2016-03-08, 00:48
Medlem
vet ni något om Blackstone labs PCT 5 om det fungerar
Citera
2016-03-13, 10:37
Medlem
Ligger på lågdos dbol 20/50 med riktigt bra ökningar. Några veckor in nu börjar det dock kännas i tuttarna, ömmande i speciellt vänster med typ en svidande & värmande känsla som började igår. Humöret går även det upp och ner. Trodde att jag nojjade igår men eftersom det fortsatte idag så tänker jag slänga in 40mg nolva tills det avtar och sedan 20mg/dag kuren ut.

Tillägg/tankar?
Citera
2016-03-14, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornkillaz
Ligger på lågdos dbol 20/50 med riktigt bra ökningar. Några veckor in nu börjar det dock kännas i tuttarna, ömmande i speciellt vänster med typ en svidande & värmande känsla som började igår. Humöret går även det upp och ner. Trodde att jag nojjade igår men eftersom det fortsatte idag så tänker jag slänga in 40mg nolva tills det avtar och sedan 20mg/dag kuren ut.

Tillägg/tankar?
Varför inte Arimidex?
Citera
2016-03-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Varför inte Arimidex?
Fanns inte hos kranen när jag beställde, tänkte även att nolvan skulle räcka med tanke på lågdos. Lätt att vara efterklok dock.

Verkar råda delade meningar angående det dessutom, vissa menar att fronta nolva 160mg vid känningar (fortsätta kuren ut 20-40mg/dag?) och att arimidex inte skulle behövas.
Citera
2016-03-15, 21:16
Medlem
Jag undrar en sak. Tänkte på Test Boosters. De ska ju höja testosteronhalten. Alla säger att de är skit och att de inte höjer nåt överhuvudtaget och att de bara funkar om man är äldre och redan har lågt testo, att de då kan hjälpa att höja de till normala värden. Så jag undrar om man kan använda de till PCT om man har kört en lindrigare kuroch höja de till normala värden mer eller mindre?
Citera
2016-04-12, 14:28
Medlem
200kgs avatar
Hallå. Om jag kör 20/50 dbol (förstakur) och har totalt 500mg nolva att använda, hur tycker ni jag ska lägga upp PCT? Läst flera olika metoder men känns som att dom är mer lämpade för folk som legat på högre doser under längre tid etc. 40mg om dagen i en vecka, sedan 10-20mg om dagen tills dom är slut?
Tacksam för svar! Vet att jag kanske borde läsa på mer tills jag vet svaren på detta själv, men jag har inget tålamod och har läst på i det här forumet till och från i några år och anser att jag är redo för min förstakur!
Senast redigerad av 200kg 2016-04-12 kl. 14:31.
Citera
2016-04-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Hallå. Om jag kör 20/50 dbol (förstakur) och har totalt 500mg nolva att använda, hur tycker ni jag ska lägga upp PCT? Läst flera olika metoder men känns som att dom är mer lämpade för folk som legat på högre doser under längre tid etc. 40mg om dagen i en vecka, sedan 10-20mg om dagen tills dom är slut?
Tacksam för svar! Vet att jag kanske borde läsa på mer tills jag vet svaren på detta själv, men jag har inget tålamod och har läst på i det här forumet till och från i några år och anser att jag är redo för min förstakur!

Finns inget facit

40mg Knappa veckan sen 20mg ett par veckor.
160mg första dan sen 20 mg ett par veckor.
20mg 3-4 veckor.

"Några vanliga"

Det första använder jag mig av
Citera
2016-04-12, 21:41
Medlem
Titanites avatar
Bör man ta HCG direkt i början av sin kur eller bör man börjat först cirka 4 veckor?

Har hört lite olika tänkte kolla här också
Citera
2016-04-12, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Bör man ta HCG direkt i början av sin kur eller bör man börjat först cirka 4 veckor?

Har hört lite olika tänkte kolla här också

Beror lite på kuren, prep, längd, dos osv.

En 12 veckors "mild" kur så kan du börja efter halva/sista 4 men kör du tyngre så redan efter vecka 2-3. Många förstår inte syftet med hcg utan tror det handlar om storleken på kulorna vilket är helt fel, det är bara en visuell detalj. Hcg bör aldrig användas under pct oavsett vad alla ingenjörer påstår.
Citera
2016-04-13, 09:31
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Beror lite på kuren, prep, längd, dos osv.

En 12 veckors "mild" kur så kan du börja efter halva/sista 4 men kör du tyngre så redan efter vecka 2-3. Många förstår inte syftet med hcg utan tror det handlar om storleken på kulorna vilket är helt fel, det är bara en visuell detalj. Hcg bör aldrig användas under pct oavsett vad alla ingenjörer påstår.

Plannen är att köra 12 veckor 500mg/w.
Citera
2016-04-13, 11:43
Medlem
Är ny i processen att kura. Har spenderat en tid att läsa på fakta men inte tillräckligt tid för att börja kura. Kommer köra ändå och vara försiktigt.
Tänkte köra 20/30 dbol. (Första kuren ngnsin och vill ta små steg fram) kranen hade inte nolva utan gav mig istället letrozol. Dock argumenterade jag med han och sa att det inte är samma sak men han hävdade att om man känner gyno så knapra några så löser det sig.
Dock undrar jag hur kroppens egenproduktion skall påbörjas utan nolva och med enbart letrozol.
Ska jag skita i att kura och fixa fram nolva eller köra på alternativt sänka dosen?

Till er rutinerade, jag ber om ursäkt för mitt amatörmässiga inlägg samt om info finns redan.
Citera
2016-04-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ngar6700
Är ny i processen att kura. Har spenderat en tid att läsa på fakta men inte tillräckligt tid för att börja kura. Kommer köra ändå och vara försiktigt.
Tänkte köra 20/30 dbol. (Första kuren ngnsin och vill ta små steg fram) kranen hade inte nolva utan gav mig istället letrozol. Dock argumenterade jag med han och sa att det inte är samma sak men han hävdade att om man känner gyno så knapra några så löser det sig.
Dock undrar jag hur kroppens egenproduktion skall påbörjas utan nolva och med enbart letrozol.
Ska jag skita i att kura och fixa fram nolva eller köra på alternativt sänka dosen?

Till er rutinerade, jag ber om ursäkt för mitt amatörmässiga inlägg samt om info finns redan.

Själv hade jag nog beställt nolva och haft hemma innan jag börjar . Tänk alltid steget framåt. Letro är ju som jag uppfattat det starkaste AI och används för att typ ta bort gyno / förhindra. För hälsans skull så hade jag inte använt det som pct om det var tanken men jag är ingen expert dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in