Citat:
Ursprungligen postat av lacruise
Mr. Surface har läst en del av dig angående gyno lite överallt på forumet! Hade varit jävligt intressant hur det var när du upptäckte det och om du behandla det försent osv, utveckla gärna! Hade varit bra att veta både för mig och andra på forumet för att inte hamna i din situation( Som jag förstår har du utvecklad gyno vid det här laget?? ) Mvh en person som vill suga in kunskap!
Hej, jag fick det redan första bröst passet efter min första stick på susta.
Jag fick stången på bröstvårtan och det gjorde satans ont, då kände jag på en knöl lika liten som ett riskorn.
Jag började behandla med MIR letro och det hände inte mkt, läste på forumet att MIRs letro inte funkar.
Köpte in "HG" letro (Alpha Pharma) som inte heller fungerar. När jag fick tag på surfarens letro så hade det gått 1 månad redan utan nån vidare resultat. Med surfarens letro slutade det växa iaf men det gick inte bort.
Jag hoppade av sustan redan efter tredje sticket och började med galenika direkt för att se om det skulle bli något bättre. För 3 veckor sedan hoppade jag av galenikan och har kört 50mg Proviron från Lion labs och så 20mg nolva på morgonen från TDP och så kör jag på 3.5mg letro ed på kvällen.
Jag tycker inte det blir bättre och ibland känns det som att det blir sämre och ibland som att det blir bättre, knölarna finns iaf kvar.
Ska snart hoppa av letron och bara köra nolva 20mg morgon och 20mg kväll tsm med proviron morgon och kväll så får vi se vad som händer.