2014-09-13, 14:06
Medlem
exades avatar
går det bra att blanda gabapentin med benzo, mer specifikt xanor och ikto
Citera
2014-09-13, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exade
går det bra att blanda gabapentin med benzo, mer specifikt xanor och ikto
Denna fråga tas upp dagligen nästan, eller jag har iallafall sett det 5-6 gånger de senaste dagarna.

Svart är JA. Gabapentin och Pregabalin boostar bensodiazepiner, så jag hade tagit lite lägre doser än vanligt.
Citera
2014-09-13, 15:10
Medlem
Så två nu substanser

en centralstimulerande och en psykedelisk

3,4-dimethoxy-a-php och MDPH

Går dessa att blanda utan komplikationer?
Citera
2014-09-15, 00:01
Medlem
Sista dagen med subb, köpt på mig en mängd xanor för atn och väntan på stessnedtrappning.
Har förbrukat 8 mg buprenofine på 3-4 dagar, har en sista lina som jag tänkte ta. Har tagit kanske 2mg xanor tidigare idag på em/lunch typ. Sen en iktro runt6-7 . Har tolerans på både benso och opi, visst fan kan jag ta sista linan med en xoch lite cb utan att få andningsdepression när jag ska sova?

Må väl
Citera
2014-09-15, 01:04
Medlem
Om du har tolerans mot båda så ser jag inge problem i det

Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Sista dagen med subb, köpt på mig en mängd xanor för atn och väntan på stessnedtrappning.
Har förbrukat 8 mg buprenofine på 3-4 dagar, har en sista lina som jag tänkte ta. Har tagit kanske 2mg xanor tidigare idag på em/lunch typ. Sen en iktro runt6-7 . Har tolerans på både benso och opi, visst fan kan jag ta sista linan med en xoch lite cb utan att få andningsdepression när jag ska sova?

Må väl
Citera
2014-09-15, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Om du har tolerans mot båda så ser jag inge problem i det

Jag som är hypokondriker, blir nice att boosta subben lite
Har ju inte avlidit av störredoser så borde klara mig, eller så sparar jag men kan vara skönt för sömnen.
Citera
2014-09-16, 21:47
Medlem
Har ganska hög tolerans på benso, andra dagen utan subb och svettas som en kärring,som befinner sig i klimakteriet.
Nu till dagens och kvällens kombo, har blandat bens och alkohol förut, tog 2 mg ksalol när jag vakna, en senare , 4 mg iktorivil och precis intagit 2 till ksalol så sammanlagt 5 mg xanor och 4 mg iktro. Druckit två starköl fråtan är om man ska ta en till. Har även en gröning till lite senare.
Vågar jag ta mirtrazapin för en garanterat god sömn?
Citera
2014-09-20, 14:43
Medlem
Zicks avatar
Jag tog tram igår 450mg depot, imorse drog jag kanske 3-4 linor tjack och så spydde jag sen. Antar att det var den blandningen som fick mig illamående, sitter nu här några timmar senare och vill varva ner på xanor men börjar oroa mig med alla dessa substanser, trammen uppenbarligen fortfarande i effekt, hur mycket vågar jag ta? Har tagit 0,25mg xanor, är det fritt fram? Max 1,5mg bratar jag om nu
Citera
2014-09-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Jag tog tram igår 450mg depot, imorse drog jag kanske 3-4 linor tjack och så spydde jag sen. Antar att det var den blandningen som fick mig illamående, sitter nu här några timmar senare och vill varva ner på xanor men börjar oroa mig med alla dessa substanser, trammen uppenbarligen fortfarande i effekt, hur mycket vågar jag ta? Har tagit 0,25mg xanor, är det fritt fram? Max 1,5mg bratar jag om nu

Du måste ha i åtanke att både Tram och tjack sänker kramptröskeln, så att ta benso, helst ikto eller stess, skulle snarare underlätta för ditt mående än att få dig att må sämre. Svårt att tänka mig att benso skulle försvåra ditt fysiska mående, tvärtom, och att du förmodligen lugnar ner dig psykiskt med lite benso.
Citera
2014-09-21, 13:40
Avslutad
Har en hemsk tjack-at och slängde i mig 250mg kodein nyss. Är det farligt att ta 1mg iktorovil tillsammans med kodeinet?

Har käkat ca 8mg ikto utspritt på 4 dagar. Och har lite opiattolerans, kan slänga i mig 300mg utan ett kraftigt rus.
Citera
2014-09-22, 20:18
Medlem
x0ms avatar
Fentanyl plåster 50mcg jag check mdma? Tagit ett halvt plåster mot smärta. Har farligt är det?
Citera
2014-09-23, 01:51
Medlem
Existensens avatar
Hej! Har tagit 1mg Flubromazolam & duttat lite små doser a-PHP. Är det någon risk att ta 1mg Flubromazolam till och 10mg a-pHP på en rövpanna sen en 25i-NBO? Ett tag sedan jag blev lite roligt fucked och är ledig imorgon. Är det någon risk med det?
Snappt svar skulle uppskattas annars gör jag det nog ändå inom ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in