Från CHs blogg idag:
''Jag är extremt försiktig med vad jag skriver för jag vägrar gå på några niter och jag vet vad som ska märkas med sponsrat inlägg osv.. Dont worry!''
Jag är övertygad om att CH har väldigt skev bild av verkligheten. Som någon annan uppmärksammade här i tråden för ett tag sedan, skrev CH på sin blogg något i stil med att lägenheten var stökig och att ''blogglivet är inte så perfekt som det verkar''. Det är nog så hon tror att folk ser henne, att hon lever ett jätteglamouröst liv med allt vad det innebär när sanningen egentligen är tvärtom, hon lever ett jävligt tragiskt liv. Nu den senaste tiden har det (bland oss bloggläsare) varit väldigt mycket snack om hur bloggare måste vara tydliga med vad som är reklam och inte, och detta har givetvis CH snappat upp. Jag tror inte hon är extremt försiktig som hon påstår, för jag tror inte att det finns några samarbeten ÖVERHUVUDTAGET. Men självklart vill hon gärna ge den bilden och jag tror inte hon gör det medvetet, jag tror hon är skadad på riktigt som inte alls ser sig själv så som vi andra ser henne. Jag kan inte minnas att jag ens läst minsta lilla som skulle tyda på att hon är sponsrad med något, förutom den där gången hon rekommenderade någon solprodukt från apoteket men vi kom ju här fram till att det var så uppenbart att hon bara ville ge sken av att arbeta med något så stort som apoteket. Tycker även att CH svamlar sjukt mycket, känns som jag ofta läser helt poänglösa påståenden på hennes blogg.
Ber om ursäkt för rörigt inlägg, har ibland lite svårt att förklara mig...
Edit
Fler tecken på skev verklighetsbild och svammel:
''Jag läser inte kommentarerna som skrivs om mig i div grupper med en ”Catrin-Hedlund-tråd”. Varför? För det roar inte mig, det är helt ointressant och 95% är lögner och vilseledande information!''
Exakt vad är det som är vilseledande och vilka ynka 5% skulle vara sant?
''Men, det händer att jag ibland får printsq fr vänner som tycker att det som skrivs är sjukt, och frågar om jag vill dra det vidare.. Jag svarar då med att karman kommer till dem med och att jag fokuserar hellre på mig själv, mina barn och min framtid.''
Yeah right, vilka vänner? Dra det vidare vart då?
''Det finns en person som kommenterat här extra mycket – som jag nu nekar varje gång hon kommenterar , som sprider sjukt massa BS på div sidor, och även ni läsare har börjat störa er på ”henne”..''
Alltså det här är bara läskigt. Tydligt tecken på hennes bristande verklighetsuppfattning. Läser alltid CHs kommentarer och jag har inte märkt av att någon annan förutom bedragerskan själv skulle störa sig på någon.
''Jag fick även höra att man inte älskar barnen på samma sätt som om man föder vaginalt. Man får inga mammakänslor, hette det då.''
Tror även att detta är något som bara finns i CHs huvud, ingenting som hon har ''hört''.
Denna människa...