Citat:
Ursprungligen postat av
pothead_no1
Ni som inte orkar läsa: kan jag blanda acrylfentanyl med subutex? eller iaf ta det efter 12 timmar, acrylfentanylet altså
Historian:igår på dagen tog jag mitt sista acfrylfentanyl (13:00), dämpade ner at'n med 10mg alprazolam och några öl.. somnade fint på holken men sedan vaknade jag 02:00 med märddröms AT, jag svettades och det känns som nån försökte slita lämmarna av mig, så jag kastade i mig 2 mg alra till, meckade en holk till med skakiga händer, rökte den la mig i sängen då pajade magen istället, in och gjore de jag skulle på toa sen bestämde jag mig för att ta 2 mg subutex, vilket gick bra ( läst på forumet att man ska få akut at) mådde bättre somnade sov utmärkt..
Nu till dilemmat, ca 02:00 inatt när jag tog suben, så anöedningen att jag väntade var att jag var rädd att jag inte skulle kunna ta min adrylfenta som kommer idag, så frågan är. kommer acrylfentan skicka in mig i akut abs eller kommer den funka ihop med suben, jag menar andra fentor gör ju det? hittar ingen rapport på det ! Snabba svar uppskattas !
En vecka för sent svar, men vi har samma typ av dilemma. Den akuta abstinensen, kallat precipitated withdrawal på engelska, är störst risk för om du tar heroin eller akrylfentanylen, och därefter buprenorfin. Problemet för oss två är att vi har intagit buprenorfin och den blockerar heroinet/akrylen. Nu hoppas jag bara på att min lilla dos under dagen ca 1 mg suboxone inte blockerar alltför mycket. Intagit ca 10 mg buprenorfin sen i lördags kväll, någon opiaträv som kan ge lite råd om det ens är värt att ta heroin idag eller ska jag vänta tills imorgon?