2012-08-04, 20:34
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Hade tänkt att gå av i början av oktober ungefär, hur mycket HCG bör jag använda innan jag kliver av? 500 iu i en månad tills jag kliver av eller ännu högre? legat på sedan i maj.
Citera
2012-08-16, 20:55
Medlem
Behöver lite råd, klev av en ca 5 månader lång testo kur för ett tag sedan har kört 30 dagar pct på nolva 20 mg/dag körde även hcg i slutet av kuren för att få upp kulorna!

Under hela pct har har jag känt mig starkt på gymet, knappt tappat något i muskelmassa och även mått väldigt bra psykiskt. De enda som jag har problem med är att jag inte alls känner samma sexlust som innan kuren och under. Har funderar på att slänga in lite proviron typ 25 mg/dag och se om de hjälper!
Va tycker ni ska jag vänta ett tag till och sen slänga in proviron lr ska jag testa med nåt annat?

Mvh
Citera
2012-08-16, 20:58
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaisedFist
Behöver lite råd, klev av en ca 5 månader lång testo kur för ett tag sedan har kört 30 dagar pct på nolva 20 mg/dag körde även hcg i slutet av kuren för att få upp kulorna!

Under hela pct har har jag känt mig starkt på gymet, knappt tappat något i muskelmassa och även mått väldigt bra psykiskt. De enda som jag har problem med är att jag inte alls känner samma sexlust som innan kuren och under. Har funderar på att slänga in lite proviron typ 25 mg/dag och se om de hjälper!
Va tycker ni ska jag vänta ett tag till och sen slänga in proviron lr ska jag testa med nåt annat?

Mvh

Varför inte, men den kommer tillbaka tids nog.
Citera
2012-08-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Yes box, styvabröstvårtor, så styva att de pekar rätt ut och är stenhårda. Det va så det började för mig iaf.

Köp dig adex lr aromasin och kör under hela kuren. Jag har lärt mig min läxa, ta på mig hjälmen innan jag sätter mig på motorcykeln istället för när jag är på väg att krocka för då kan det va försent.

AI i alla kurer ska man ha om man inte vill ha gyno oavsett om man är känslig lr ej, för att förr lr senare så torskar de flesta.

Mr. Surface har läst en del av dig angående gyno lite överallt på forumet! Hade varit jävligt intressant hur det var när du upptäckte det och om du behandla det försent osv, utveckla gärna! Hade varit bra att veta både för mig och andra på forumet för att inte hamna i din situation( Som jag förstår har du utvecklad gyno vid det här laget?? ) Mvh en person som vill suga in kunskap!
Citera
2012-08-16, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacruise
Mr. Surface har läst en del av dig angående gyno lite överallt på forumet! Hade varit jävligt intressant hur det var när du upptäckte det och om du behandla det försent osv, utveckla gärna! Hade varit bra att veta både för mig och andra på forumet för att inte hamna i din situation( Som jag förstår har du utvecklad gyno vid det här laget?? ) Mvh en person som vill suga in kunskap!

Hej, jag fick det redan första bröst passet efter min första stick på susta.
Jag fick stången på bröstvårtan och det gjorde satans ont, då kände jag på en knöl lika liten som ett riskorn.
Jag började behandla med MIR letro och det hände inte mkt, läste på forumet att MIRs letro inte funkar.
Köpte in "HG" letro (Alpha Pharma) som inte heller fungerar. När jag fick tag på surfarens letro så hade det gått 1 månad redan utan nån vidare resultat. Med surfarens letro slutade det växa iaf men det gick inte bort.

Jag hoppade av sustan redan efter tredje sticket och började med galenika direkt för att se om det skulle bli något bättre. För 3 veckor sedan hoppade jag av galenikan och har kört 50mg Proviron från Lion labs och så 20mg nolva på morgonen från TDP och så kör jag på 3.5mg letro ed på kvällen.

Jag tycker inte det blir bättre och ibland känns det som att det blir sämre och ibland som att det blir bättre, knölarna finns iaf kvar.

Ska snart hoppa av letron och bara köra nolva 20mg morgon och 20mg kväll tsm med proviron morgon och kväll så får vi se vad som händer.
Citera
2012-08-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Hej, jag fick det redan första bröst passet efter min första stick på susta.
Jag fick stången på bröstvårtan och det gjorde satans ont, då kände jag på en knöl lika liten som ett riskorn.
Jag började behandla med MIR letro och det hände inte mkt, läste på forumet att MIRs letro inte funkar.
Köpte in "HG" letro (Alpha Pharma) som inte heller fungerar. När jag fick tag på surfarens letro så hade det gått 1 månad redan utan nån vidare resultat. Med surfarens letro slutade det växa iaf men det gick inte bort.

Jag hoppade av sustan redan efter tredje sticket och började med galenika direkt för att se om det skulle bli något bättre. För 3 veckor sedan hoppade jag av galenikan och har kört 50mg Proviron från Lion labs och så 20mg nolva på morgonen från TDP och så kör jag på 3.5mg letro ed på kvällen.

Jag tycker inte det blir bättre och ibland känns det som att det blir sämre och ibland som att det blir bättre, knölarna finns iaf kvar.

Ska snart hoppa av letron och bara köra nolva 20mg morgon och 20mg kväll tsm med proviron morgon och kväll så får vi se vad som händer.
Tråkigt att höra! Tror du det hade varit annorlunda om du kört på annat märke letro då du körde MIR i början? Växte det mycket under den månaden då du försökte förhindra det eller var den i samma form som från början? Hade gärna uppskattat om du drog en pm om vilka av produkterna(märke) du använde som har funkat så man vet vad man ska köpa in och lagra hemma! Mvh
Citera
2012-08-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Varför inte, men den kommer tillbaka tids nog.

Okey, så provironet kommer inte stänga ner mig igen då lr är 25 mg/dag för lite för att göra det?
Citera
2012-08-21, 12:21
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Hade tänkt att gå av i början av oktober ungefär, hur mycket HCG bör jag använda innan jag kliver av? 500 iu i en månad tills jag kliver av eller ännu högre? legat på sedan i maj.

BUMP
Citera
2012-08-21, 13:28
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
BUMP

500ui e3d, i någon månad innan du kliver av, enda fram till dagen innan pct. Det borde ge dig en liten kick åt rätt håll, jag kommer köra HCG 2 månader innan pct, är tanken iaf.

Mvh
Citera
2012-08-23, 21:30
Medlem
Augustbeasts avatar
Om man kurar med oral turbinol, om man får skiten, hur lång tid in i kuren känner man gynokänningar?
Planerar lite inköp inför första kuren, på 50 dagar på oral turbinol, hur mycket nolvadex borde jag köpa?
Citera
2012-08-23, 21:51
Medlem
Augustbeasts avatar
Hur mycket nolvadex och hur mycket proviron bör man inskaffa till en 50 dagars kur på oral turbinol?
Citera
2012-08-23, 23:27
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Om man kurar med oral turbinol, om man får skiten, hur lång tid in i kuren känner man gynokänningar?
Planerar lite inköp inför första kuren, på 50 dagar på oral turbinol, hur mycket nolvadex borde jag köpa?

Det är ju såklart olika, antingen får du inte gynokänningar, eller så får du det. När det kommer är helt omöjligt att säga, Förmodligen när du passerar den nivå som krävs (individuellt för dig) för att du ska få gyno....

Och varför skulle du inte ha nolva hemma, tänkte du inte köra någon pct?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in