2016-04-28, 11:41
Medlem
150mg MDMA i lördags, kan jag inta lite ladd denna lördagen? Utan att tappa effekt och få massa bieffekter. Ny i knarkbranschen så hjälp & tips uppskattas
Citera
2016-04-28, 12:02
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
150mg MDMA i lördags, kan jag inta lite ladd denna lördagen? Utan att tappa effekt och få massa bieffekter. Ny i knarkbranschen så hjälp & tips uppskattas

Ja det är lugnt om det är en veckas mellanrum mellan intagen
Citera
2016-04-30, 13:43
Medlem
Ska flyga och har problem med värk.
Lyckats fixa med mig 2x citodon á 30mg kodein/500mg paracetamol, kan dessa blandas med naproxen mylan 500mg?
Påfrestar naproxen mylan levern?
Citera
2016-04-30, 16:17
Medlem
sandra92s avatar
Kan jag ta naproxen fast jag går på suboxone? Snabba svar tack
Citera
2016-04-30, 17:25
Medlem
Pecanpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygEstetaren
Ska flyga och har problem med värk.
Lyckats fixa med mig 2x citodon á 30mg kodein/500mg paracetamol, kan dessa blandas med naproxen mylan 500mg?
Påfrestar naproxen mylan levern?

Man kan kombinera NSAID med paracetamol, så det ska gå bra. Det är snarare Citodonen som påfrestar levern, inte Naproxen.
Citera
2016-04-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Man kan kombinera NSAID med paracetamol, så det ska gå bra. Det är snarare Citodonen som påfrestar levern, inte Naproxen.

Aa gött. Aa citodonet är ju en leverkrossare så tänkte om naproxenet också va tungt för levern hade det vart en dubbelmacka.

Update: pillerna gav medioker magsmärta annars inte mer sideffekter, blandade med ett glas vin... Fick extrema magsmärtor, helt SJUKT ont, tvingade mig att spy två rejäla omgångar, tryckt ner massa möglig flygplansmat, nu mår man igen:-)
Citera
2016-04-30, 17:50
Medlem
Pecanpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygEstetaren
Aa gött. Aa citodonet är ju en leverkrossare så tänkte om naproxenet också va tungt för levern hade det vart en dubbelmacka.

Update: pillerna gav medioker magsmärta annars inte mer sideffekter, blandade med ett glas vin... Fick extrema magsmärtor, helt SJUKT ont, tvingade mig att spy två rejäla omgångar, tryckt ner massa möglig flygplansmat, nu mår man igen:-)

Att blanda med ett glas vin var nog inte smartaste draget...
Illamående och magsmärtor är en känd biverkning på just Naproxen. Dessutom ökar risken för magsår.
Citera
2016-04-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecanpie
Att blanda med ett glas vin var nog inte smartaste draget...
Illamående och magsmärtor är en känd biverkning på just Naproxen. Dessutom ökar risken för magsår.

Nä verkligen inte.... Men gratis är gott hmm kanske skullw skippat den då, förutom magsmärtona är allt bra, och det gick också över till 99%
Citera
2016-04-30, 19:23
Medlem
R.Raskolnikovs avatar
En polare tog tre ksalol under dagen, har nu börjat dricka sprit och hade lite ladd kvar. Han undrar om det är ok att ta några små linor under kvällen? Problemet är att kolat sitter i fett länge och han tror det kan vara blandat med tjack. Han körde samma kombo igår dock utan ksalolen. Snabba svar uppskattas!!
Citera
2016-04-30, 21:22
Medlem
Finns det några invändningar på att blanda ketamin, tjack, md och xanax/iktrovil?

Toxic?
Citera
2016-05-03, 16:14
Medlem
Jag har Trammadol,imovane, stilnox. Och alkohol, Trammadol plus alkohol har jag förstått är big no, no. Kom på att jag har ksaol också. Vilka av dessa preparat kan man blanda utan att ta livet av sig. Man vill ju inte dö för att ha lite kul/skön
Citera
2016-05-03, 21:18
Medlem
har tagit ca 20-25mg stess, känner inte så mycket tänkte ta nu citodon 500/30 3st, är detta farligt och kommer jag känna något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in