2016-05-25, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnicornMeat
Ursäkta att jag är lite trög men var det ett "napp" som i nej? Eller som i att jag fick napp och det är Tyra?

Antagligen nej. Tyra har väl inga barn?
Citera
2016-05-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Antagligen nej. Tyra har väl inga barn?

Sant! Tack!
Citera
2016-05-25, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Det har förmodligen aldrig existerar en andra resa. Hon ljuger ju om allt!

Det gör hon. Och du har antagligen rätt. Försökte mest navigera i hennes lögner och förstå vad hon menar/tror är sant.
Citera
2016-05-25, 15:19
Medlem
Citat:
Det gör hon. Och du har antagligen rätt. Försökte mest navigera i hennes lögner och förstå vad hon menar/tror är sant.
Hon har ju inga pengar att resa för, om hon inte fortsatt lura folk iofs.
Jag har svårt att tänka mig att någon skulle betala hennes semestrar, jag läste också att hon skulle ha en tjejresa utan kids om jag inte missminner mig.

Och recensera hotell!? Vem fan skulle anställa henne? Knappast!

Och sist... Vad är det för fel på hennes unge?
Citera
2016-05-25, 16:04
Medlem
Fleschs avatar
Jag har varit lite lat och inte orkat bidra i denna tråd med fler tankar om CH, men följer den fortfarande och vill tacka unicornmeat som bidrar enormt till att hålla den levande. Din kommentar om Tyra Sjöstedt - haha! Tror du och jag hade kunnat bli riktigt bra kompisar.
Citera
2016-05-25, 17:45
Medlem
Fleschs avatar
Från CHs blogg idag:

''Jag är extremt försiktig med vad jag skriver för jag vägrar gå på några niter och jag vet vad som ska märkas med sponsrat inlägg osv.. Dont worry!''

Jag är övertygad om att CH har väldigt skev bild av verkligheten. Som någon annan uppmärksammade här i tråden för ett tag sedan, skrev CH på sin blogg något i stil med att lägenheten var stökig och att ''blogglivet är inte så perfekt som det verkar''. Det är nog så hon tror att folk ser henne, att hon lever ett jätteglamouröst liv med allt vad det innebär när sanningen egentligen är tvärtom, hon lever ett jävligt tragiskt liv. Nu den senaste tiden har det (bland oss bloggläsare) varit väldigt mycket snack om hur bloggare måste vara tydliga med vad som är reklam och inte, och detta har givetvis CH snappat upp. Jag tror inte hon är extremt försiktig som hon påstår, för jag tror inte att det finns några samarbeten ÖVERHUVUDTAGET. Men självklart vill hon gärna ge den bilden och jag tror inte hon gör det medvetet, jag tror hon är skadad på riktigt som inte alls ser sig själv så som vi andra ser henne. Jag kan inte minnas att jag ens läst minsta lilla som skulle tyda på att hon är sponsrad med något, förutom den där gången hon rekommenderade någon solprodukt från apoteket men vi kom ju här fram till att det var så uppenbart att hon bara ville ge sken av att arbeta med något så stort som apoteket. Tycker även att CH svamlar sjukt mycket, känns som jag ofta läser helt poänglösa påståenden på hennes blogg.

Ber om ursäkt för rörigt inlägg, har ibland lite svårt att förklara mig...

Edit
Fler tecken på skev verklighetsbild och svammel:
''Jag läser inte kommentarerna som skrivs om mig i div grupper med en ”Catrin-Hedlund-tråd”. Varför? För det roar inte mig, det är helt ointressant och 95% är lögner och vilseledande information!''
Exakt vad är det som är vilseledande och vilka ynka 5% skulle vara sant?
''Men, det händer att jag ibland får printsq fr vänner som tycker att det som skrivs är sjukt, och frågar om jag vill dra det vidare.. Jag svarar då med att karman kommer till dem med och att jag fokuserar hellre på mig själv, mina barn och min framtid.''
Yeah right, vilka vänner? Dra det vidare vart då?
''Det finns en person som kommenterat här extra mycket – som jag nu nekar varje gång hon kommenterar , som sprider sjukt massa BS på div sidor, och även ni läsare har börjat störa er på ”henne”..''
Alltså det här är bara läskigt. Tydligt tecken på hennes bristande verklighetsuppfattning. Läser alltid CHs kommentarer och jag har inte märkt av att någon annan förutom bedragerskan själv skulle störa sig på någon.
''Jag fick även höra att man inte älskar barnen på samma sätt som om man föder vaginalt. Man får inga mammakänslor, hette det då.''
Tror även att detta är något som bara finns i CHs huvud, ingenting som hon har ''hört''.

