Citat:
Ursprungligen postat av
LushlifeDuDuger
Jo, fattar det. Men när man vill ansöka om en kurs skickar man intresseanmälan, sen får man ett mejl med en annan länk, och så blir det bara ny länk på ny länk utan att man faktiskt bara kan söka.
Du är inte LushLife och du suger
Lättast är nog att ta reda på var närmsta komvux är och ringa dit. Förklara situationen och att du vill plugga över sommaren. Då får du svar direkt och kontakt med någon som jobbar där.
Och för att besvara din sista kommentar så är mitt "life" nog rätt jävla "lush" med tanke på att jag aldrig behövt söka till komvux och trots det tar mig tid att hjälpa någon som är så otacksam som dig.
Lycka till.