Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-28, 22:15
Medlem
Guldvaskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
Ironi eller inte?
Nej inte alls!

Jag känner inte riktigt igen mig i rapporter där folk helt tycks tappa behärskningen och bara måste stå och dansa besinningslöst fyra timmar i sträck. Det kan för all del vara trevligt att dansa, ett tag, men jag har inga som helst problem att bete mig civiliserat, sitta ned och föra vettiga konversationer. Vidare blir jag mer empatisk, trevlig, öppen och finner min omgivning mer intressant. Sedan kanske jag inte trycker i mig 200+mg med påfyllning.
Citera
2016-04-30, 14:02
Medlem
Om jag dricker bra med vatten på förfesten, behöver jag då tänka på att trycka i mig massa vatten på krogen sen? Kommer dra 5-6 öl på förfesten utöver vatten i rejäla mängder.
Citera
2016-04-30, 15:20
Medlem
Citat:
Om jag dricker bra med vatten på förfesten, behöver jag då tänka på att trycka i mig massa vatten på krogen sen? Kommer dra 5-6 öl på förfesten utöver vatten i rejäla mängder.

Ska du inte dansa så räcker det med typ ett glas i timmen, om ens det
Citera
2016-04-30, 15:23
Medlem
Citat:

Hade inte poppat på krogen öht. Stor risk att åka dit om du inte är väldigt rutinerad.
Citera
2016-04-30, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Ska du inte dansa så räcker det med typ ett glas i timmen, om ens det

Lycka till att inte dansa med E i kroppen
Citera
2016-04-30, 15:28
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Man får nog skilja på E och MDMA i dansdiskussionen.
Citera
2016-04-30, 16:00
Medlem
Citat:

Haha Sant.
Citera
2016-04-30, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Man får nog skilja på E och MDMA i dansdiskussionen.

Bara tagit knappar utomlands och dansat på, kristaller har jag inte provat att dansa på. Tveksamt om det är någon större skillnad?
Citera
2016-04-30, 16:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Bara tagit knappar utomlands och dansat på, kristaller har jag inte provat att dansa på. Tveksamt om det är någon större skillnad?
Min personliga uppfattning och upplevelse är att det är skillnad. Och det är inte alls konstigt egentligen även om det till sist handlar om hur varje individ hanterar olika substanser. Ren MDMA är ren kärlek och gos för mig. Vid högre doser även rätt starka psykadeliska effekter och till och med visuella saker. Den enda gången jag tagit piller så fick jag ett helt annat rus och kraschade dessutom rejält dagen efter. Rejält.

Givetvis beror det på vad som finns i varje piller osv men det är ju knappast som att något som stoppas i knapparna är till för att lugna Där tror jag vår vän "dansigheten" kommer in i bilden.

Ps. Därmed inte sagt att man inte vill dansa på md-kristaller.
Citera
2016-04-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Min personliga uppfattning och upplevelse är att det är skillnad. Och det är inte alls konstigt egentligen även om det till sist handlar om hur varje individ hanterar olika substanser. Ren MDMA är ren kärlek och gos för mig. Vid högre doser även rätt starka psykadeliska effekter och till och med visuella saker. Den enda gången jag tagit piller så fick jag ett helt annat rus och kraschade dessutom rejält dagen efter. Rejält.

Givetvis beror det på vad som finns i varje piller osv men det är ju knappast som att något som stoppas i knapparna är till för att lugna Där tror jag vår vän "dansigheten" kommer in i bilden.

Ps. Därmed inte sagt att man inte vill dansa på md-kristaller.

Europeiska tabletter är oftast ren MDMA just för tillfället och det är därför ingen skillnad på rusen, jag har aldrig upplevt en enda skillnad. Det är helt enkelt set & setting som styr hur det urartar sig.
Citera
2016-04-30, 23:21
Medlem
Hur gör man för att använda MDMA IV? Steg för steg Tack
Citera
2016-04-30, 23:22
Medlem
Högsta dosen ni tagit? Först dosen och sammanlagt under en kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in