2016-05-03, 22:31
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXrounderXx
Jag har Trammadol,imovane, stilnox. Och alkohol, Trammadol plus alkohol har jag förstått är big no, no. Kom på att jag har ksaol också. Vilka av dessa preparat kan man blanda utan att ta livet av sig. Man vill ju inte dö för att ha lite kul/skön

De avråds från att blanda benso och tram men brukar själv göra de för tramadolen slår på bra mycket hårdare om man toppar de med en liten mängd benso (xanor ger bra skjuts) så länge man håller sig i måttliga doser bör de inte vara någon större fara

Men som sagt de kan vara farligt, och som du kanske redan vet så ska du INTE blanda benso med alkohol om du vill komma ihåg de närmsta 2 dagarna haha och få hem polisbrev i efterhand utan att förstå ett skit.. hänt mig mer än en gång haha!

Mvh.
Citera
2016-05-04, 09:18
Medlem
Ni som inte orkar läsa: kan jag blanda acrylfentanyl med subutex? eller iaf ta det efter 12 timmar, acrylfentanylet altså

Historian:igår på dagen tog jag mitt sista acfrylfentanyl (13:00), dämpade ner at'n med 10mg alprazolam och några öl.. somnade fint på holken men sedan vaknade jag 02:00 med märddröms AT, jag svettades och det känns som nån försökte slita lämmarna av mig, så jag kastade i mig 2 mg alra till, meckade en holk till med skakiga händer, rökte den la mig i sängen då pajade magen istället, in och gjore de jag skulle på toa sen bestämde jag mig för att ta 2 mg subutex, vilket gick bra ( läst på forumet att man ska få akut at) mådde bättre somnade sov utmärkt..

Nu till dilemmat, ca 02:00 inatt när jag tog suben, så anöedningen att jag väntade var att jag var rädd att jag inte skulle kunna ta min adrylfenta som kommer idag, så frågan är. kommer acrylfentan skicka in mig i akut abs eller kommer den funka ihop med suben, jag menar andra fentor gör ju det? hittar ingen rapport på det ! Snabba svar uppskattas !
Citera
2016-05-06, 12:20
Medlem
Hej !
Behöver man vänta ca 3 dagar på att Anfetamin ska lämna kroppen innan man kan ta tramadol ?

Eller är det OK att köra på efter 24-36h efter intaget ?
Citera
2016-05-06, 12:43
Medlem
R.Raskolnikovs avatar
Börjat med tramadol för ryggbesvär, tog 200 mg imorse runt kl 6-7, lugnt och klippa en bärs ikväll?
Citera
2016-05-07, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Raskolnikov
Börjat med tramadol för ryggbesvär, tog 200 mg imorse runt kl 6-7, lugnt och klippa en bärs ikväll?

Har också en fråga på denna. Har druckit 1st folköl, 2st starköl inom loppet av 2 timmar ca. och har precis tagit 300mg tram. är detta lugnt eller bör jag rida ut detta en stund utan att vara orolig?
Citera
2016-05-07, 01:34
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
Har också en fråga på denna. Har druckit 1st folköl, 2st starköl inom loppet av 2 timmar ca. och har precis tagit 300mg tram. är detta lugnt eller bör jag rida ut detta en stund utan att vara orolig?

Det är lugnt.
Citera
2016-05-08, 04:03
Medlem
Hur funkar det att somna på mirtazapin efter amfetamin/mdma?
Citera
2016-05-09, 15:22
Medlem
Om man har intagit ca 1 mg suboxone nu under dagen, fram till för en timma sedan, och ca 7 mg igår, är det ens värt att köpa heroin? Det är ju inga extrema mängder sub men är det tillräckligt för att binda upp receptorerna så inte heroinet fungerar?

Vänligen,
Kalle
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2016-05-09 kl. 15:32.
Citera
2016-05-09, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Ni som inte orkar läsa: kan jag blanda acrylfentanyl med subutex? eller iaf ta det efter 12 timmar, acrylfentanylet altså

Historian:igår på dagen tog jag mitt sista acfrylfentanyl (13:00), dämpade ner at'n med 10mg alprazolam och några öl.. somnade fint på holken men sedan vaknade jag 02:00 med märddröms AT, jag svettades och det känns som nån försökte slita lämmarna av mig, så jag kastade i mig 2 mg alra till, meckade en holk till med skakiga händer, rökte den la mig i sängen då pajade magen istället, in och gjore de jag skulle på toa sen bestämde jag mig för att ta 2 mg subutex, vilket gick bra ( läst på forumet att man ska få akut at) mådde bättre somnade sov utmärkt..

Nu till dilemmat, ca 02:00 inatt när jag tog suben, så anöedningen att jag väntade var att jag var rädd att jag inte skulle kunna ta min adrylfenta som kommer idag, så frågan är. kommer acrylfentan skicka in mig i akut abs eller kommer den funka ihop med suben, jag menar andra fentor gör ju det? hittar ingen rapport på det ! Snabba svar uppskattas !

En vecka för sent svar, men vi har samma typ av dilemma. Den akuta abstinensen, kallat precipitated withdrawal på engelska, är störst risk för om du tar heroin eller akrylfentanylen, och därefter buprenorfin. Problemet för oss två är att vi har intagit buprenorfin och den blockerar heroinet/akrylen. Nu hoppas jag bara på att min lilla dos under dagen ca 1 mg suboxone inte blockerar alltför mycket. Intagit ca 10 mg buprenorfin sen i lördags kväll, någon opiaträv som kan ge lite råd om det ens är värt att ta heroin idag eller ska jag vänta tills imorgon?
Citera
2016-05-14, 16:54
Medlem
Thraxxs avatar
Kan jag blanda Paroxetin Hexal 20mg med Xanor utan några allvarligare besvär?
Citera
2016-05-16, 23:18
Medlem
420Ainaslayers avatar
Kan jag blanda 4mg Xanor 300mg Tramadol och 5mg imovane?
Citera
2016-05-16, 23:23
Medlem
Valium och alcohol, positiva effekter?

Testade att googla men de visar bara "the dangers" vilket jag är ointresserad av i detta fall.

Vad är de positiva och neutrala effekterna?
Är det en waste of valium/alkohol, eller påverkar de varandra?

Som tex alkohol är en effekt, weed är en effekt, alkohol+weed är en tredje effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in