Citat:
Äh! Hon har ju känt honom sedan han var liten pilt. Och just därför tror jag mer på det mer moderligt förtroliga. Och kanske någon sorts romantik i all kyskhet. Jag misstänker att hon faktiskt har känt sig ganska utsatt och blivit smått nojig med tiden. Det kan då kännas tryggt att ha någon som hon känt i närmare 40 år så tätt intill. Det kan ju också vara så, faktiskt, att han har beundrat henne i alla år. Eller så är hon en riktig milf för vissa???Det finns trådsanningar i verkliga livet också. Pratas det tillräckligt mycket om nåt så blir det sant till slut.
Tillbaka till flashbackspekulationer: Visst kunde man ana lite blossande kinder och blanka ögon när Måna berättade om "sin absolut bästa vän"? Jag håller på att det är förälskelse åtminstone från Månas sida. Hernando är nog inte lika förälskad utan har passat på att utnyttja Månas förälskelse.
Tillbaka till flashbackspekulationer: Visst kunde man ana lite blossande kinder och blanka ögon när Måna berättade om "sin absolut bästa vän"? Jag håller på att det är förälskelse åtminstone från Månas sida. Hernando är nog inte lika förälskad utan har passat på att utnyttja Månas förälskelse.
Vad gäller hans familj: den syster som har en ateljé och som också står som ägare till den mer anspråkslösa villan verkar mest vara ett invandrarbarn som gjort väl ifrån sig. Hennes man har säkert en bra lön, typ välbeställd medelklass. Inget konstigt. Föräldrarna bor antagligen i Marbella stor del av året och använder hennes hem som svensk bokföringsadress. Det tycker jag inte är så anmärkningsvärt.
Det är väl känt att många chilenare längtade hem under flyktingåren och försökte återvända men kom att känna sig rotlösa även där. För barnens skull, som har vuxit upp här, har många kommit tillbaka hit.
Som jag ser det så hittar man inte något uppseendeväckande så här.
Det är bara sonen då ...
Men håll med om att både Reinfeldt och Mona tillhör de mer bisarra personligheter man kan tänka sig. Reinfeldt har ju dessutom en missbrukarproblematik i släkten, samt behöver eventuellt, pga av sin bokstavskombination, självmedicinera tyngre saker än vad en läkare kan skriva ut?