Denna människa...
Senast redigerad av Flesch 2016-05-25 kl. 18:36.
Citera
2016-05-25, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flesch
Från CHs blogg idag:

''Jag är extremt försiktig med vad jag skriver för jag vägrar gå på några niter och jag vet vad som ska märkas med sponsrat inlägg osv.. Dont worry!''

Jag är övertygad om att CH har väldigt skev bild av verkligheten. Som någon annan uppmärksammade här i tråden för ett tag sedan, skrev CH på sin blogg något i stil med att lägenheten var stökig och att ''blogglivet är inte så perfekt som det verkar''. Det är nog så hon tror att folk ser henne, att hon lever ett jätteglamouröst liv med allt vad det innebär när sanningen egentligen är tvärtom, hon lever ett jävligt tragiskt liv. Nu den senaste tiden har det (bland oss bloggläsare) varit väldigt mycket snack om hur bloggare måste vara tydliga med vad som är reklam och inte, och detta har givetvis CH snappat upp. Jag tror inte hon är extremt försiktig som hon påstår, för jag tror inte att det finns några samarbeten ÖVERHUVUDTAGET. Men självklart vill hon gärna ge den bilden och jag tror inte hon gör det medvetet, jag tror hon är skadad på riktigt som inte alls ser sig själv så som vi andra ser henne. Jag kan inte minnas att jag ens läst minsta lilla som skulle tyda på att hon är sponsrad med något, förutom den där gången hon rekommenderade någon solprodukt från apoteket men vi kom ju här fram till att det var så uppenbart att hon bara ville ge sken av att arbeta med något så stort som apoteket. Tycker även att CH svamlar sjukt mycket, känns som jag ofta läser helt poänglösa påståenden på hennes blogg.

Ber om ursäkt för rörigt inlägg, har ibland lite svårt att förklara mig...

Edit
Fler tecken på skev verklighetsbild och svammel:
''Jag läser inte kommentarerna som skrivs om mig i div grupper med en ”Catrin-Hedlund-tråd”. Varför? För det roar inte mig, det är helt ointressant och 95% är lögner och vilseledande information!''
Exakt vad är det som är vilseledande och vilka ynka 5% skulle vara sant?
''Men, det händer att jag ibland får printsq fr vänner som tycker att det som skrivs är sjukt, och frågar om jag vill dra det vidare.. Jag svarar då med att karman kommer till dem med och att jag fokuserar hellre på mig själv, mina barn och min framtid.''
Yeah right, vilka vänner? Dra det vidare vart då?
''Det finns en person som kommenterat här extra mycket – som jag nu nekar varje gång hon kommenterar , som sprider sjukt massa BS på div sidor, och även ni läsare har börjat störa er på ”henne”..''
Alltså det här är bara läskigt. Tydligt tecken på hennes bristande verklighetsuppfattning. Läser alltid CHs kommentarer och jag har inte märkt av att någon annan förutom bedragerskan själv skulle störa sig på någon.
''Jag fick även höra att man inte älskar barnen på samma sätt som om man föder vaginalt. Man får inga mammakänslor, hette det då.''
Tror även att detta är något som bara finns i CHs huvud, ingenting som hon har ''hört''.

Denna människa...

Den hon syftar på som kommenterar på hennes blogg tror jag är en Carina som skriver ibland.

Att hon ska lyckas hitta (och sätta dit någon för nånting?) på Flashback är ju fantasier.

Dessutom, om hon nu prompt vill erkänna att blogglivet inte är så "glamouröst" så kan jag berätta att Fraggelberget (Norrtuna) hon bor på i Järna är det ingen som vill bo. Dåliga lägenheter (alternativt hälften inkl hennes enligt henne är renoverade men svindyra)

Det är uppe på ett högt jävla berg och lite för långt från kommunikation och affär.

För övrigt samma ställe som någon hacker bodde på för många år sen som tog sig in på NASA eller liknande.

Ofta när någon söker lägenhet i Järna (vilket är ganska populärt ställe att bo i just nu) så står det "INTE Norrtuna"

Och förmodligen 95% av alla som bor där är antingen antisar som lämnar stinkande yllekoftor i tvättstugan eller bor på stödboendet JATC.
Citera
2016-05-25, 20:28
Medlem
Har hon någon aktuell blogg, eller är det bara instagram och andra kanaler nu?
Citera
2016-05-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursäkta att jag är lite trög men var det ett "napp" som i nej? Eller som i att jag fick napp och det är Tyra?
Det var ett Nepp, som i nej inte det...

Jävla telefoner till att hålla på och autokorrumpera allt man skriver
Citera
2016-05-25, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Har hon någon aktuell blogg, eller är det bara instagram och andra kanaler nu?

Eftersom jag bett CH att sluta blogga (fr f a rörande barnen), så är det litet kluvet att här länka till hennes blogg, men gör det ändå:

https://catrinhedlund.com

Fler bör be henne sluta blogga, även om det finns ett visst skruvat underhållningsvärde i att [försöka] följa CH:s irriga resonemang.
Citera
2016-05-25, 22:13
Medlem
Jarnabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Den hon syftar på som kommenterar på hennes blogg tror jag är en Carina som skriver ibland.

Att hon ska lyckas hitta (och sätta dit någon för nånting?) på Flashback är ju fantasier.

Dessutom, om hon nu prompt vill erkänna att blogglivet inte är så "glamouröst" så kan jag berätta att Fraggelberget (Norrtuna) hon bor på i Järna är det ingen som vill bo. Dåliga lägenheter (alternativt hälften inkl hennes enligt henne är renoverade men svindyra)

Det är uppe på ett högt jävla berg och lite för långt från kommunikation och affär.

För övrigt samma ställe som någon hacker bodde på för många år sen som tog sig in på NASA eller liknande.

Ofta när någon söker lägenhet i Järna (vilket är ganska populärt ställe att bo i just nu) så står det "INTE Norrtuna"

Och förmodligen 95% av alla som bor där är antingen antisar som lämnar stinkande yllekoftor i tvättstugan eller bor på stödboendet JATC.

Kan inte annat än instämma när det gäller Fraggelberget/Norrtuna. :-)
Citera
2016-05-26, 06:34
Bannlyst
På CH:s blogg hittar man ett inlägg, publicerat igår och som handlar om hur hon resonerar och tycker om Frivården. Det är pinsamt tydligt att denna bedragerska inte ser sitt ansvar i varför hon hamnar med andra dömda kvinnor och att tro att Frivårdens VINN-program skall få CH att ändra personlighet är som att tro på tomten.
Sign 'E' lämnar kl 00:19 en mycket bra kommentar och jag lägger upp avslutningen här:
'E' gör i sin kommentar en mycket bra analys av vad CH borde göra för att visa att hon verkligen vill kompensera dem hon blåst, men med tanke på hur distanserat CH förhåller sig till de brottsliga gärningar hon begått och att det inte någonstans framskymtar minsta tecken på ånger, så är min gissning att det kommer aldrig att ske. CH kommer inte frivilligt och självmant välja att lämna ifrån sig pengar till dem hon lurat. Utan att ha träffat CH är min gissning att hon resonerar som: "Är man så korkad så man köper konsertbiljetter av mig -ja, då får man skylla sig själv. Det är inte mitt fel att folk är så lättlurade".
CH försöker se trevlig ut på bilder, men det är en brutal och kall kvinna. Skall bli mycket intressant att se vilket svar som 'E' får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in