hennes lögner trivs bäst då. Att inte synas ger ingen skada.
Citera
2019-03-10, 22:51
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larry420
/../
C*trin vill nu gifta sig med xx som nästan tog livet av flera andra på en motorcykel mitt på vintern inne i tätstad.
/../

Citat:
Ursprungligen postat av Ventoroso
Blivande maken verkar väldigt sjuk. Löftet på bloggen med öppna kanaler verkar ha ställts in pga det. Tror det förblir så en lång tid framöver då hennes lögner trivs bäst då. Att inte synas ger ingen skada.

Har blivande maken ett åtal att vänta framöver?
Senast redigerad av GilGrissom82 2019-03-10 kl. 22:56.
Citera
2019-03-11, 11:05
Medlem
Skönt, då glöms denna lögnande människa bort från världen. Kan hon leva sitt sorgliga liv för sig själv i hålan.

Grattis till honom som gifter in sig i miljonskulder. Må dom leva lyckliga i alla sina dagar. Ser fram emot lyxfällan där dom deltar😎
Citera
2019-03-13, 19:46
Medlem
Contants avatar
Inte läst tråden på länge och orkar inte läsa ikapp. Finns det någon vänlig själ som vet om "moppepojken" är fadern till sista barnet?

Vet någon också om han är medveten om hennes historik? Kan det vara så att det blir "Bonny and Clyde" över detta par? (Om han nu är kriminell d.v.s.).
Eller ska även han och hans nära akta sig för att lämna VISA-kort i närheten av henne?

Undrar också om det är färdigt och klart med hennes rättegångar?
Citera
2019-03-14, 15:41
Medlem
Arya.Ss avatar
Catrin kör runt i Audi med regnr KTG804. Ägaren av den bilen bor i Sollentuna.

Sorry om det blir dubbelpostat om det här har inte läst igenom om det varit uppe innan.
Citera
2019-03-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arya.S
Catrin kör runt i Audi med regnr KTG804. Ägaren av den bilen bor i Sollentuna.

Sorry om det blir dubbelpostat om det här har inte läst igenom om det varit uppe innan.
SEYHAN, JOSEF

Adress
TIMOTEJVÄGEN 122

Postnummer
19269

Postort
SOLLENTUNA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto