2016-04-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Addict
Själv hade jag nog beställt nolva och haft hemma innan jag börjar . Tänk alltid steget framåt. Letro är ju som jag uppfattat det starkaste AI och används för att typ ta bort gyno / förhindra. För hälsans skull så hade jag inte använt det som pct om det var tanken men jag är ingen expert dock
Tackar för svar. Delar dina åsikter och känner att det du säger låter rimligt.
Men att skita i pct är det ett alternativ? Enligt min omgivning så tycker de att min dos är tillräckligt låg och att köra pct kan göra saken värre
Citera
2016-04-13, 13:36
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngar6700
Tackar för svar. Delar dina åsikter och känner att det du säger låter rimligt.
Men att skita i pct är det ett alternativ? Enligt min omgivning så tycker de att min dos är tillräckligt låg och att köra pct kan göra saken värre

Jag hade inte varit rädd för att skita i PCT på en 7 veckors D-boll kur. Speciellt inte som jag mår piss av nolva och inte har haft problem med återhämtningen förrän jag blev äldre. Däremot kan det vara bra att ha något om du får gyno, och letro får du vara försiktig med. Man vill inte nolla östrot helt.
Citera
2016-04-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag hade inte varit rädd för att skita i PCT på en 7 veckors D-boll kur. Speciellt inte som jag mår piss av nolva och inte har haft problem med återhämtningen förrän jag blev äldre. Däremot kan det vara bra att ha något om du får gyno, och letro får du vara försiktig med. Man vill inte nolla östrot helt.
Tror jag skiter i pct och kanske minskar dosen/veckorna. Detta är trots allt första gången och har inte höga förväntningar, vill bara lära mig inför framtiden då jag är relativt ung. Tror att återhämtningen efter jag hoppat av inte borde vara något problem om man ligger på ett bra kaloriöverskott samt sköter sömnen. Hur lång tid kan man förvänta sig att allt blir som vanligt om man legat på 30 mg dbol låt säga i 5 veckor och skiter i pct och letro om man nu inte känner gyno?
Citera
2016-04-13, 14:03
Medlem
Nu hoppar vi på tåget again, kommer köra testo 300mg i veckan o 50/50 ot .
Sista kuren med testo-dbol kände man gynon smyga sig på med kliandd tutar
Hur ska man sköta detta? Nolva kuren igenom, eller armidex varanan dag?
Eller bara köra armidex vid känning och avsluta me nolva?
Citera
2016-04-16, 16:52
Medlem
Behöver tjejer och ta pct efter cycle och vad i sånna fall.
Eller behöver dom inte för dom har inget som stängs av?
Citera
2016-04-18, 08:23
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngar6700
Tror jag skiter i pct och kanske minskar dosen/veckorna. Detta är trots allt första gången och har inte höga förväntningar, vill bara lära mig inför framtiden då jag är relativt ung. Tror att återhämtningen efter jag hoppat av inte borde vara något problem om man ligger på ett bra kaloriöverskott samt sköter sömnen. Hur lång tid kan man förvänta sig att allt blir som vanligt om man legat på 30 mg dbol låt säga i 5 veckor och skiter i pct och letro om man nu inte känner gyno?

Det är individuellt, men om du bortser från den extra vätskan du dragit på dig som du alltid tappar efter kur tror jag inte det blir särskilt mycket tapp eller dåligt mående alls.

Citat:
Ursprungligen postat av meganikos

Ardex, och nolva vid behov, vilket inte är troligt om du kör ardex på den lilla dosen.
Citera
2016-04-18, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos

Kör båda om du vill gardera dig.
Citera
2016-05-11, 16:21
Medlem
Tjena tjena , tänkte fråga om lite tips angående PCT.

Jag kör en 40/60 kur på OT och är inne på dag 35. Så dags att beställa hem lite efterkursmedel.

Vad rekommenderar ni mig att köra efter kuren? Ska man börja samma dag som man slutar med sina OT? Hur länge ska man köra PCT?

Tacksam för svar och hoppas ni får en skön solig dag :-)
Citera
2016-05-11, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikrochip
Tjena tjena , tänkte fråga om lite tips angående PCT.

Jag kör en 40/60 kur på OT och är inne på dag 35. Så dags att beställa hem lite efterkursmedel.

Vad rekommenderar ni mig att köra efter kuren? Ska man börja samma dag som man slutar med sina OT? Hur länge ska man köra PCT?

Tacksam för svar och hoppas ni får en skön solig dag :-)

Nolva 20mg 2-3 veckor räcker om du vill hålla det simpelt och ekonomiskt.
Citera
2016-05-11, 18:19
Medlem
kör 20mg nolva ED och är inne på 3 dagen på min pct , körde 40/34 dboll . var inte direkt kåt på kuren men nu är man det fan varje morgon å kväll , brukar man bli sån hära på nolvadex?
Citera
2016-05-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Nolva 20mg 2-3 veckor räcker om du vill hålla det simpelt och ekonomiskt.

Tack Tony , börja samma dag som man går av ellerhur ?
Citera
2016-07-08, 14:21
Medlem
Stor-Franks avatar
Spårtider på HCG?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem